استان ها

استاندار سمنان از اقدام جهادی شرکت گاز در گازرسانی به مناطق روستایی قدردانی کرد

به گزارش خبرگزاری یومیر استان سمنان، سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان در آیین افتتاح پروژه گازرسانی به امامزاده سیدمحمد قطری شاهرود گفت: دولت سیزدهم اراده ای جدی در خدمت رسانی به مردم بخصوص در مناطق محروم دارد و به دنبال توسعه متوازن در همه مناطق است.

هاشمی در ادامه اظهار کرد: با روی کارآمدن دولت سیزدهم، گازرسانی به صعب العبورترین مناطق استان سمنان آغاز شد و این روند با سرعت بیشتری دنبال خواهد شد.

وی با تاکید بر توجه بیشتر به مناطق روستایی گفت: در برخی پروژه‌ها صرفا توجیه اقتصادی مدنظر نیست، بلکه توجیه اجتماعی اهمیت دارد و امیدآفرینی بزرگترین دستاورد و سرمایه گذاری است.

استاندار سمنان در ادامه اظهار کرد: با توجه به وسعت جغرافیایی استان سمنان، گازرسانی به برخی نقاط با چالش هایی روبرو است اما تا گازدار شدن این مناطق، از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

هاشمی افزود: در همین راستا، گازرسانی به مناطق سرکویر، پل‌ابریشم و خارتوران نیز در دستور کار قرار دارد و امیدواریم مردم این مناطق در سریعترین زمان از نعمت گاز برخوردار شوند.

وی با تقدیر از مدیریت شرکت گاز استان سمنان در گازرسانی به مناطق روستایی گفت: خوشبختانه با تلاش شرکت گاز استان سمنان، موانع گازرسانی به مناطق صعب العبور برطرف شده و امروز شاهد بهره مندی یکی دیگر ازمناطق روستایی استان از نعمت گاز هستیم که از این اقدام جهادی شرکت گاز قدردانی می کنم.

استاندار سمنان در پایان خاطرنشان کرد: در گازرسانی به امامزاده سیدمحمد قطری و این خدمت ماندگار، گروه های زیادی دخیل بودند و دستگاه های اجرایی مختلفی در این امر همکاری کردند که نشان از هماهنگی دستگاه های اجرایی دارد.

46

دکمه بازگشت به بالا