ورزشی

اعزام تیم پارادوومیدانی به مسابقات بین المللی فزاغ امارات در هاله‌ای از ابهام

به گزارش شفاف، بهمن رضایی درباره وضعیت اعزام تیم پارادوکس به مسابقات بین المللی فزاگ امارات اظهار کرد: مسابقات بین المللی پارادوکس اواخر اسفندماه در فزاق امارات برگزار می شود. اگر بخواهیم ورزشکارانی را به این مسابقات بفرستیم، البته کسانی که واجد شرایط هستند و شانس کسب مدال طلا دارند، اعزام خواهند شد.

وی در خصوص وضعیت ورزشکاران در اردوی تیم ملی گفت: برای آماده سازی ورزشکاران برای حضور در بازی های پاراسیایی چین 3 مرحله اردو تا پایان سال در نظر گرفته شد که 2 مرحله در اهواز و مرحله سوم برگزار شد. با حضور 29 ورزشکار 11 شکارچی ماده و 18 شکارچی مرد) از 2 اسفند در اهواز آغاز و تا 20 اسفند ادامه دارد.

وی در مورد رکورد دوندگان در دو مرحله اردوی آماده سازی گفت: به دلیل اینکه در فصل زمستان هستیم تمرینات مربیان بیشتر روی بدنسازی است و رکوردی ثبت نمی شود.

رضایی همچنین درباره تعداد دوندگان اعزامی به بازی های پاراآسیایی چین تصریح کرد: 29 ورزشکار حاضر در اردوی آماده سازی جزو برترین های مسابقات قهرمانی کشور هستند که به اردوی بازی های پاراآسیایی چین دعوت شده اند اما مرحله آخر. مسابقات دو و میدانی در پایان اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می شود و فینالیست های بازی های پاراآسیایی چین مشخص می شوند.

وی در پایان با بیان اینکه پیش بینی می کنیم 40 ورزشکار را به بازی های پاراسیایی چین اعزام کنیم، افزود: با توجه به سیاست کمیته ملی پارالمپیک مبنی بر اعزام کاروانی با کیفیت و مدال آور به این دوره از بازی های پاراسیا، تلاش می کنیم. برای انجام آن. ” دعوت از افرادی به اردوی تیم ملی که شانس زیادی برای کسب مدال دارند.

دکمه بازگشت به بالا