اجتماعی

تولید دو داروی جدید برای نخستین بار در شرکت داروسازی سها هلال احمر

رئیس جمعیت هلال احمر از ساخت و تولید دو داروی جدید در شرکت داروسازی سها خبر داد.

به گزارش یومیر؛ دکتر دکتر با توجه به روند تولید دارو در جمعیت هلال احمر. کریم همتی: شرکت داروسازی سها در راستای تحقیق و توسعه صنعت داروسازی برای تولید داروهای مسکن و ضد دیابت جدید و همچنین چندین محصول گیاهی در لیست محصولات تحقیقاتی گام های مهمی برداشته است. سها اضافه شد.

وی افزود: واضح است که تولید محصولات جدید زمان‌بر است و دلایل اصلی این امر مطالعات پایداری و بهینه‌سازی فرمولاسیون، تهیه مواد اولیه از منابع تایید شده برای تولید سری‌های صنعتی و فرآیند نسبتا طولانی به دست آوردن مجوز از سازمان دامپزشکی و غذای دانمارک و سازمان دارو. اما امیدواریم این داروها به زودی وارد بازار شوند.

رئیس جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: امروز ابتدا شربت بره موم با ترکیبی منحصر به فرد برای تقویت سیستم ایمنی در شرکت داروسازی سها ساخته شد و مدارک لازم برای تایید نهایی به سازمان غذا و دارو ارسال شده است. با مجوز تولید انبوه به زودی راه اندازی می شود.

همتی ادامه داد: این محصول در بطری های 120 میلی لیتری با ترازو 10 میلی لیتری ساخته می شود. فرمولاسیون این محصول از عصاره طبیعی عسل و برخی گیاهان دارویی مناسب برای کودکان و بزرگسالان تهیه شده است. این محصول علاوه بر تقویت سیستم ایمنی بدن به دلیل دارا بودن آنتی اکسیدان با منشاء طبیعی، ضد التهاب و ضد حساسیت نیز می باشد و به همین دلیل به عنوان مکمل در کووید 19 استفاده می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ او اضافه کرد: Roxyville دومین محصول تولید شده توسط شرکت داروسازی ساها می باشد. این داروی جدید ضد درد و ضد التهاب بسیار قوی برای اولین بار در ایران توسط شرکت داروسازی سها تولید و به بازار عرضه می شود. این دارو 10 برابر بیشتر از مسکن‌های مشابه و خانواده اثر ضد درد دارد که برای دردهای مزمن احشایی در بیماران بستری با 2 مکانیسم ضددردی مختلف با یک رژیم درمانی 7 روزه بدون خطر اعتیاد قابل تجویز است.

رئیس جمعیت هلال احمر تصریح کرد: از دیگر مصارف و فواید بالینی این دارو، علامت گذاری مسیرهای مختلف درد و مکانیسم اثر آن اثرات متعددی برای بهبود دارد. اثر ضد درد بهتر بر درد پس از عمل و همچنین دردهای همراه با التهاب را نیز می توان با استفاده از این دارو پوشش داد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا