عمومی

تأکید مخبر بر حضور موثر بخش خصوصی در بهبود وضعیت اقتصادی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یومیر،

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت؛ محمد مخبر امشب (شنبه 25 دی ماه) در نشست مشترک اعضای هیئت رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن، کشاورزی، اتاق تعاون و اتاق اصناف بر تقویت بخش تعاونی و خصوصی تاکید کرد و افزود: : از طریق تعامل بیشتر و ارتباط مستقیم با فعالان اقتصادی بخش خصوصی و رفع موانع در جهت ایجاد رفاه در جامعه گام برداریم.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اهمیت حضور سازنده و فعال تولیدکنندگان و صادرکنندگان ایرانی در بازارهای جهانی گفت: پیگیری دیپلماسی اقتصادی یکی از راهکارهای دولت سیزدهم برای افزایش تولید است.

دکتر. مخبر جهت گیری نقدینگی در کشور در توسعه و رونق تولید و صادرات را از اهداف مهم اقتصادی برشمرد و آمادگی برای واگذاری تکمیل پروژه های عمرانی نیمه تمام و پروژه های نیمه تمام را به مردم و بخش خصوصی اعلام کرد. بخش

معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به اجرای نادرست سیاست‌های اصل 44 در کشور، تصریح کرد: اجازه نمی‌دهیم هیچ یک از رویه‌های اشتباه سابق در خصوص خصوصی‌سازی در کشور ادامه پیدا کند.

در این نشست که بیش از 2 ساعت به طول انجامید، نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی، اتاق بازرگانی و اتاق بازرگانی به بیان دغدغه ها و مشکلات خود در بخش های مختلف از جمله موضوع خصوصی سازی در اقتصاد پرداختند. نظرات فعالان بخش خصوصی و تعاونی ها، تامین مالی فعالان بخش صنعتی و صادراتی از طریق بازار سرمایه، اجرای سند توسعه بخش تعاون، رفع ضوابط و مقررات دست و پاگیر، مبارزه با فساد و استثمار. تامین کالاهای اساسی

دکمه بازگشت به بالا