ملت ایران در برابر دشمن ید واحده هستند

ملت ایران در برابر دشمن ید واحده هستند

یومیر/لرستان امام‌جمعه بروجرد گفت: ملت ایران در برابر دشمن ید واحده هستند.

حجت‌الاسلام سید علی حسینی در دهمین روز از دهه فجر در جمع مردم بروجرد در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار کرد: ملت ایران بر گردن همه مسئولان حق دارند، شرکت گسترده و باشکوه ملت در راهپیمایی نشانه علاقه آنان به انقلاب بوده زیرا حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن سیلی محکمی به‌صورت دشمنان ‌است.

وی تصریح کرد: دشمن از اتحاد و انسجام ملت ایران وحشت کرده و ترس دارد براین اساس تلاش می‌کند تا بین مردم تفرقه ایجاد کند.

امام‌جمعه بروجرد خاطرنشان کرد: دشمنان در طول این سال‌ها برعلیه ملت ایران توطئه و ترفندهای بسیاری به کار گرفتند ولی حضور باشکوه ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن آنان را با شکست روبرو کرد.

حسینی اضافه کرد: امروز ایران اسلامی بسیار قوی شده و کاخ سفید در معرض موشک‌های دوربرد ایران اسلامی قرار دارد و ایران اسلامی توانسته موشکی را تولید کند که ۱۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر برد دارد.

وی بیان کرد: در حمله به تأسیسات اصفهان سریع آمریکا از ترس اعلام کرد که کار ما نیست آمریکا در همه اطراف ایران پایگاه نظامی دارد ولی چرات حمله به ایران را ندارد زیرا اگر دست از پا خطا کند هزاران موشک روی سر آنان خراب می‌شود.

امام‌جمعه بروجرد ادامه داد: ایران اسلامی به همت جوانان دانشمند و نابغه و نخبه هزاران اختراع دارند و به افتخارات علمی و فناوری دست پیدا کردیم.

حسینی اظهار کرد: بر اساس آمار روزانه ۵۰۰ نفر از بیماران صعب‌العلاج خارجی وارد ایران می‌شوند و از علم پزشکی پزشکان ایرانی استفاده می‌کنند.

وی تصریح کرد: امروز ایران گسترش پیدا کرده و محور جبهه مقاومت است دشمن از اتحاد ملت ایران وحشت دارد، ملت ایران در برابر دشمن ید واحده هستند.

امام‌جمعه بروجرد خاطرنشان کرد: دشمن با سپاه پاسداران دشمنی دارد چون سپاه بازوی توانمند انقلاب است دشمن رهبری را هدف قرار گرفته چون رهبری توطئه آنان را خنثی می‌کند.

حسینی اضافه کرد: رئیس‌جمهور انسانی مؤمن و پاک دست است اما از وی می‌خواهیم که قدر مردم را بداند و مشکلات اقتصادی را رفع کند و به معیشت مردم بیشتر توجه شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا