ورزشی

جایزه و نشان امین الضراب با مدل جدیدی اعطا می شود

به کارآفرینان و فناوران؛

جایزه و نشان امین الضراب با مدل جدیدی اعطا می شود

رئیس پارک فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: اعطای جایزه و نشان امین الضرب به کارآفرینان و فناوران با مدل جدیدی به کارآفرینان و فناوران اعطا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، فرهنگ فصیحی امروز در نشست انقلاب صنعتی چهارم؛ از روایت تا تجارت گفت: انقلاب صنعت چهارم تحولی در سیستم‌های اقتصادی و اجتماعی، مبتنی بر فناوری هستند که در حال دگرگون کردن سریع صنایع در دنیاست.

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر  افزود: مواجهه اصولی شرکت‌ها با انقلاب صنعتی چهارم و بهره‌مندی از مزایای آن و همراه شدن با این موج، نیازمند آمادگی جدی است.

به گفته فصیحی، هر یک از بخش‌های اقتصادی کشور، با توجه به کاربرد انقلاب صنعتی چهارم و همچنین با توجه به سطح بلوغ شرکت‌ها، برای رویارویی با این تحول نیازمند، حرکت‌های خاص آن بخش و صنعت هستند.

وی با بیان اینکه مدرسه کسب‌و‌کار اتاق بازرگانی، انقلاب صنعتی چهارم را مد نظر قرار داده است، عنوان کرد: در این راستا با مشارکت اتاق بازرگانی تهران خدمات آموزشی و پژوهشی تعریف شده است. 

وی اعطای جشنواره امین‌الضرب را از دیگر اقدامات این مدرسه دانست و گفت: این جایزه در دو سطح به برگزیدگان اهدا می‌شود.

به گفته وی، سطح اول تندیس امین‌الضرب نام دارد که به یک یا دو کارآفرین و جایزه دوم لوح و نشان امین‌الضرب است که به حداکثر ۶ کارآفرین تقدیم می‌شود.

وی افزود: ما یا همکاری اتاق بازرگانی برای اعطای این جایزه در حال ارائه مدل جدیدی هستیم ضمن اینکه در تلاشیم تا در سطح ملی به رسمیت شناخته شود.

فصیحی برگزاری دو دوره آموزشی و تور بازدید از صنایع پیشرفته آلمان را از جمله برنامه‌های اجرایی این مدرسه دانست و یادآور شد: برگزاری کنفرانس بین‌المللی تاب آوری، رقابت پذیری و انقلاب صنعتی چهارم از دیگر اقدامات بوده و در سال جاری به دلیل تغییرات اتاق بازرگانی امسال این کنفرانس برگزار نشد.

رئیس پارک فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر اضافه کرد: ما در حال برگزاری دومین دوره این کنفرانس در محور‌های تحول دیجیتال، آینده پژوهی و هوشمند سازی هستیم.

تیم خبری علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر راهنمایی‌های تمرینی و بهبود عملکرد ورزشی. با به اشتراک گذاری تکنیک‌ها و استراتژی‌های موثر در ورزش، هدفمندی خود را در بهبود عملکرد ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراهی با من را بپذیرید و به جزئیات هیجان‌انگیز دنیای ورزش بپردازید.
دکمه بازگشت به بالا