استان ها

69 هزار نفر ساعت دوره آموزشی در سال گذشته برای کارکنان دولت برگزار شد

    سال گذشته 69 هزار ساعت آموزش کارمندان دولت برگزار شد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین گفت: در سال گذشته بیش از 69 هزار ساعت دوره آموزشی ویژه کارکنان دولت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی یومیر از قزوین؛ ابوالفضل یاری در این خصوص اظهار داشت: این دوره ها در چهار سرفصل توجیهی در بدو استخدام به صورت کلی، تخصصی و مدیریتی توسط مرکز آموزش و تحقیقات توسعه و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین برگزار شد.

وی افزود: یکی از اقدامات مهم در سال گذشته برگزاری دوره های آموزش از راه دور در دوران اپیدمی بیماری عروق کرونا بود که با برنامه ریزی و ایجاد زیرساخت های لازم، این دوره های آموزشی به صورت آنلاین در فضای مجازی و با استفاده از توانمندی های موجود در این زمینه برگزار شد. حوزه.

یاری افزود: یکی دیگر از اقدامات مهم مرکز آموزش و پژوهش، توسعه و آینده نگری در این سازمان در زمینه آموزش اعتباربخشی موسسات آموزشی برگزاری دوره های آموزشی برای کارکنان دولت و برگزاری سمینارهای مشکل محور برای مدیران و کارشناسان دستگاه های اجرایی».

تصویب 12 طرح تحقیقاتی

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به اولویت های پژوهشی استان و فراخوان طرح های پژوهشی، 12 طرح پژوهشی در سال گذشته در کارگروه آموزش، پژوهش، نوآوری و فناوری استان و سپس در شورای برنامه ریزی و توسعه استان به تصویب رسید.

وی افزود: بررسی علل گسترش مشاغل خالی و راکد و ارائه راهکارهای حمایتی برای احیای آنها، پژوهش خانواده قزوین، تحقیقات و بررسی های باستان شناسی دولت صفوی، پیگیری پرونده ثبت جهانی کاروانسرای سعدالسلطنه و تهیه مناسب سازی جامع سایت. تسهیلات طرح و بازار مطابق با استانداردهای بین المللی انجام می شود.

یاری افزود: همچنین بررسی صلاحیت سلامت و عوامل مؤثر بر آن در جمعیت استان قزوین، مقایسه شاخص تولید جوجه‌های گوشتی آریایی با سایر سویه‌های تجاری جوجه‌های گوشتی در ایران در شرایط مشابه، سندی جامع برای توسعه و ترویج فرهنگ نماز در استان قزوین. توسعه گردشگری از طریق توسعه حوزه سلامت، جانمایی بهینه مجتمع های خدماتی رفاهی بین راه های استان قزوین از دیگر طرح های پژوهشی است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین یادآور شد: تدوین اطلس مخاطرات جوی استان قزوین، تدوین الگوی عملیاتی تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن از خانه های خالی استان قزوین، بررسی طرح های هادی روستایی در استان قزوین. با تاکید بر توسعه اقتصادی از دیگر موضوعات 12 پروژه است.

بدون عنوان-11

یاری با اشاره به مراحل تصویب طرح های تحقیقاتی گفت: در نتیجه فراخوان طرح های پژوهشی، چندین طرح پیشنهادی از اساتید و پژوهشگران دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی دریافت شد که در جلسات متعدد اساتید هر رشته شناسایی و در نهایت تمامی آنها شناسایی شدند. پیشنهادات دریافت شد. . برای داوری به قضات ارسال شد و هر پرونده توسط حداقل دو قاضی ارزیابی شد. نتایج داوری در یک کمیته هفت نفره جمع بندی و با حضور نماینده دستگاه اجرایی مربوطه بررسی شد. کد رهگیری و انعقاد قرارداد پژوهشی به دستگاه های ذیربط ابلاغ شد.

وی بیان کرد: تهیه و انتشار پژوهشی برای سنجش وضعیت دادگستری استان قزوین، تدوین و به روز رسانی سند علم و فناوری استان قزوین و سنجش پایداری محیط زیست در استان قزوین، سنجش سرمایه اجتماعی و ارائه راهکارهای بهبود این وضعیت از اقدامات مهم در پژوهشگاه است آموزش و پژوهش توسعه و آینده نگری این سازمان است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا