عمومی

تصادفات در شهرستان تنگستان کاهش یافت – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سرهنگ عظیم نیکوکار عصر سه شنبه در مراسم هفته نیروی انتظامی عنوان داشت: هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است تا بتوانیم گوشه‌ای از عملکرد یک ساله در شهرستان تنگستان را به مردم ارائه دهیم.

فرماندهی انتظامی تنگستان افزود: اقدامات جهادی و شجاعانه و صبر و استقامت ۱۰۰ روز نیروی انتظامی در برابر هنجارشکنان و آتش افروزان و اغتشاشگران که با طرح مهندسی پیچیده دشمن به صحنه آمده بودند موجب رضایت مقام معظم رهبری فراهم کرد.

فرماندهی انتظامی تنگستان ادامه داد: با حمایت قاطع اعضای شورای تأمین وضعیت شهرستان در همه پارامترهای امنیتی در بین شهرستان‌های استان وضعیت بسیار خوب و مناسبی است.

وی تصریح کرد: در بازده زمانی شش ماه اول سال جاری تنگستان در تماس‌های عملیاتی فوریتی با ۱۱۰ در مدت مشابه سال بیش درصد افزایش داشته است.

سرهنگ نیکوکار خاطرنشان کرد: در بازده زمانی ۶ ماهه اول سال جاری با همکاری گشت نیروی‌های رضویون در تنگستان بیش از ۱۰۷ درصد کشفیات سرقت داشته‌ایم.

فرمانده انتظامی تنگستان بیان کرد: در کشف جرایم خشن و مهم در شهرستان در هفت ماهه سال جاری بیش از ۱۱۰ درصد که در این مدت باندهای سارقان حرفه‌ای امکان دولتی، احشام سیم مخابرات و کابل برق که غیر بومی بودن شناسایی و دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در حوزه ارائه خدمات در امکان گروهی و فردی نسبت به ۶ ماهه گذشته ۸۰ درصد ارتقا داشته است که موجب اشتغال ۵۲۱ نفر در واحدهای صنفی شهرستان شده است.

سرهنگ نیکو کار افزود: در سال جاری در حوزه گذر نامه ویژه اربعین ۵۵۰ قطعه گذرنامه صادر شده است.

فرماندهی انتظامی تنگستان با اشاره به اینکه در حوزه مشارکت‌های مردمی ۱۹۷ نسبت به مدت مشابه ۲۷ درصد افزایش داشته است یاد آور شد: با توجه به اقدامات خوب ترافیکی در شهرستان تصادفات در این مدت کاهش داشت و درجهت صدور پروانه رانندگی بیش از ۶۵۰ گواهینامه رانندگی توسط پلیس راهور صادره شده است.

دکمه بازگشت به بالا