حوادث

استخدام پدر ۳ قلو‌های ازنایی در شرکت فروآلیاژ ازنا

آفتاب‌‌نیوز :

در راستای سیاست‌های افزایش نرخ جمعیت و همچنین طرح ملی حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، طی مراسمی با حضور فرماندار شهرستان ازنا، مدیرمنابع انسانی شرکت فروآلیاژ ازنا، حکم استخدام‌ پدر۳ قلوها توسط فرماندار ازنا تقدیم وی شد.

محمدرضا فاتحی فرماندار ازنا در این ‌باره به یومیر، گفت: دولت سیزدهم با هدف کاهش مشکلات خانواده‌ها و جلوگیری از پیری جمعیت، خدمات مستمری و غیر مستمری از خانواده‌ها دارای فرزند چند قلو در دستور کار قرار داده است و به تبع آن، ما هم خود را ملزم به حمایت از خانواده‌ها و علی الخصوص خانواده‌های دارای فرزند چند قلو می‌دانیم.

وی اظهار کرد: از بدو اطلاع از تولد سه قلوهای ازنایی ضمن حضور در منزل این خانواده دستور تشکیل پرونده برای ایشان را صادر و اقدامات حمایتی برای این خانواده در دستور کار قرار گرفت.

فرماندار ازنا ضمن تبریک به پدر چند قلوها تصریح کرد: حمایت از جوانی جمعیت کشور قانون لازم الاجرا و خواسته رهبر فرزانه انقلاب و اجرای آن لازم الاجرا برای همه دستگاه‌های اجرایی و دیگر بخش‌ها است.

فاتحی از تشکیل قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در فرمانداری شهرستان خبر داد و افزود: از مجموعه مدیریت فروآلیاژ ایران بدلیل اهتمام به اجرای قانون جوانی جمعیت و همچنین استخدام پدر سه قلوها صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

رحیمی مقدم مدیر منابع انسانی شرکت صنایع فروآلیاژ ایران نیز ضمن تبریک تولد سه قلوهای ازنایی گفت: شرکت صنایع فروآلیاژ ایران همواره در حوزه بهبود و ارتقاء امور اجتماعی شهرستان نقش بسزایی داشته است و وظیفه خود می‌داند در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت و همچنین حفاظت از محیط زیست نهایت تلاش خود را کند.

دکمه بازگشت به بالا