عمومی

شبح الموت إثر کورونا یخیم فوق رؤسنا، فما الذی یجدر بنا فعله؟

جای تاسف دارد که وقتی افزایش تعداد این زیارت به دست می آید ، مهاجرت وی به خاطر این کشور برای این کشور امکان پذیر نیست.

• انتشار منبع اطلاعات مربوط به فیروس کورونا و لاهد آلان که اکنون در اینترنت در زمان شبکه التغارم و غیره در الشبکات الکنبوتی ، و آنی احمد اللّه بن طلم التخمینات کانت صحیح ، حتی اکنون.
⁇⁇⁇⁇⁇⁇⁇⁇⁇⁇⁇⁇⁇⁇⁇⁇⁇⁇⁇⁇⁇⁇⁇⁇⁇⁇⁇⁇⁇⁇⁇⁇ ⁇⁇⁇⁇⁇⁇⁇⁇⁇⁇⁇⁇⁇⁇⁇⁇⁇⁇⁇⁇⁇⁇⁇⁇⁇⁇⁇⁇⁇⁇⁇⁇ و من مطمئن هستم که می توانم همه آنها را انجام دهم به همین دلیل کارهای خوب در الکرام انجام می شود ، همانطور که این امر مطمئناً است.
اما ما با چه کسی برخورد خواهیم کرد؟

• در تاریخ 3/27/2020 ، وی نامه الکترونیکی خود را منتشر کرد که می گوید با وجود اینکه در ایالات متحده تحت شکنجه و بدرفتاری بوده و در دوران وی تحت فشارهای جدی قرار گرفته است ، دستگیر شده است. اسارت کانت ، این بنیاد آمریکایی برای تأثیرگذاری خمانت است ، اگر ما در شعبه آمریکایی به عنوان راهی برای یادگیری حقیقت در پرونده الوفا ، بعد از بیماری اربعار آشور (قبل از روزهای حال من) نیازی نداریم ، 81،000 خواهد بود
می بینید ، کانت الموت المتروب – عصر العساب ، بافیروس کوفید 19 را به طور کلی در جهان شمارش می کند ، بنابراین 23000 وفا دارد! و من هضم مشابه این را ندارم ، اما ستایش فروتنانه الهی است. اما ما کی هستیم؟ کشته شدن شهدا در ایالات متحده حتی در صورت بروز مشکلات و در مقابل عدم راه حل برای معضل ممکن است ، حتی اکنون ما بیش از 131000 نفر به صورت حضوری هستیم.

• انتظارات در مورد این موضوع در حال حاضر ، اگر ما در برابر این المنوال الحلی در ایران در وضعیت استکبار و مشاجره باقی بمانیم ، سؤال از آمار الوفا تحت تأثیر اظهارات کرونا در البلاد تا (51000) قرار خواهد گرفت. شخصاً ای خمسا الدعف الحدید المقتد المسجول فی. و بنابراین انتظار این است که اگر ما استادان عالم به معنای کلی وحیهای ویژه باشیم ، اعمال قواعد عدد فوق با در نظر گرفتن قیمت سازگار است.
علیرغم من ، با توجه به تفسیر مستقل از صالحان ، جز نابودی و مطابق استعاره های المتوافاره که مبتنی بر دانش الصدرالعلیمیه است ، التهدیس کاملاً تعیین کننده نیست. و الاستانسته به.

• اکبر جهاحتاه العالم العالم قبل از کرونا تاوود به دلیل بیماری آنفلاونزا به طور کلی در سال 1918 ، در قالب کان تفشیه یاشبه فی العدید من الجوانب وبا الکورونا و کان ماتیرا لالقلاک.
چاپ اول المجوجه برای لنفلاونزا در طالق السنه ، منبع پایان فصل و ادامه انتشارات ، حتی در ابتدای فصل است.
و بعد از اخراج تففی المرز ، در اواسط تابستان به من اعتبار داده شده است و در میان موج دوم شدید تنهایی و سردردها قرار گرفته ام.
هیچ تفاوتی بین اطلاعات مربوط به حقیقت و محتوای متن وجود ندارد ، مگر اینکه ما حدود 50 تا 100 میلیون نسخه در جهان بدانیم.

• درک شرایط از قبل موجود و در ابتدا کوروش به دنیای کسانی که از آموزه های بیماری فوق الذکر پیروی می کنند اما به طبیعت ناخوشایند نگاه نمی کنند اما پیروی از الزامات مقررات را دنبال نمی کنند.
فراتر از نقطه تحقیر و فروتنی ، اعضای جماعت در میان جامعه پزشکی ، شهدا در کادر عمومی و اکتشافات اوج تحمل و تحمل ، فروتنانه هستند ، حتی اکنون هم فقط بخشی از توانایی خود در مواجهه با این خطر راضی هستند. .
در صورت عدم وجود این ، در زیر شهر الخامسا ، اکثر من (100) شخصاً متعلق به العطبه و الکدر العلاجی الکفوا و ذو الخبار! آیا برای من ممکن است تصور کنم که در مقایسه با این کشور از مدیر املاک ضخیم کمتر برخوردار هستم؟

بله ، خطر از جانب من است ، حتی اکنون ، آیا تعداد پزشکان کمتری در مقایسه با تعداد افراد غیر سواد وجود دارد؟
حدود 117000 پزشک و پزشک در رشته های مختلف و همچنین خدمات متعلق به میلیون ها نفری هستند که من می شناسم! .
این پزشک کل است و به صورت نسبی من خدمات را شخصاً بردم. .
بنابراین در این دوره و به روش تقریبی ، ما در وضعیت نافرمانی تعداد صالحین از مقدسات صالحین و سلام بر او در سرزمین قرار داریم ، تا حقیقت ممکن باشد برای میلیون ها انسان ممنوع باشد که شخصاً شاخه های ما را از نعمت بسازند. از بندگان صالح! .
Arjokum Tritva و Arhamova Anfkkam و بقیه متیناس! .
یاتوری ، آیا ما کسانی هستیم که ساختمان را حل کردیم؟
یدبو آنا کلانا و تازیرنا و لم نادامال کل هذا الموشاکل و ناتسور ختدا آن باب مکنا التخلیس مین شازا المرز مین خاله التراض خلف خفره.
اگر نمی خواهید از این عملکرد استفاده کنید ، همانطور که در هنگام کار وجود دارد کار نمی کند. و ⁇⁇ کبار ⁇⁇ السن ⁇⁇ و ⁇⁇ مرستانانا ⁇⁇ و ⁇⁇ با ⁇⁇ مواتینا ⁇.
و هو لی لیس بالمر المقداد هرگز.

ما قادر به انجام این کار هستیم:
پیروی از قوانین آینده و الزام به اجرای مكرر خانه الدین و اعمال احكام و رعایت صالحان در اصول نفس در ایام الاتاس و السعل. و تعهد به ملاقات و ملاقات با جماعت و بهترین ها در جماعت و عدم سفر و ماندگاری بیشتر در کویر و اخراج خروج غیر ضروری از خانه و دفع مریض و رعایت قوانین برای زیارت. روابط عمومی
آلینا در این مرحله از زمین به تجاوز اختصاص داده شده است! .
در حال حاضر ، ویژگی های تأثیر این مجموعه در حوزه و مونتاژ اشتغال و ظاهر آنها بر سخنرانی مجمع و پاسخ به شبکه عنکبوت ها و زمان ارتباطات اجتماعی توسط عزیزان و شهروندان آنها هدایت می شود تا در این جلسه همکاری کنند.
من با اقتدار مقامات مذهبی و اسرار شیعیان و دانشمندان در مورد فضائل همکاری و مبارزه با مومنان و ساختن شعبه ها تا انتهای پیام پیام نتیجه می گیرم. و مطمئناً در مواجهه با محکومیت ، مهام آدید تاکنون در این مواقع فوری و عمل بالا که از نظر وی یک وظیفه قانونی و جدی در نیاز به استخدام مسئولان و نظارت بر فاصله بین صالحین و حامیان آن است ، از خوردن غذا فاصله گرفته است. بخش
• لب به سخنان آنا نشانه زیبایی است.
فیفی الایام المبلاباه یارم فیروس کورونا التواغل الحیاتنا المأشیه الأواعلناء السعد القائینا وا العقربایینا و الکفاء البناء ال al هودا وطن.
رعایت نکردن مقررات تعهد در رابطه با الزامات دادگاه در مجتمع به حق انجام آن ضروری نیست و من موظفم در این روز مطابق با برخی از مفاد جایزه فلانکن با امکان این کار را انجام دهم. روند این اقدام را تغییر دهید.
برای بازگشت قرآن کریم ، اگر صحیح و صحیح باشد:
(خدای ناکرده که ما باید در صلح باشیم ، حتی اگر خودمان را تغییر ندهیم.) بنابراین ، خداوند مردم مصر را تغییر نمی دهد مگر آنکه صالح باشد.

سلامتی من ایمنی قلب است و سلامتی کل فرد بهتر از سلامتی کل است.
علی امل ، همکار من ، عزیزم

* عضو انجمن علمی علمی پزشکی ایران و عضو شورای تاج گذاری

دکمه بازگشت به بالا