عمومی

زمین مناسب برای طرح مسکن ملی در استان سمنان مهیا شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، سیدمحمدرضا هاشمی عصر چهارشنبه در پایان جلسه شورای اداری استان سمنان و با حضور فرمانداران هشت شهرستان میزبان دولت، یکی از اولویت های استان در سال و آینده را تشکیل داد. مسکن: زمین برای پروژه مسکن تیم ملی استان سمنان آماده شد.

وی افزود: با توجه به کثرت متقاضیان و مشکلات مسکن به ویژه جوانان، لازم است فرمانداران شهرستان های استان به امور مربوط به طرح ملی جهش مسکن و جلسات آن رسیدگی کنند.

نیاز به پیگیری کسب وجوه

استاندار سمنان در ادامه بیان کرد: پیگیری مصوبات سفر یکی از مهم ترین موضوعات و اولویت های سال 1401 خواهد بود و استانداران باید در بازدیدهای میدانی از پیشرفت پرونده ها گزارش دهند. از سوی دیگر دستگاه های اجرایی باید اقدامات لازم را برای جذب اعتبارات از سهمیه کشوری انجام دهند و استانداران نیز بر این موضوع نظارت داشته باشند.

هاشمی افزود: کارگروهی برای پیگیری مصوبات سفر شهری تشکیل شده و مصوبات به صورت مستمر رصد می شود و فرمانداران نیز باید در این زمینه اقداماتی را در دستور کار قرار دهند و به مسائل رسیدگی کنند و مطالبات را برآورده کنند. مردم.”

وی همچنین درباره لزوم پیگیری و اجرای مصوبات ستاد تسهیل خدمات سفرهای نوروزی در استان سمنان توضیح داد: در ایام نوروز 1401 با حضور مسافران و زائران در استان مواجه هستیم اما استانداران آمادگی کامل برای ارائه خدمات را دارند. خدمات مورد نظر با استفاده از تمامی امکانات و قابلیت ها.

دکمه بازگشت به بالا