اقتصادی

ماجرای دعوت سهام‌داران یک شرکت بورسی برای اعطای وکالت‌نامه

دیروز و در آستانه دومین مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت ، سهامداران شرکت زرین معدن آسیا از سوی یکی از سهامداران عمده دعوت شدند تا اعضای جدید هیئت مدیره را انتخاب و مدیران م effectiveثر انتخاب کنند. آنها این گام را برداشته اند و به دنبال ایجاد شکاف و شکاف بین سهامداران هستند.

به گزارش یومیر ، دیروز یکی از سهامداران عمده در Zarrin Mining Asia بود در این اطلاعیه ، وی اعلام کرد که به منظور حفظ و اجرای حقوق سهامداران و در اجرای ماده 102 قانون اصلاحی ، بخشی از قانون تجارت و افزایش موفقیت در انتخاب رهبران م andثر و پیوستن به هیئت مدیره برای غلبه بر مشکلات با صدور وکالت محضری ، بنابراین ، بر اساس ماده 103 قانون مذکور ، ما با حضور اکثریت آراء در مجمع عمومی عادی سالیانه برای دومین بار در انتصاب متخصص از این سهامداران ارزشمند کمک می خواهیم. اعضای هیئت مدیره.

سهامدار همچنین از سهامدارانی که هنوز وکالتنامه نداده اند خواست تا از موارد فوق مطلع باشند ، وکالت نامه را از طریق دفاتر اسناد رسمی مطابق ضمیمه که جزئیات دقیق وکالتنامه را ذکر کرده و برای ارمغان ارسال می کند ، ارائه دهند. فولاد جم در برچسب فوراً در اسرع وقت اقدام کنید.

در همین ارتباط ، گروهی از سهامداران خرد شرکت در نامه ای به یومیر خطاب به سهامداران این شرکت اعلام کردند که در میانه جلسه شرکت زرین معدن آسیا (سهامی عام) ، مشاغل خانوادگی ارمغان فولاد جم (خصوصی سهامی خاص) به بهانه شرکت در مجمع عمومی شرکت و دخالت در قیمت سهام ، وی دعوت عمومی را دعوت کرد و متعاقباً از سهامداران وکالت گرفت.

به گفته آنها ، پس از مدت کوتاهی و درست زمانی که سهام باید پشتیبانی می شد ، متأسفانه برخلاف ادعاها ، این گروه هیچ خرید حمایتی انجام نداد و طبق اطلاعات ، کل خرید آن در سال 1400 معادل سه میلیون بوده و دارای 800000 سهم بوده است ؛ در حالی که سهامداران عمده از سهام خود در چندین مرحله حمایت کرده اند و تا کنون با کمک سهامداران عمده ، بیش از 60 میلیون سهم خریداری شده است ، بنابراین رفتار احساسی و عدم حمایت سهام از شرکت به خوبی ثابت کرد که این گروه فقط به دنبال اطمینان خاطر باعث ایجاد شکاف و تفرقه بین سهامداران می شود و بنابراین ترویج و حاشیه سازی می کند.

در بخش دیگری از این نامه آمده است: “به عنوان گروهی از سهامداران متعهد به سهام ، منافع خود را از شرکت جدا نمی کنیم و به عنوان سهامدار در آینده و موفقیت شرکت زرین معدن آسیا ، لازم دیدیم که به آنها یادآوری کنیم ،” که بدون تحقیق و آگاهی مناسب از روند رشد سهام ، به نمایندگی از گروه خانواده اقدام می کند و خطرات این گروه خانوادگی را می پذیرد ، علاوه بر به خطر انداختن سرمایه خود ، باعث بروز اختلافات نیز می شود. البته در چنین شرایطی ، همچنان ادامه یافته است عملکرد مطلوب تولید و توسعه و از نظر سود ، افزایش قیمت ، ارزش و موقعیت در صنعت و بازار سرمایه و توسعه فرآیند مالی برای دستیابی به موقعیت بالاتر. با تصمیمات درست و هوشمند خود در کنار شرکت باشید و بررسی کنید الزامات Armaghan Fool شرکت بازرگانی تبلیغاتی جم در این لحظه حساس و حفظ آرامش شرکت و هیئت مدیره برای دستیابی به توسعه و اهداف اساسی. بیش از پیش مفید باشید و از اجازه دادن به شرکت فوق خودداری کنید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا