علمی و پزشکیکسب و کار ایرانی

روش لاغری بوتانیکال اسلیمینگ

داروی لاغری نوستالژیک با نام تجاری بوتانیکال اسلیمینگ سیز فیفولی از سالهای پیش برای ایرانیان شناخته شده است. این دارو که بیشتر با نامهایی نظیر قرص سبز لاغری و یا سافت ژل های لاغری به فروش میرسند یکی از پر استقبال ترین ها در زمینه تناسب اندام محسوب میشوند.

معرفي قرص لاغري بوتانيکال

چاقي، مشکل اساسي بسياري از کشورهاي جهان است که فرد بيش از نياز بدن کالري دريافت مي کند و بدن چربي ذخيره مي کند بنابراين چاقي کيفيت زندگي را کاهش داده و مشکلات سلامتي زيادي را به همراه دارد. بيماري هاي ناشي از چاقي شامل فشار خون بالا، اختلالات مفصلي، ناباروري، ديابت و بيماري هاي قلبي عروقي است. فشار خون بالا که امروزه اغلب در افراد چاق ديده مي شود. شايع ترين علائم چاقي خستگي، ضعف، نفخ، خون دماغ، سرگيجه و سکته هاي قلبي نامنظم است. مي تواند باعث بيماري هاي مختلفي مانند نارسايي قلبي و نارسايي کليه نيز شود.

افراد چاق تمايل زيادي به خوردن دارند و هميشه هيجان خوردن غذاهاي جديد و پرچرب دارند و بسياري از اوقات خودشان نيز از پرخوري شان تعجب مي کنند اين افراد با مشکلات زيادي ربه رو مي شوند که پيامدهاي خطرناکي دارد. و بايد به فکر چاره اي باشند تا بتوانند وعده هاي غذايي کنترل شده اي داشته باشند. یکی از راه چاره های این افراد ، پوشیدن گن یکسره قزن دار آرتان است که باعث سفت نگه داشتن معده ، جلوی پرخوری بی حد را میگیرد.

تغيير عادت هاي غذايي براي افراد بسيار سخت است اما شدني است براي رسيدن به اندامي دلخواه فقط فعاليت بدني به تنهاييي نمي تواند کارساز باشد چون بعد از فعاليت ورزشي سخت نيز افراد خوش اشتهاتر شده و بدنشان دچار ضعف مي شود بايد درکنار فعاليت بدني حتما از قرص لاغري استفاده کنند. اين قرص اصل بوده و براي افراد چاق براي کاهش دادن اشتها نجويز مي شود.

عملکرد اصلی قرص لاغری بوتانیکال

کپسول لاغری بوتانیکال با کاهش اشتهای ناشی از استرس و تاثیر گذاری سریع بر چربی های انباشته شده شکم و سایر قسمت های بدن را می سوزاند. این قرص با جمع شدن و کشیدگی پوست از شل شدگی ان جلوگیری می کند. با مصرف این قرص در یک ماه شاهد نتایج شگفت انگیز آن خواهید شد این قرص با دفع سموم بدن و حذف چربی های اضافی شما را صاحب اندامی استاندارد و زیبا می کند. علاوه بر کاهش وزن به درمان چربی خون نیز کمک می کند.

بوتیکال اسلیمینگ با افزایش سوخت و ساز یکی از مناسب ترین و بهترین داروی چربی سوز برای مردان وزنان قابل استفاده است. قرص لاغري بوتانيکال اسليمينگ با کاهش اشتهاي کاذب به فرآیند طبیعی سوخت و ساز بدن کمک می کند. و از بدن در برابر توده های چربی و  زائد محافظت می کند.

کاهش وزن طبيعي با قرص لاغری بوتانيکال

مهم ترين نکته در مورد مصرف اين داروها تاييد شده توسط هيات هاي بهداشتي مربوطه و تجويز پزشک متخصص مي باشد. استفاده ناخودآگاه ممکن است باعث مشکلات سلامت دائمي شود.

داروهاي کاهش وزن را مي توان به صورت زير دسته بندي کرد:

  • آنهايي که باعث کاهش يا جلوگيري از جذب چربي رژيم غذايي از روده کوچک مي شوند،
  • آنهايي که حاوي متيل سلولز هستند و با پر کردن حجم معده احساس سيري ايجاد مي کنند.
  • آنهايي که خروجي مدفوع را افزايش مي دهند (ملين ها)،
  • یا داروهاي سرکوب کننده اشتها هستند که به طور طبیعی از چاق شدن فرد جلوگیری می کند قرص لاغری بوتیکال یکی الز این داروهایی است که به طور گیاهی و طبیعی بدون مواد شیمیایی فرد را یاری می کند تا وزن خود را کاهش دهد اشتهای خود را کنتزل کرده و بدن خود را به حد  ایده آلی برساند..

جهت عدم بازگشت به دوران قبلی چاقی بعد از اتمام دوران مصرف دارو به این نکات توجه نمایید :

با مصرف یک پکیج بوتانیکال همراه با نوشیدن مایعات فراوان که ضروری می باشد حداقل 8 الی 13 کیلوکاهش وزن خواهید داشت ولی شما مصرف این دارو را با اضافه وزن خود محاسبه نمایید و ماهانه سعی نمایید بیشتر از 8 کیلوگرم وزن خود را کم نکنید که فشار به دیگر جوارح بدن وارد نگرد. پیشنهاد می شود در صورت مصرف قرص بوتانیکال اسلیمینگ، از گن اسلیپ قزن دار بند دار برای سریع تر شدن روند لاغری بهره جست.

طرز مصرف :

چهار روز اول مصرف 1 قرص قبل از صبحانه و از پنجمین روزمصرف 2 قرص یکی صبح و دیگری 8 ساعت بعد

بهتر است بعد از مصرف از مایعات گرم و آب میوه استفاده گردد و تا یک ساعت بعد از مصرف این دارو از نوشیدن چای خودداری گردد تا مانع از جذب مواد تشکیل دهنده دارو دربدن نگردد.

موارد منع مصرف :

  • زمان حاملگی و شیردهی به نوزادان
  • افراد کمتر از 15 سال و بیشتر از 55 سال
  • در غیر این منعی جهت مصرف وجود ندارد و عوارضی در مصرف کنندگان محصول اورجینال گزارش نشده است.

عملکرد محصول:

بوتانیکال اسلیمینگ Botanical Sliming باعث کشیدن و جمع کردن پوست بدن و صورت و ممانعت از شل شدن و افتادگی پوست می شود و با دفع سموم و مواد زاید از بدن، مانع جذب قند و چربی اضافی می گردد. بوتانیکال اسلیمینگ Botanical Sliming با بالا بردن سوخت و ساز بدن (متابولیسم) بسیار مناسب برای افرادی می باشد که قادر به ورزش نیستند. این افراد می توانند با پوشیدن مداوم گن یکسره لیفت باسن آرتان به بدن خود فرم زیباتری هدیه دهند.

بوتانیکال اسلیمینگ Botanical Sliming نام یکی از معروف ترین کپسول های لاغری گیاهی است که برای درمان چاقی استفاده می گردد. این محصول تاکنون خریداری را بی پاسخ نگذاشته است. سافت ژل های بوتانیکال اسلیمینگ امروزه در صدر پرفروش ترین و برترین چربی سوزهای جهان قرار گرفته اند. محصولی کاملا شگفت انگیز و خارق العاده که شما با استفاده از آن ابتدا از کاهش سایزتان تعجب خواهید کرد تا از کاهش وزنتان.

محصولی ویژه حتی مخصوص استفاده برای آقایان.

فرمول این محصول به قدری قدرتمند است که پس از سومین روز مصرف شما تغییرات را به خوبی احساس خواهید کرد. این داروی گیاهی با فرم مخصوص کپسول های خود که سافت ژل است معجزه ای برای رهایی از بیماری افزایش وزن است.

روش تاثیرگذاری بوتانیکال اسلیمینگ:

بوتانیکال اسلیمینگ در ابتدا با قرار گرفتن در معده خالی مانند بالنی در معده باز می شود و خواصیت یک بادکنک را پیدا می کند. این بادکنک تاثیرگذار معده را سریعاً فریب می دهد و به معده می فهماند که جایی برای قرار گرفتن غذا ندارد به همین دلیل معده به مغز پیغام میدهد که تمام حجمش پر شده است. معده در این حالت احساس سیری می کند و به سرعت با واکنش مغز شما میل به غذای کاذب در شما از بین می رود.

دکمه بازگشت به بالا