اجتماعی

پوشش امدادی مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت در ۷ استان

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر گفت: در مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت در ۷ استان، تاکنون به ۲۴۴۰ نفر از مراجعه‌کنندگان به پایگاه‌های درمانی و امدادی هلال‌احمر خدمات امدادی و درمانی ارائه شده است.

به گزارش یومیر و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ یعقوب سلیمانی گفت: از اول تا سوم خرداد و تا ساعت ۹ صبح امروز، ۱۶۸۷ نفر از عزاداران با مراجعه به پایگاه‌ها، اتوبوس‌آمبولانس‌ها و تیم‌های امدادی و درمانی هلال‌احمر از خدمات درمانی و درمان سرپایی این جمعیت بهره‌مند شده‌اند.

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر گفت: امدادگران ۸۲ نفر را به مراکز درمانی انتقال دادند، به ۲۶۸ نفر خدمات درمان سرپایی و ۱۳۳۷ نفر خدمات سلامت‌محور  ارائه شد.

ـ ساعت: ۱۰ صبح

وی گفت: از اول تا سوم خرداد و تا ساعت ۱۰ صبح امروز، ۲۲۳۲ نفر از عزاداران با مراجعه به پایگاه‌ها، اتوبوس‌آمبولانس‌ها و تیم‌های امدادی و درمانی هلال‌احمر از خدمات درمانی و درمان سرپایی این جمعیت بهره‌مند شده‌اند.

سلیمانی ادامه داد: امدادگران ۸۲ نفر را به مراکز درمانی انتقال دادند، به ۴۸۲ نفر خدمات درمان سرپایی و ۱۶۸۲ نفر خدمات سلامت‌محور  ارائه شد.

ـ ساعت: ۱۱ صبح

سلیمانی افزود: از اول تا سوم خرداد و تا ساعت ۱۱ صبح امروز، در ۷ استان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، تهران، قم، اصفهان، زنجان و آذربایجان شرقی، به ۲۴۴۰ نفر از عزاداران با مراجعه به پایگاه‌ها، اتوبوس‌آمبولانس‌ها و تیم‌های امدادی و درمانی هلال‌احمر از خدمات درمانی و درمان سرپایی این جمعیت بهره‌مند شده‌اند.

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر گفت: امدادگران ۸۲ نفر را به مراکز درمانی انتقال دادند، به ۴۸۲ نفر خدمات درمان سرپایی و ۱۸۸۸ نفر خدمات سلامت‌محور  ارائه شد.

ـ ساعت: ۱۲ ظهر

سلیمانی اظهار کرد: از اول تا سوم خرداد و تا ساعت ۱۱ صبح امروز، در ۷ استان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، تهران، قم، اصفهان، زنجان و آذربایجان شرقی، به ۲۴۴۳ نفر از عزاداران با مراجعه به پایگاه‌ها، اتوبوس‌آمبولانس‌ها و تیم‌های امدادی و درمانی هلال‌احمر از خدمات درمانی و درمان سرپایی این جمعیت بهره‌مند شده‌اند. امدادگران ۸۵ نفر را به مراکز درمانی انتقال دادند، به ۴۸۲ نفر خدمات درمان سرپایی و ۱۸۸۸ نفر خدمات سلامت‌محور  ارائه شد.

ادامه دارد

بخش مطالب اجتماعی

پژوهشگر جامعه‌شناسی با تمرکز بر مسائل تربیتی و آموزشی در جامعه.
دکمه بازگشت به بالا