عمومی

آغاز پیش ثبت‌نام عتبات نوروزی از ۳۰ بهمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یومیر،

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج؛ علیرضا رشیدیان رئیس شورای برنامه ریزی و هماهنگی مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت امروز (دوشنبه 18 بهمن ماه) به ریاست حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح قائم مقام نماینده ولی فقیه در حج و زیارت تشکیل جلسه داد. و زیارتی اعلام کرد: پیش ثبت نام زیارت های نوروزی در کشور از 30 بهمن ماه آغاز و تا 6 اسفند ادامه دارد.

رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه اطلاع رسانی در این زمینه 26 بهمن ماه انجام می شود، گفت: با توجه به توانمندی های پیش بینی شده، ثبت نام نهایی در روزهای 4 و 5 اسفندماه انجام می شود و از 25 اسفندماه اعزام‌های نوروزی به عتبات عالیات آغاز می‌شود.» و تا 28 آوریل 1401 ادامه خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در حج و زیارت نیز در این دیدار با اشاره به آغاز ثبت نام زیارت های دانش آموزی بر لزوم ظرفیت سازی مناسب برای محبین اهل بیت برای بهره مندی از زیارت های عتبات عالیات تاکید کرد. خدمات بهتر به زائران

حجت الاسلام والمسلمین نواب همچنین لزوم رعایت مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و برخورد یکسان با زائران در سفرهای زیارتی را یادآور شد و خواستار ازسرگیری سفر زیارتی به عراق در پاسخ به حجم زیاد زائران و کاهش آن شد. هزینه های سفر. امتیاز مثبت.

این دیدار با گزارش اکبر رضایی معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت و محمدحسین خوشنویس معاون توسعه رهبری و منابع بعثه مقام معظم رهبری در خصوص اقدامات انجام شده در حج ادامه یافت. خدمات هوشمند

دکمه بازگشت به بالا