ورزشی

توقف سپاهان برابر نساجی/ شعار تماشاگران علیه «مورایس» – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و نساجی مازندران در هفته بیست و سوم لیگ برتر امروز جمعه از ساعت ۱۷:۵۰ در ورزشگاه نقش جهان با قضاوت یاسر همرنگ به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب سپاهان
نیما میرزازاد- میلاد زکی‌پور، برایان دابو، سیاوش یزدانی، رامین رضائیان، امید نورافکن، محمدجواد حسین‌نژاد، رضا اسدی، فرشاد احمدزاده، علی‌اصغر اعرابی و شهریار مغانلو.

ترکیب نساجی
لوان پولی، سعید غلامعلی بیگی (۷۰- وحید محمدزاده)، حسین زامهران، محمدرضا آزادی (۶۸- محمد عباس زاده)، محمود قائدرحمتی (۱۱- سعید آقایی)، منصور باقری، صابر حردانی، امیرحسین سام دلیری، امیرمحمد هوشمند، اسماعیل بابایی (۴۶- مهرداد عبدی) و محمدرضا عباسی

نیمه اول

شاگردان ژوزه مورایس در سپاهان پس چند هفته ناکامی که منجر به از دست رفتن فرصت‌های این تیم برای صدرنشینی شد در آخرین دیدار خود به مصاف صنعت نفت رفتند و با نتیجه ۲ بر یک شکست خوردند و در سوی دیگر میدان هم نساجی روزهای خوبی را با سرمربی جدید خود یعنی ساکت الهامی پشت سر نمی‌گذارد و در آخرین دیدار خود با نتیجه یک بر صفر برابر ملوان تن به شکست داد. هر دو تیم امیدوارند با کسب نتیجه مطلوب در این بازی از بحران فرار کنند.

در نیمه اول این دیدار در حالی که زردپوشان اصفهانی مالکیت توپ را در اختیار گرفتند اما بازیکنان نساجی به واسطه دفاع منسجمشان فرصتی برای گلزنی در اختیار حریف قرار ندادند و تلاش سپاهانی‌ها برای نزدیک شدن به دروازه نساجی بی ثمر بود تا نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان برسد.

نیمه دوم

نیمه دوم این مسابقه هم در حالی آغاز شد که به نظر می‌رسید تیم نساجی قصد دارد همین یک امتیاز را با خود به مازندران ببرد. سپاهان هم که به ۳ امتیاز این دیدار نیاز مبردم دارد نتوانست همچون نیمه اول فرصت خاصی روی دروازه حریف خلق کند.

در دقیقه ۸۶ و در یکی از تک موقعیت‌هایی که نساجی خلق کرد این تیم فرصت داشت از روی ضربه کرنر به گل برسد اما ضربه سر بازیکن این تیم با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت تا این دیدار در نهایت با تساوی صفر به صفر به پایان برسد. در دقایق پایانی نیمه دوم تماشاگران سپاهانی علیه ژوزه مورایس شعار «حیا کن رها کن» سردادند و خواستار برکناری او شدند.

در جدول رده بندی لیگ برتر، نساجی با ۱۶ امتیاز قعرنشین است و سپاهان هم با ۳۹ امتیاز در رده چهارم حضور دارد.

تیم خبری علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر راهنمایی‌های تمرینی و بهبود عملکرد ورزشی. با به اشتراک گذاری تکنیک‌ها و استراتژی‌های موثر در ورزش، هدفمندی خود را در بهبود عملکرد ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراهی با من را بپذیرید و به جزئیات هیجان‌انگیز دنیای ورزش بپردازید.
دکمه بازگشت به بالا