استان ها

لباس جدید سربازی رونمایی شد/ سرلشکر سلامی: پاسداران در حوادث طبیعی اولین افراد حاضر در میدان هستند

لباس جدید سربازی رونمایی شد  سرلشکر سلامی: پاسداران در حوادث طبیعی اولین افراد حاضر در میدان هستند

فرمانده کل سپاه در مراسم رونمایی از لباس جدید سربازی گفت: پاسداران در سیل و زلزله و کرونا اولین افرادی هستند که وارد میدان می‌شوند و آخرین نفری هستند که خارج می‌شوند.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛  سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران امروز (یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲) در همایش دانشگاه سربازی ضمن رونمایی از لباس جدید خدمت مقدس سربازی، اظهار کرد: امروز این توفیق الهی برای سپاه و برای بنده حاصل شد که به محضر رهبر معظم انقلاب مشرف شویم و حضرت آقا امروز به سپاه تفضلی کردند و الحمدالله یک نماد آشکاری از رضایت معظم له از همه مجاهدت‌های طاقت‌فرسای فرزندان معنوی رهبر عزیز و امت اسلام به عمل آوردند و یک نشان فتح را به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعطا فرمودند.

وی افزود: این نشان محصول همه تلاش‌ها، جانبازی‌‎ها، مجاهدت‌ها و شهادت‌ها برای تک تک سپاه پاسداران است که فقط به شکل نمادین به بنده اعطا شد و همه پاسداران و بسیجیان در این نماد سهم دارند و اگر تقسیم کنیم کمترین سهم متعلق به بنده است.  

فرمانده کل سپاه ادامه داد: پاسداران در سیل و زلزله و کرونا اولین افرادی هستند که وارد میدان می‌شوند و آخرین نفری هستند که خارج می‌شوند، نمونه حضور پاسداران در میدان سختی‌ها را در سیل سیستان و بلوچستان مشاهده می‌کنیم.

وی با بیان اینکه نسل جدید سپاه هم میراث جاودان غیرت و جوانمردی و عبودیت خدا را با خودشان حمل کرده و سینه به سینه منتقل می‌کنند، اظهارکرد: بچه‌های امروز سپاه همان نسل پاسداران دوران انقلاب و دفاع مقدس هستند.

 

در حال بروزرسانی…

دکمه بازگشت به بالا