حوادث

تمرکز بر بهبود وضعیت معیشتی و رفاهی کارکنان ناجا

در مراسم افتتاح واحد مسکن در سال 1933 ، رئیس پلیس بر لزوم تمرکز و برنامه ریزی بنیاد تعاون ناجا برای بهبود و بهبود شرایط زندگی کارکنان ، به ویژه در زمینه “مسکن” تأکید کرد.

به گزارش یومیر ، سردار حسین اشتری وی در مراسم افتتاحیه واحد مسکن در سال 1933 برای پلیس ، که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد ، گفت: “ما به روح بلند و آسمانی امام خمینی (ره) و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی سلام و رحمت می فرستیم ، هشت سال دفاع مقدس. ما از مدافعان نظم و حریم امنیت به ویژه سردار شهید “حاج قاسم سلیمانی” و شهدای نظم و امنیت تجلیل می کنیم و برای فرمانده کل نیروهای مسلح آرزوی سلامتی و سلامتی طولانی داریم بودن.

وی با قدردانی ویژه از سردار “آبل درویش” – مدیرعامل بنیاد تعاون ناجا – افزود: “من از تلاشها و اقدامات جهادی سردار” درویش “و همكارانشان در اتمام پروژه های عمرانی ، به ویژه عدالت” مسكن “با اقدامات جهادی و محتاطانه ، ما به تعهدات خود در برابر کارکنان عمل کردیم.

رئیس پلیس با اشاره به تعهدات بنیاد تعاون ناجا در قبال نیروهای پلیس ادامه داد: امروز شاهد افتتاح 1933 واحد مسکونی در تهران و چندین استان و عرضه واحدها به نیروهای واجد شرایط هستیم ، ما تعاون ناجا هستیم. بنیاد ، به ویژه سردار “هابیل درویش”.

اشتری با اشاره به تأخیر در تحویل برخی از پروژه های مسکن ، بابت تأخیر عذرخواهی کرد: “رهبر عالی رتبه همیشه نگران معیشت مردم و البته نیروهای مسلح بوده و اقدامات و تأکیدات زیادی در زمینه بهبود شرایط زندگی و رفاه داشته است. نیروهای مسلح. “

وی با اشاره به تنوع و گستردگی مأموریت های پلیس گفت: “من از دشواری ها و فشارهای همکارانم در سراسر کشور آگاه هستم و معتقدم علی رغم تلاش و خدمات فداکارانه آنها ، از شرایط زندگی و رفاه آگاه هستم. برای نیروهای پلیس حداقل کاری است که می توان انجام داد. “ما می توانیم این کار را انجام دهیم.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه بهبود شرایط زندگی نیروهای پلیس یک اولویت جدی است ، یادآور شد: طی یک سال گذشته ، جهان تحت تأثیر شیوع ویروس بدنام کرونا قرار گرفته است و متأسفانه این ویروس در ما گسترش یافته است کشور ، پلیس در حال افزایش است. کادر پزشکی در عمل نقش داشته اند.

وی با اشاره به آمادگی نیروهای پلیس در روزهای مختلف گفت: ما شاهد تلاش بی وقفه نیروهای پلیس در مقاطع مختلف و تحت شرایط مختلف هستیم. همکاران من برای ایمنی و آرامش مردم در محیط بسته و غیر تعطیل ، گرما و سرما و … خدمت می کنند و آنها نیز به این موفقیت افتخار می کنند.

اشتری با اشاره به راه اندازی اردوگاه 1400 نوروزی گفت: این اردوگاه دیروز افتتاح و راه اندازی شد و اگر خدا بخواهد نیروهای پلیس برای نوروز 25 اسفند آماده هستند و این روند تا پایان تعطیلات ادامه دارد.

وی افزود: “در حالی که برخی از ادارات و سازمان ها برای برخی از روزهای سال جاری ، به دلیل كمك به قطع زنجیره انتقال عروق كرونر ، حضور نیروها را در بخشها كاهش داده و حضور یك سوم یا دو سوم نیروها را شامل می شوند ، در چنین شرایطی فقط نیروهای پلیس تعطیل شدند ، اما ماموریت های پلیس نیز تعطیل نشدند.

فرمانده نیروی انتظامی با تأکید بر اینکه ماموریت های ناجا تعطیل نیست ، گفت: نیروهای پلیس در همه زمان ها و هر روز در این مأموریت شرکت می کنند و طبق وظایف ذاتی و قانونی خود این مأموریت ها را دنبال می کنند و خدا را شاکرم که چنین همکاران و من تلاشی دارم که برای ایمنی ، آرامش و آسایش مردم فدا شده است ، بنابراین وظیفه من و هیئت ناجا است که به طور جدی نگران بهبود شرایط زندگی کارکنان باشیم.

وی با اشاره به ایجاد اردوگاه اسکان جهادی در نیروی انتظامی گفت: در نظر داریم در مدت 5 سال 120 هزار واحد مسکونی بسازیم که یک سال آن را بررسی کردیم و به نیروهای جهادی و واجد شرایط تحویل دهیم. “

اشتری تأکید کرد: “خداوند در چهار سال باقیمانده از 5 سال در نظر گرفته شده در اردوگاه جهادی برای ارائه مسکن به کارمندان ، شاهد تبدیل شدن” خانه دار “به کارمندان واجد شرایط خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری پلیس ، وی با اشاره به خاتمه تعهدات قبلی بنیاد تعاون ناجا در قبال کارکنان ، خاطرنشان کرد: اگر خدا بخواهد ، از سال 1400 بنیاد تعاون ناجا از انرژی و ظرفیت خود برای بهبود معیشت و رفاه کارکنان استفاده می کند ، به ویژه در بخش مسکن. “کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا