عمومی

پرفروش ترین ادکلن مردانه لاکچری و لوکس

معرفی ادکلن مردانه لاکچری و لوکس
پرفروش ترین ادکلن مردانه لاکچری و لوکس

پرفروش ترین ادکلن پرفیوم ناسوماتو مدل Black Afgano

بلک افگانو یا ادکلن بلک افغان نام‌هایی که در ایران در مورد یکی از پرفروش ترین ادکلن های مردانه تمام‌عیار شنیده می‌شود. برند بلک افگانو با توجه به مایع سیاه‌رنگی که در شیشه‌اش است بانام بلک افگانو وجه‌تسمیه پیداکرده است.بسته‌بندی این عطر واقعاً زیباست و آن را به‌عنوان یک هدیه ویژه متفاوت کرده است. عطر ساز به نام فرانسوی الساندرو گوالتیری مبدع این عطر درجه یک است. پرفیوم ناسوماتو مدل Black Afgano یک عطر هلندی درجه یک است.ساختار آن چوب , اسموکی , صمغ , خاک و زمین , گیاهان معطر است و برای خانم ها و آقایان هر دو مناسب است و از این نظر عطر ویژه‌ای به‌حساب می‌آید. نت آغازین آن گیاه شاهدانه و نت‌های سبز مشابه است. نت‌های میانی آن صمغ، نت‌های چوبی، قهوه و تنباکو می‌باشد ونت پایانی آن  بخور خوشبو و چوب عود (آگار) می‌باشد.

پرفروش ترین ادکلن مردانه جورجیم آرمانی مدل Acqua Di Gio Profumo

ادکلن جورجیو آرمانی Acqua Di Gio Profumo که نسخه متفاوتی از عطرهای آرمانی به‌حساب می‌آید و در سال 2015 به بازار معرفی شد.این عطر خنک و عمیق است و بوی تند و خنکش در روزهای بهاری و تابستانی پیشنهاد ما به شماست. آلبرتو موریلاس مبدع این عطر بی‌نظیر است. این عطر ماندگار خوب و پخش بوی قوی دارد. ساخت کشور ایتالیا است و با نت‌های آغازین نارنج و نت‌های اقیانوسی شروع می‌شود و با نت‌های میانی گیاه مریم‌گلی، رز ماری و گل شمعدانی ادامه پیدا می کند و نت پایانی آن گیاه پاتچولی و عود می‌باشد.یکی ا مزیت‌های این عطر خط بوی عالی است که از خودش به‌جا می‌گذارد. این عطر با بسته‌بندی زیبا مناسب هدیه دادن است و شاید هدیه گرفتن است.

پرفروش ترین ادکلن بلک ارکید زنانه black orchid

برند خوش‌نام ادکلن تام فورد بلک ارکید با ارائه محصولی متفاوت به نام بلک ارکید نظر بسیاری از بانوان را به خود جلب نموده است. مبدع این عطر لوکس گروهی از عطر سازان شرکت ژیوادان بوده‌اند. در مورد این ادوپرفیوم باید به ویژگی ماندگاری بالا و پخش بوی خوبش اشاره کرد. بلک ارکیدآمریکایی با رایحه‌ی شیرین و تند و گرم و ساختار شکلات, میوه, ادویه, وانیل, چوب, مرکبات, خاک و زمین, گیاهان معطر, گل می‌باشد. نت آغازین آن یاس، ترنج، یاسمن، لیمو، پرتقال ماندارین و انگور سیاه است و با نت‌های میانی فلفل، نت‌های میوه، نیلوفر آبی و ارکیده ادامه پیداکرده و به نت پایانی شکلات تلخ، گیاه پاتچولی، خس خس، چوب صندل، وانیل و عنبر ختم می‌شود. شاید تصویر شیشه عطر بیانگر زیبایی واقعی آن نباشد ولی ازنظر مشتریان این ادوپرفیوم این عطر شیشه‌ی بسیار زیبایی دارد و شاید بتان گفت یکی از بهترین محصولاتی است که پخش بی‌نظیری دارد و مشتریان آن شیفته این ویژگی‌اش هستند.

پرفروش ترین ادکلن مردانه رالف لورن Polo Black

ادکلن پرفروش مردانه رالف لورن محصول کشور آمریکاست که با همکاری برند فرانسوی  PARFUMS DE MARLY تولید و به بازار عرضه‌شده است. رایحه‌ای که مجموعه‌ای از بوهای چوب صندل، دانه تونکا، نعناع هندی، انبه، مریم گلی، نارنگی و لیمو را در خود دارد. به نظر می رسد که این عطر مناسب فصول گرم‌تر سال باشد و از این نظر متفاوت از گزینه‌های مشابه به‌حساب می‌آید.نت میانی این عطر شامل عطر چوب صندل، گیاه پاتچولی، دانه‌ی تونکا، انبه، مریم گلی، نارنگی، لیمو و گیاه افسنتین می‌باشد که خوش‌بو و متفاوت محسوب می‌شوند.

پرفروش ترین عطر ادکلن شنل الور زنانه-chanel Allure EDP

در مورد کمپانی عطر و ادکلن شنل توضیحاتی داده شد و بیان گردید که چگونه این برند فرانسوی موفق شده است که بخش مهمی از بازار را مبهوت کیفیت‌های خود کند. یکی دیگر از محصولات مشهور این کمپانی الور است. این عطر گرم و شیرین بیشتر مناسب فصول سرد می‌باشد. البته ماندگاری و پخش بوی خوبی نیز دارد. بانوان بسیاری از سراسر دنیا عاشق این عطر زنانه هستند که در گروه بویایی عطر شرقی وانیلی طبقه‌بندی می‌شود. رایحه‌ی ابتدایی آن موم، ترنج، لیمو، پرتقال ماندارین و هلو می‌باشد و در ادامه به نت میانی گل یاس، گل ماگنولیا، شکوفه پرتقال، گل صدتومانی، گل محمدی، لیلی آبی می‌رسد و درنهایت به نت پایانی وانیل، چوب صندل، درخت خس خس ختم می‌شود.

دکمه بازگشت به بالا