استان ها

از توزیع 3000 بسته معیشتی تا 100 سری جهیزیه و اطعام گرم در پویش فجر مهدوی

به گزارش خبرگزاری یومیر استان سمنان ،وی با بیان اینکه ارزش هر سری جهیزیه 40 میلیون تومان می باشد تصریح کرد: ارزش مجموع جهیزیه های توزیع شده در این مرحله 4 میلیارد تومان می باشد.

سردار شوقانی با بیان اینکه هر سری جهیزیه شامل بیش از 10 قلم کالای ضروری خانواده ها برای شروع یک زندگی ساده می باشد اظهار داشت: به جهت حمایت از تولید ملی همه اقلام این جهیزیه ها از کارخانجات داخلی کشور تهیه شده است.

وی افزود: کار تهیه و توزیع این جهیزیه ها توسط قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه، گروه های جهادی، پایگاه های مقاومت بسیج و خیرین استان انجام شده است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان همچنین گفت: یکی دیگر از این پویش ها در بحث پخت و توزیع اطعام گرم در بین نیازمندان استان می باشد.

سردار شوقانی با اشاره به فعالیت 1300 گروه جهادی در استان سمنان گفت: پخت و توزیع اطعام در روز نیمه شعبان با بهره گیری از ظرفیت این گروه های جهادی در سطح استان و به نیت سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان (عج) انجام خواهد شد.

مهدی کاشفی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان نیز با اشاره به اجرای سی و هفتمین مرحله از رزمایش نهضت خدمت مومنانه در ایام ولادت امام زمان (عج) در استان سمنان گفت: در همین راستا 3000 بسته معیشتی تهیه و در این ایام در بین نیازمندان استان توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه ارزش هر بسته معیشتی 800 هزار تومان می باشد تصریح کرد: هر بسته معیشتی شامل بیش از 10 قلم کالای خوراکی مورد نیاز خانواده ها می باشد.

مهدی کاشفی افزود: ارزش مجموع این 3000 بسته معیشتی توزیع شده 2 میلیارد و 400 میلیون تومان می باشد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اظهار داشت: بسته های معیشتی به همت قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه، گروه های جهادی، پایگاه های مقاومت بسیج و خیرین در استان تهیه و توزیع شده است.

دکمه بازگشت به بالا