اقتصادی

دوربین مداربسته یا دزدگیر؟ کدام یک برای منزل شما مناسب‌تر است؟

کدام وسیله امنیتی برای خانه شما مناسب تر است؟

از مباحث قدیمی و همیشگی در حوزه روش های محافظت از منزل، اختلاف نظر ها در مورد بهترین گزینه امنیتی منزل بوده است. یعنی اینکه برای محافظت از منزل و دارایی های خود بهترین راه حل امنیتی چیست و دوربین های مداربسته کامل تر هستند یا دزدگیر های اعلام سرقت؟

در ابتدا باید گفت که هیچ کدام از این راه حل ها کامل و بی‌نقس نیستند و توقع امنیت کامال از یک نوع کالا بسیار اشتباه است.

طبیعتاً امروزه بیشتر از قبل، برای اینکه بتوانیم محیط منزل خود را امن تر کنیم گزینه های روی میز در اختیار داریم. چراکه شرکت های مطرح و به روز دنیا گام به گام با پیشرفت فناوری های نوین پیش می روند و راه حل های جامع تر و کاربردی تری ارائه می‌کنند.

بعنوان مثال شرکت هایک ویژن از جمله شرکت های تولیدی در صنعت امنیت است که همواره در پی تولید محصولات روز دنیا جهت ضبط و پردازش تصاویر و دوربین های مداربسته است.

به لطف این کمپانی ها ما گزینه های متعددی در اختیار داریم که می‌توانیم از آنها برای تأمین امنیت خود و محیط زندگی استفاده کنیم. یا این وچود همیشه قبل از هر نوع پرداخت هزینه و اقدامی لازم است اقدامات پیشگیرانه رایگان و ابتدایی که گاها به اندازه یک دوربین مداربسته مدرن کارایی دارد را انجام دهیم. به عنوان مثال چک کردن سلامت شیشه ها و قفل ها و درب و پنچره ها یا دیوار و موانع دیگر.

دوربین مداربسته بخریم یا دزدگیر؟

 

و اما بحث داغ دزدگیر بهتر است یا دوربین مداربسته؟ خب طبیعتا این سوال بسته به شرایط و نیازهای متفاوت می‌تواند پاسخ متفاوتی داشته باشد. بنابراین هیچ پاسخ قطعی در این مورد نمی‌توان ارائه داد. همچنانکه در اظهار نظر بسیاری از مشتریان مشاهده می‌کنیم که برای برخی از آنها بهترین راه کار استفاده از دزدگیر اماکن بوده است و در سایر موارد دوربین مداربسته. حتی دسته سومی هم هستند که به نوعی بهترین راه کار را انتخاب کرده اند و آن هم ترکیب این دو روش و استفاده درست و همزمان از دوربین و دزگیر بوده است.

بنایراین خیلی مهم و اساسی است که ابتدا نیازهای خود را بسنجید و طبق آن اقدام به خرید و نصب تجهیزات امنیتی در منزل خود کنید.

به عنوان نمونه اگر قصد شما از خرید تجهیزات امنیتی این است که تنها با ورود هر چیز غیرمجاز و ناشناسی به محیط منزل شما صدای آژیر بلند شود و مضنونین متواری شوند قطعا دزدگیر بهترین انتخاب شماست.

ولی اگر شما می‌خواهید تصاویر متجاوز را ضبط کنید تا بعدا خود یا مراجع قانونی آنها را مورد پیگرد قانونی قرار دهند طبیعتا دوربین مداربسته بهترین راه حل شماست.

به طور کلی اول نیاز های خود را لیست کنید و با مطالعه محصولات مورد نیاز خود یا با مشورت کارشناسان حرفه ای این حوزه بهترین راه حل امنیتی را برای منزل خود انتخاب کنید. در حال حاضر بهترین محصولات دوربین مداربسته در بازار از آن شرکت هایک ویژن و داهوا است و بهترین دزدگیر های بازار نیز از برند کلاسیک و فایروال است..

 

https://www.isna.ir/news/99032516137/%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9-%D9%87%D8%A7-%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D9%85%DB%8C-%D8%AA%D9%88%D8%A7%D9%86%D9%86%D8%AF-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D9%87-%D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%AE%D9%88%D8%AF-%D8%B1%D8%A7-%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D9%82%D8%A7%D8%A1-%D8%AF%D9%87%D9%86%D8%AF

 

 

دکمه بازگشت به بالا