عمومیکسب و کار ایرانی

چرا خرید آنلاین طلا و جواهر دست ساز؟

  از تصاویری استفاده کنید که برای مخاطب هدف شما مناسب است

وب سایت های تصویری رایگان زیادی وجود دارد که می توانید تصاویر مناسب را برای وب سایت تجاری خود دانلود کنید. من اغلب از تصاویر رایگان استفاده می کنم. به عنوان مثال، تصاویر کوچک برای همه پست‌های وبلاگ وهمچنین از همان تصویر کوچک برای محتوای ویدیوی YouTube خود دوباره استفاده می‌کنم. تصاویر رایگان می توانند در پست های رسانه های اجتماعی شما استفاده شوند.
من برخی از بهترین وب سایت های تصویری رایگان را در زیر لیست کرده ام:

  • https://www.pexels.com/
  • https://unsplash.com/
  • https://pixabay.com/

همیشه استفاده از تصاویر در صفحه وب سایت کسب و کار مناسب نیست. به عنوان مثال، اگر یک رستوران دارید، بهتر است از غذا و رستوران خود تصاویر واقعی بگیرید. اگر محصولات را به صورت آنلاین می فروشید، پس از آن تصاویر منحصر به فردی از محصولات بگیرید.

قیمت حلقه نامزدی به عواملی مانند وزن، عیار و طرح آن بستگی دارد.

 صفحه اصلی خود را با محتوای مفید فراوان پر کنید

روند طراحی وب اغلب تغییر می کند، اما برای من، بهترین وب سایت ها جنبه های مختلف یک تجارت را در صفحه اصلی به نمایش می گذارند.
همانطور که می بینید محتوای مفید زیادی در صفحه اصلی من وجود دارد، هدف من این است که مشتری را به طور مختصر با انواع مختلف محتوا در کل وب سایت خود آشنا کنم.
همچنین از منظر SEO (بهینه سازی موتور جستجو) یک مزیت اضافی وجود دارد. داشتن تعداد زیادی محتوای هدفمند کلمات کلیدی در صفحه اصلی به شما فرصت بهتری برای ذکر عبارات کلیدی می دهد. اما باید به یاد داشته باشیم که ابتدا صفحات وب سایت را برای بازدیدکنندگان و در مرحله بعد برای موتورهای جستجو بسازیم.
متوجه خواهید شد که من خدمات مشتریان، نمونه کار و پست های وبلاگ را به نمایش گذاشتم. دلیل اصلی این امر اطمینان از تازه نگه داشتن محتوا در صفحه اصلی است. هنگامی که یک پست وبلاگ جدید به وب سایت اضافه می شود، پست های وبلاگ در صفحه اصلی به طور خودکار به روز می شوند. توصیفات نیز به طور خودکار به روز می شوند. پروژه های ویترین به صورت دستی اضافه می شوند اما حداقل یک بار در ماه به روز می شوند.


چرا این همه تلاش برای به روز رسانی صفحه اصلی انجام می شود؟
اینطور فکر کنید ، اگر امروز به مغازه ای رفتید و روزنامه خریدید و فردا دوباره روزنامه دیگری خریدید ودر نهایت همان مطالب را خواندید احتمالاً قبل از خرید روزنامه بعدی کمی صبر می کنید.
موتورهای جستجو یکسان هستند، اگر گوگل امروز وب سایت شما را بررسی می کند و فردا همان محتوا را می بیند و هفته آینده همان محتوا را می بیند، چرا گوگل دلیل خوبی برای بازدید روزانه از وب سایت شما داشته باشد؟
هدف ما باید این باشد که به کاربران و موتورهای جستجو دلیل موجهی بدهیم تا هر چه بیشتر از وب سایت های ما بازدید کنند، بهترین راه برای انجام این کار این است که محتوا را مرتباً به روز نگه دارید.. فضای خالی اضافه کنید تا به وب سایت شما اجازه تنفس بدهد
افزودن مقداری فضای خالی به محتوای شما می تواند نه تنها به طراحی بلکه به خوانایی کاربر نیز کمک کند. وب‌سایتی که حاوی اطلاعات زیادی باشد، می‌تواند صفحه را برای کاربر خسته کننده کند. همچنین می توانید از عناصر بصری برای ایجاد جدایی در محتوای خود استفاده کنید.

تگ های هدر را بهینه کنید

عنوان صفحات را بهینه کنید

عنوان صفحه مهم است زیرا در نتایج موتورهای جستجو استفاده می شود.
در زیر نمونه ای از نتایج جستجوی گوگل برای یک پست وبلاگ آورده شده است
نتیجه جستجوی گوگل
تصویر بالا نمونه ای از پست وبلاگی است که من ایجاد کردم.
عنوان صفحه استفاده شده: 14 آمار بازاریابی بصری رسانه های اجتماعی که باید بدانید
هدف از عنوان صفحه باید ترکیب کلمات کلیدی باشد که مستقیماً به پست وبلاگ یا صفحه مربوط می شوند، همچنین سعی کنید مقداری محتوا به عنوان اضافه کنید تا کاربران را ترغیب کنید تا روی “شما باید بدانید” کلیک کنند.
افزودن اعدادی مانند “14” در مثال بالا به کاربران کمک می کند تا درک کنند که عناصر کلیدی برای مشاهده در پست مقاله وجود دارد. در زیر نمونه ای از نتایج جستجوی Google برای خدمات طراحی وب سایت آمده است
نتیجه جستجوی گوگل برای خدمات طراحی سایت در مثال بالا من دو عبارت کلیدی را در عنوان صفحه گنجانده ام:
طراحی وب سایت تجاری
طراحان وب لندن
این صفحه همچنین دارای محتوای مفید زیادی است که هدف آن ارتقای خدمات طراحی وب سایت تجاری است.
بنابراین امیدواریم که با دیدن یک عنوان صفحه که به خوبی ساخته شده باشد، بتوانید به فهرست موتور جستجوی مطلوب‌تری دست پیدا کنید.
می توانید از ابزارهایی مانند Uber Suggest برای کمک به یافتن بهترین عبارات کلیدی برای صفحات وب سایت کسب و کار خود استفاده کنید.

خرید آنلاین طلا از سایت‌هایی که مورد اعتماد نیستند نتیجه‌ای جز تحویل محصولاتی تقلبی و یا بی‌کیفیت به‌دنبال ندارد.

بهینه سازی برای دستگاه های تلفن همراه

محتوا برای افراد ایجاد کنید و SEO را در آن بگنجانید

هر گونه خطای 404 را پیدا و رفع کنید

محتوای مفید برای مخاطبان هدف خود ایجاد کنید

 

دکمه بازگشت به بالا