عمومی

به این دلایل،شغل وکالت کاسبی نیست

هنوز ، در یادداشت 6 در قانون بودجه ، وکالت در این عنوان لحاظ شده است. قبل از تجزیه و تحلیل حقوقی و انتقاد از قانون مذکور و این س ofال که آیا امکان ایجاد چنین قانونی در قانون بودجه وجود دارد یا خیر؟

تعریف تجارت ضروری است. نویسندگان مختلف تعاریف مختلفی از تجارت ارائه داده اند و هرکدام با توجه به شرایط زمانی و جغرافیایی خود نمونه هایی از تجارت را توصیف و تعریف کرده اند. در دائرlopالمعارف آکسفورد ، تجارت به معنای خرید و فروش و تجارت یا تجارت یک حرفه به معنای عام است که شامل تولید و خرید کالا و خدمات به منظور فروش آنها برای سود است ، اما هر مبادله ای که خرید و فروش در آن انجام شود محل. دریافت یا ارائه خدمات را نمی توان تجارت تلقی کرد (پروفسور پیترسون پلومن نظریه پرداز تجارت)

از کلیه تعاریفی که پیرامون محور تجارت ارائه شده است ، 5 عملکرد مهم و ضروری برای دستیابی به تعریف تجارت به معنای واقعی آن ضروری است:

1- فروش و انتقال کالا جهت کسب درآمد

2. تجارت کالاها و خدمات

3. معامله و تجارت را تکرار کنید

4- تجارت با سود (انگیزه سود مهمترین توصیف شرکت است)

5- فعالیت هایی با خطر نوسانات بازار و همگن سازی ارزش کالاها و خدمات به قیمت های بازار

فعالان تجاری معتقدند هیچ فعالیتی به شکل تجارت نخواهد بود مگر اینکه پنج ویژگی را با هم ترکیب کند و ارزش افزوده اقتصادی عادی داشته باشد.طبق این تعاریف ، انواع مشاغل عبارتند از شرکتهای کوچک و بزرگ ، شرکتهای خانگی و صنعتی ، شرکتهای سنتی و مشاغل اینترنتی ، شرکتهای شهری و روستایی و شرکتهای خدماتی. معیارهای تفکیک سبک تجارت ، نوع معامله ، میزان سرمایه ، نحوه خرید و فروش کالا ، دامنه بازار و غیره است.

اما آنچه توسط برخی از افراد درمورد دفتر حقوقی مورد بحث قرار گرفته است وکالت را مغایر با ماهیت شرکت دانسته ، ماهیت شرکت وکالت است. آنها معتقدند از آنجا که افرادی که در شغل وکالت مشغول به کار هستند در ارائه خدمات حقوقی مشارکت دارند ، در عوض ، خدمات ارائه شده درآمد کسب می کنند ، بنابراین وکالت به عنوان یک تجارت تعریف می شود با این حال ، ماهیت خدمات حرفه وکالت با آنچه در بازار تجارت به عنوان خدمات می توان خرید و فروش کرد متفاوت است.

به این معنا که تجارت خدمات در بازار معاملات فعالیتهایی است که برای انتقال کالاها و خدمات از محل تولید به محل مصرف لازم است. بنابراین ، کلیه فعالیتهایی که معامله را تسهیل می کنند ، مانند ذخیره سازی ، بسته بندی. خدمات پس از فروش ، حمل و نقل و غیره بر اساس این ویژگی ها در گروه خدمات خدماتی تعریف می شود. از ویژگیهای اصلی تجارت خدمات می توان به حذف موانع فردی ، مکانی ، زمانی ، مبادله ای ، دانش و غیره اشاره کرد. به طور کلی ، خدماتی که جریان و تشریفات تحویل کالا را از تولید کننده به مصرف کننده تسهیل می کنند ، شرکت های خدماتی محسوب می شوند و نمونه هایی از آن مانند بانکداری ، حمل و نقل ، بیمه ، ذخیره سازی و غیره معرفی شده است.

اما در حرفه وکالت ، وکیل از دانش خود برای ارائه خدمات به مشتری به منظور احقاق حقوق مادی یا معنوی مشتری استفاده می کند و در این کار او نه کالایی را به مشتری می فروشد و نه کالایی را از دادگاه خریداری می کند ، اما وکیل از تجربه و دانش وی استفاده می کند. حقوق مشتری خود را در اسناد موجود احیا کند.

صرف نظر از نتیجه چنین تلاشی ، وی مستحق دریافت حق الزحمه خود است ، در حالی كه در سایر خدمات عمومی جامعه ، دولت ارائه دهنده خدمات این است كه از مزد برای دستیابی به نتیجه مطلوب مشتری استفاده كند. بنابراین اگر نگهدارنده انبارداری مکان مناسبی برای نگهداری کالاهای مشتری نداشته باشد ، حق انبارداری ندارد و یا حامل مجاز است در هنگام تحویل محموله مشتری به مقصد و … دستمزد دریافت کند.

هیچ وکیلی حق تضمین نتیجه پرونده را ندارد زیرا قانون حرفه وکالت شامل شرایطی برای پرداخت حقوق وکیل است و حتی روش و شرایط تنظیم هزینه های وکالت را نیز مشخص کرده است.

برای توصیف جزئیات ، تفاوت اساسی بین حرفه وکالت و شغل به قدری واضح است که توهین به خواننده تلقی می شود ، اما قویترین و منطقی ترین دلیل مراجعه به تاریخچه حرفه وکالت و عنوان شرکت است. . بنابراین ، اگر متقاضیان وکالت به عنوان یک شرکت دلیل و منطق قابل قبولی در شناسایی خصوصیات تجارت در حرفه وکالت برای روشن شدن ذهن منتقدان دارند ، و اگر سند آنها یادداشت های 2 و 6 ماده 7 قانون بودجه است ، لازم به توضیح است ، این قانون توانایی تغییر شخصیت یک نهاد مدنی باسابقه را دارد که صدها سال دارای قوانین خاص و تاریخی است زیرا قانون بودجه به دلیل ماهیت موقت ، از ویژگی اصلی این قانون برخوردار نیست.

هنگامی که توضیح می دهید که مدت قانون در نوشتارهای حقوقی به عنوان یکی از ویژگی های ذاتی قانون ذکر شده است ، در توصیف چنین صفتی که عملکرد اصلی حقوق اداره رفتار افراد جامعه است ، قاعده قانونی باید صلاحیت انجام این وظیفه را داشته باشد. ثبات مهمترین این صفات است.

این قانون نه تنها باید برای مدت مشخصی تصویب شود ، بلکه نباید خیلی زود تغییر کند. علاوه بر اعلام موقت بودن قانون ، دلیل وجود چنین قانونی باید به مردم اعلام شود. در همین راستا ، اصطلاح قوانین موقت وارد ادبیات حقوقی شده است و بارزترین این قوانین ، قوانین بودجه کشورهایی است که برای یک سال مالی تعریف شده اند. دامنه یکسان برای بودجه شناسایی مهمترین ویژگی چنین دادرسی و خصوصیات مقطعی آن است و بنابراین ماهیت یک حرفه را نمی توان در قالب قانون بودجه تغییر داد.

فلسفه وجودی وکالت در قالب یک حرفه خدماتی تحت قوانین قابل اجرا و اصول قانونی مسلم تحقق حقوق و جلوگیری از ظلم است ، اکنون با توجه به تعریف تجارت و بررسی ویژگی های آن ، که محور اصلی شرکت Kender است این س ofال که چه جنبه ای از حرفه وکالت در این تعریف و خصوصیات شناخته شده است.

اصولاً ابزارهای وکالت به عنوان یک تجارت چیست؟ وكیل در قالب تجارت چه چیزهایی را می فروشد و می خرد؟ در معامله خریدار هزینه کالا را پرداخت می کند و فروشنده کالا یا در شرکت خدمات مشتری تحویل می دهد. هزینه خدمات پرداخت می شود و اپراتور خدمات خدمات را ارائه می دهد و غیر از این دو طرف معامله ، شخص دیگری در معامله نقش ندارد ، اما طراحان طرح تجارت وكیل آنقدر مهربان هستند كه می توانند به نقش قاضی در دفتر حقوقی پاسخ دهند. نقش نیاز مشتری چیست؟ عدالت به عنوان محل کار وکیل چگونه تعریف می شود؟ با صدای بلند مردم را به خرید دعوت کنید !! یک وکیل واقعاً چه چیزهایی را می فروشد و مردم چه چیزی می خرند؟ یک وکیل در دادگاه از جان ، مال ، ناموس ، عزت و اعتبار مشتری دفاع می کند و حرفه ای را به عنوان کمترین فساد تجاری جایگزینی سود برای پیگیری عدالت می داند.

* وکیل پایه یک دادگستری

1717

دکمه بازگشت به بالا