کسب و کار ایرانی

لاکچری ترین مدل های کراپ؛ کدام مدل مناسب تر است؟

لاکچری ترین مدل های کراپ؛ کدام مدل مناسب تر است؟

صنعت مد روز به روز در حال پیشرفت است و مردم را به دنبال آن سوق می دهد. لباس های زنانه از این آپدیت بی تاثیر نخواهد بود. یکی از مواردی که در لباس زنانه بیرون از خانه یا مجالس مختلف مشاهده می کنید، پوشیدن تاپ زنانه است. در این مقاله سعی داریم انواع آن و نحوه تنظیم آن را آموزش دهیم.

کراپ تاپ چیست؟

کراپ لباسی است که قد کوتاهی دارد و فقط قسمت بالایی بدن شما را می پوشاند. این لباس شبیه تیشرت نیم آستین مردانه و زنانه است. البته محصولات از نظر شکل، اندازه و طرح متفاوت هستند. اندازه های برش شانه های شما را تا بالای ناف می پوشاند.

انواع مدل لباس کراپ

کراپ یکی از لباس های بدون جنسیت است. شما می توانید از این مدل لباس های مردانه و زنانه تهیه کنید. لباس کراپ از تنوع بالایی در مدل و طراحی دوخت برخوردار است. اگر سعی کنید برای هر فصل محصول جداگانه ای بخرید، از تنوع این لباس در فصول مختلف سال مطلع خواهید شد. در ادامه سعی داریم انواع محصول را به شما معرفی کنیم، با ما همراه باشید.

• کراپ زنانه فانتزی

اولین نمونه از محصول دخترانه که در این مقاله به آن اشاره می کنیم، محصول فانتزی است. کراپ فانتزی یکی از لباس هایی است که برای پوشیدن در مجالس و مهمانی ها مناسب است. کراپ فانتزی توری و گلدوزی دارد. تاپ های فانتزی دخترانه را اغلب با دامن یا شلوار می پوشند. محصول فانتزی تفاوت زیادی با بالا ندارد. برخی از این محصولات دارای سرآستین و برخی از نیم آستین برای طراحی آنها استفاده می شود.

• کراپ تاپ زنانه

تاپ های کراپ زنانه معمولا دو بند نازک یا کمی ضخیم دارند. این مدل کراپ برای پوشیدن در فضای داخلی یا در برخی مهمانی های دوستانه انتخاب می شود. تاپ کراپ زنانه در دسته کراپ لباس و کراپ زنانه فانتزی قرار می گیرد. می توانید با آن از یک شلوار جین گشاد زغالی استفاده کنید.

• کراپ اسپرت زنانه

محصول ورزشی، از جمله محصولاتی که تنوع بالایی دارند. این مدل کراپ در دو سبک نیم آستین و دکمه دار طراحی شده است. تاپ مدل کراپ یکی از نمونه های کراپ اسپرت دخترانه می باشد. محصولات ورزشی از نظر اندازه کوتاهتر از سایر محصولات هستند. نمونه ای از محصولات ورزشی از آن دسته از محصولاتی است که آستین دارد اما در ناحیه سینه بریدگی دارد.

• کراپ مجلسی زنانه

اگر به لباس عروس های امروزی دقت کرده باشید دو تکه دوخته می شوند و دامن و بالاتنه از هم جدا شده اند. رویه لباس عروس نوعی کراپ لباس است. تاپ های کراپ زنانه در مدل های بدون آستین و بدون آستین تولید می شوند. یکی دیگر از مدل های محصول مجلسی که در بازار به چشم می خورد، تاپ مجلسی است که در بین نوجوانان نیز طرفداران زیادی دارد. این محصولات از گیپور، توری، ساتن ساخته می شوند. برخی از این لباس ها در جلوی لباس گره دارند. می توانید تاپ کراپ دخترانه را با دامن بپوشید.

• کراپ ورزشی زنانه

محبوب ترین محصول در بین خانم ها قطعاً محصول ورزشی است. کراپ ورزشی زنانه نوعی کراپ ساده و اغلب بدون آستین است که تا ناف یا بالای ناف را می پوشاند. محصول اسپرت در رنگ های بسیار متنوع تولید می شود. فقط در هنگام ورزش و انجام فعالیت های ورزشی سنگین می توانید از اسپورت کراپ استفاده کنید. به دلیل سفت نگه داشتن بدن خانم ها در حین ورزش، استفاده از این مدل کراپ ورزشی برای بانوان ورزشکار توصیه می شود. اگر حرکات زیاد دارید، اسپورت کراپ از سینه ها در برابر ورزش و حرکات سنگین محافظت می کند. معمولا محصول اسپرت دخترانه از پارچه هایی تولید می شود که خاصیت ارتجاعی بالا و جذب رطوبت بسیار قوی دارند تا در هنگام ورزش و حرکت دچار مشکل نشوید.

• تاپ کراپ تک بند زنانه

در این مدل کراپ دخترانه روی یکی از شانه ها بند دیده می شود و طول آن نیز بالای ناف است. کراپ تک باند را می توان به عنوان یک محصول شیک زنانه و مناسب برای برخی از سجاف های گرد دید. کراپ تک بند آستین ندارد و معمولا به عنوان محصول ورزشی استفاده می شود. این محصول به عنوان کراپ فانتزی نیز شناخته می شود و با دامن و شلوار جین زنانه نیز پوشیده می شود.

• کراپ هالتر زنانه

نمونه دیگری از محصولات ورزشی، کشت هالتر است. برای شکل دادن بهتر به سینه ها از کراپ هالتر استفاده می شود. کراپ هالتر دارای فنر و اسفنج در سینه است. شاید به همین دلیل از این محصول زنانه کمتر استفاده می شود. ما استفاده از این محصول را برای ساعات طولانی توصیه نمی کنیم. در برخی از نمونه های کراپ هالتر، می توانید دکمه ها را در قسمت های مختلف آن، روی شانه، روی شکم و یا جلوی سینه ها مشاهده کنید.

• کراوات کراپ زنانه

کراپ کراوات یکی از محصولات فانتزی است. شاید در ابتدا شکل ظاهری این کراپ شبیه هالتر کراپ باشد اما داشتن بند روی شانه باعث تفاوت در مدل و طراحی آن می شود. این مدل کراپ اغلب با پارچه هایی مانند مخمل و مخمل کبریتی تولید می شود. نام دیگری که برای این محصول استفاده می شود، سوتین کراواتی است.

• کراپ چرمی زنانه

براکت زنانه یا آستین دار یکی از نمونه های کراپ فانتزی اما آستین دار است. افراد دارای بازوهای بزرگ می توانند از این محصول استفاده کنند. این نمونه محصول را می توان مشابه محصولات هندی دانست و آن را با دامن هندی ست کرد. پارچه هایی که اغلب برای دوخت این مدل کراپ استفاده می شود پارچه های گیپور، توری و مجلسی می باشد. کراپ زنانه بروکات برای پوشیدن با انواع مانتو مناسب است.

کدام مدل لباس کراپ برای استایل شما مناسب تر است؟

تطبیق محصول دخترانه با استایل مورد علاقه تان کار سختی نخواهد بود. در این قسمت سعی داریم به شما آموزش دهیم که چگونه برش دخترانه را با استایل مورد نظر خود هماهنگ کنید.

1- سبک مینیمال

اگر از سبک مینیمال پیروی کنید، می دانید که در انتخاب لباس زنانه از رنگ بسیار کمی استفاده شده است. رنگ هایی که سعی می شود در این سبک استفاده شوند معمولا خاکستری، سفید و مشکی هستند. برای تطبیق کراپ زنانه با استایل مینیمال، می توان کراپ بروکات را پیشنهاد داد. می توانید این تاپ را با یک کت و شلوار سایز بزرگ بپوشید.

2- سبک مدرن

سبک مدرن ترکیبی از سادگی و در عین حال شیک بودن را برای شما خواهد داشت. شما می توانید در کنار این استایل شیک، از میان کراپ های بسیار ساده و نزدیک به رنگ و طرح لباس خود انتخاب کنید. این سبک بیشتر برای استفاده در دفتر یا مهمانی های رسمی مناسب است.

3- سبک کلاسیک

سبک کلاسیک انتخابی بسیار شیک است و بیشتر رنگ های استفاده شده برای این سبک مشکی، سفید یا قهوه ای است. می توانید این استایل را با کراپ باردو یا کراپ تاپ ست کنید.

4- استایل کژوال

هیچ محدودیتی برای شیک بودن در استایل کژوال وجود ندارد. همانطور که یک کت سایز بزرگ می پوشید، می توانید شلوار جین گشاد و یک تاپ ساده کوتاه بپوشید. در میان محصولاتی که در سبک کژوال مورد استفاده قرار می‌گیرند، می‌توان به کراپ‌تیو و براده اشاره کرد. همچنین می‌توانید با یک شلوار گشاد ساده و یک کمربند مشکی رنگ باردو را انتخاب کنید.

5- سبک ورزشی

پوشیدن کراپ اسپورت با ساق های ورزشی و کفش های ورزشی می تواند استایل خوبی برای ورزش باشد. سبک اسپرت نیز یکی از سبک های راحت است. در برخی فروشگاه ها می توانید یک محصول ورزشی را به همراه ساق آن به صورت ست خریداری کنید.

6- استایل خیابانی

شاید بیشترین استفاده از کراپ بعد از سبک ورزشی، استایل خیابانی باشد. می توانید از محصولات براده ای استفاده کنید که پوشش بیشتری دارند تا محصول را برای استایل خیابانی تنظیم کنید. هالتر کراپ نیز یکی از محصولات مناسب برای استایل استایل است. این محصول شانه های شما را می پوشاند و برای پوشیدن زیر کت مناسب است. برای این استایل خیابانی می توانید از انواع شلوار جین و شلوار اسپرت استفاده کنید.

چرا کراپ در بین زنان محبوب است؟

دلایل محبوبیت این لباس در بین خانم ها متفاوت است. هرکس به دلیل خاصی و با توجه به کاربرد آن محصولی را انتخاب می کند. اما در کل شاید دلیل محبوبیت کراپ را به دلیل مد و به روز بودن آن باید در نظر گرفت. از طرفی این لباس رنگ بسیار زیبایی دارد و باعث می شود در هماهنگی با لباس خود مشکلی نداشته باشید. همه این دلایل در کنار هم می تواند یک لباس را در بین مردم محبوب کند. نتیجه همانطور که در این مطلب مشاهده می کنید کراپ دخترانه مدل های متنوعی دارد. شما باید انتخاب کنید که محصول را برای چه موقعیتی می خواهید و با توجه به کاربرد محصول آن را انتخاب کنید. تنوع رنگ در تولید محصولات بسیار زیاد است، بنابراین مشکلی برای مطابقت با آن نخواهید داشت. فروشگاه شنل قشم همیشه به دنبال به روزترین لباس های طراحی شده است و شما می توانید با مراجعه به سایت شنل قشم و مشاهده محصولات این فروشگاه مانند کراپ لاکچری شنل قشم محصول خود را سفارش دهید.

دکمه بازگشت به بالا