عمومیکسب و کار ایرانی

مزایای سیستم بوستر پمپ چیست؟

برای انتخاب یک بوستر پمپ متناسب با نیاز خود وقت بگذارید. مارک های مختلف پمپ های تقویت کننده را کاوش کنید و تمام ویژگی های آنها را بررسی کنید. بوستر پمپ ها برندهای مختلفی دارند. برای یافتن مدل مناسب باید قیمت و مشخصات برندهای بوستر پمپ را با هم مقایسه کنید.

برندهای مختلفی در بازار وجود دارد که در ادامه به بررسی و استفاده از بوستر پمپ ها می پردازیم تا به شما کمک کنیم تا بوستر پمپ مورد نظر خود را پیدا کنید.

بوستر پمپ چیست؟

بوستر پمپ نوعی سیستم برای افزایش فشار آب است. به طور کلی برای اطمینان از فشار لازم در شبکه آبرسانی ساختمان های بلند از سیستم های زیر استفاده می شود:

مخزن جاذبه

پمپ بنزین

مخزن فشار

پمپ دور متغیر

در تمامی سیستم های فوق، مخزن برای ذخیره آب و تغذیه ایستگاه پمپاژ در نظر گرفته شده است. این آب انبار با انشعاب با قطر مناسب از آب اصلی شهر تغذیه می شود.

مزایای سیستم بوستر پمپ

هنگام طراحی خدمات ساختمانی پروژه هایی مانند سیستم های آبرسانی، فاضلاب، سرمایشی و گرمایشی، مهم ترین و پیچیده ترین کار انتخاب سیستم لوله فشار مناسب برای تامین آب و حفاظت در برابر آتش تاسیسات مورد نظر می باشد.

بنابراین بهترین راه مدیریت فنی، اقتصادی و ساده، نگه داشتن پروانه پمپ و تامین تمهیدات خاص آن در ساختمان است. در زیر مزایای سیستم بوستر پمپ در سیستم آبرسانی آورده شده است.

حذف شوک های هیدرولیک

حمل و نقل و نصب آسان

قابلیت خدمت در حین کار

در دسترس بودن انواع سیستم های امنیتی الکترونیکی

صرفه جویی در انرژی الکتریکی

آبرسانی خیلی کم یا زیاد

فشار ثابت در شبکه

مهمترین تجهیزات استخر باغی

در یک پمپ، هر پمپ می تواند به طور خودکار یا مستقل از پمپ های دیگر روشن یا خاموش شود. اگر در این شرایط نیاز به تعمیر پمپ دارید، می توانید با روشن کردن پمپ مورد نظر و بستن شیرهای مناسب آن را تعمیر کنید تا پمپ های دیگر در سیستم پمپاژ کار کنند.

نصب صحیح بوستر پمپ

هنگام بررسی تفاوت ها و ویژگی های بوستر پمپ های مختلف، نیازهای مصرف آب خود را در نظر بگیرید، به عنوان مثال اگر از پمپ آب برای آبیاری استفاده می کنید، حتماً در نزدیکی یک منبع آبیاری بزرگ نصب کنید.

مکانی که بوستر پمپ قرار می گیرد بسیار مهم است، از قرار دادن پمپ آب در مکان های دور و یا غیر قابل دسترس خودداری کنید، در غیر این صورت تعمیر پمپ آب برای شما سخت خواهد بود.

بوستر پمپ منبع آب گرد ثابت

بوستر پمپ ها کاربردهای زیادی دارند. از آنها در سیستم های آبرسانی، آبیاری صنعتی، آبیاری فضای سبز و پر کردن مخازن استفاده می شود. یکی از مزایای پمپ های دور ثابت این است که در کمترین زمان ممکن به حداکثر راندمان می رسند.

بوستر پمپ های سرعت ثابت به دو دسته زیر تقسیم می شوند.

یکی از انواع آن PLC است که دارای یک قطعه هوشمند است که پمپ ها را در زمان های مشخصی خاموش و روشن می کند و با استفاده از برنامه ای که در آن ذخیره شده است، آنها را تا حد مشخصی کاهش می دهد. قیمت

نوع دوم بدون کلید یا PLC است که پمپ آب را در مدار قرار می دهد و کلیدهای کنترل را تنظیم می کند و فشار را در شبکه می دهد.

پمپ آتش نشانی را فعال کنید

بیش از یک پمپ وجود دارد که موتور پمپ را به حرکت در می آورد. پمپ های آتش نشانی در انواع کاربردهای مسکونی، تجاری یا صنعتی بسته به موتور آتش نشانی مورد استفاده قرار می گیرند. این بوستر پمپ ها با فشار و ظرفیت مورد نیاز شبکه مطابقت دارند.

می توان گفت یکی از مزایای بوستر پمپ برای اطفای حریق این است که در مدت زمان کوتاهی به راندمان بسیار بالایی دست می یابد. این لوله ها به دو نوع تقسیم می شوند:

پمپ آتش نشانی یک سیستم سلف سرویس با سوئیچ یا PLC است که بخشی از توانایی روشن و خاموش کردن پمپ در یک زمان معین از طریق یک برنامه روشن و خاموش است. همچنین مقادیر اضافی را برای پمپ باز می کند.

نوع دیگر بدون کلید، سوئیچ یا PLC، که در آن پمپ آب به ترتیب از طریق پیکربندی کلید کنترل و ورودی فشار شبکه به مدار وارد می شود.

نوع تقویت کننده بمب آتش

پمپ تقویت کننده از آنجایی که بوستر پمپ آنها مدت هاست خراب شده است، احتمال خوردگی فیل پرش (فیل پوشیدن) وجود دارد.

اساس کار آنها این است که پمپ در زمان مشخص شده فعال می شود و از طریق شیری که قبلا در ورودی و خروجی پمپ نصب شده است، آب در سیستم تقویت کننده پمپ آتش نشانی به گردش در می آید. این رسوب سخت از پرش پمپ جلوگیری می کند.

تعداد پمپ، نوع پمپ های فشار

بوستر پمپ ها بسته به تعداد پمپ به دو گروه یک پمپ و دو یا چند پمپ تقسیم می شوند. انواع منبع تحت فشار

تک بوستر پمپ

بوستر پمپ های تک پمپ برای نیازهای کم و متوسط ​​آب بهداشتی در تامین آب و صنعت استفاده می شود. بوستر پمپ های تک پمپی به اصطلاح سیستمی یک تکه هستند و برای استفاده از آن فقط کافی است ورودی بوستر پمپ به منبع آب و خروجی آن به سیستم مصرف وصل باشد و نیاز است. جریان توسط پنل کنترل و فرمان تامین می شود. این محصول در داکت اسپلیت هایسنس استفاده می شود.

بوستر پمپ، دو یا چند پمپ

بوستر پمپ های با دو یا چند پمپ سری را می توان به دو گروه الکتروپمپ اولیه و الکتروپمپ اولیه تقسیم کرد.

پمپ تقویت کننده الکتروپمپ پیشرفته

این بوستر پمپ از یک الکترون سرب (پمپ جوکی) و یک یا چند پمپ اصلی تشکیل شده است که ظرفیت پمپ سرب کمتر از پمپ الکترونی اصلی است اما فشار آن با پمپ های الکترونی اصلی یکسان است.

بوستر پمپ بدون راهنمای الکتریکی

پمپ های تخلیه غیر از الکتروپمپ های پیشرو از بیش از یک الکتروپمپ اصلی تشکیل شده اند. مشخصات آن مشابه نوع الکتروپمپ است.

آخرین کلمه

شرکت پایاگسترش تابان با وب سایت payagostaresh.ir سابقه طولانی در ارائه سیستم های آبرسانی و ماشین آلات صنعتی دارد. این شرکت همواره با تولید و سفارش ابزار و فروش آن به مشتریان در خدمت مردم است. وقتی پایا سفر خورشید تابان را انتخاب می کنید، می توانید از کیفیت بالای ابزار مطمئن باشید.

دکمه بازگشت به بالا