عمومی

تأمین آب پایدار از اولویت‌ها و ضرورت‌های مردم خوزستان است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، سردار حسن شاهوارپور عصر امروز ، در ابتدای عملیات اجرایی فاز سوم آبرسانی به روستاهای بخش غیزانیه اهواز تصریح کرد: این پروژه با پیوست سایر پروژه های اجرا شده قابل بهره برداری است تا برای بهره مندی مردم به بهره برداری برسد.

وی اضافه کرد: سپاه حضرت ولی عصر (عج)عجیباستان خوزستان در تلاش است تا مشکلات خود را به همراه همه افراد مختلف در استان خوزستان ، به ویژه مناطق محروم حل کند.

سردار شاهوارپور وی افزود: یکی از تنش ها در خوزستان استرس آب است و به دلیل گرمای 50 درجه در این استان یکی از اولویت ها و نیازهای مردم تأمین آب پایدار است.

وی یادآور شد: هرچند برخی از کارها انجام شده اما روستاها در مراحل مختلف در انتهای خط بودند.هرچه بیشتر به مناطق روستایی کمک کنیم تا زنده بمانند هرچه زودتر شعار جهش تولید برای مدیر برتر محقق شود.

سردار شاهوارپور وی اظهار داشت: اگر مراقبت از روستاییان ضعیف باشد ، دیگر مردم به زندگی در مناطق کم درآمد روستا علاقه مند نخواهند شد. بنابراین ، آنها به عنوان مصرف کننده به حومه شهر مهاجرت می کنند و در نتیجه مشکلات زیادی را به وجود می آورند.

وی بر لزوم اجرای به موقع پروژه های مختلف تأکید کرد و گفت: به عنوان نمونه این پروژه صفحهیره عالی بود ، اما اگر به موقع انجام شود نیازی به ابراز نگرانی عمومی نیست ، اما امیدواریم پروژه های دیگر به موقع اجرا شوند.

سردار شاهوارپور وی در پایان تأکید کرد: باید مشکلات آب در مناطق مختلف خوزستان را در اسرع وقت حل کنیم تا مردم دیگر نیازی به تأمین آب تانکر نداشته باشند و این موضوع مستلزم همکاری گسترده و مقطعی است.

دکمه بازگشت به بالا