بین الملل

سوریه برای جنگ احتمالی با اسرائیل آماده شد

به گزارش روزنامه فرامنطقه ای الشرق الاوسط ، وب سایت زافیزدا روسیه در مقاله ای با عنوان “حریم هوایی تحت کنترل است” گزارش داد. برای اولین بار ، نیروهای دولت سوریه به خبرنگاران نشان دادند که واحدهای پدافند هوایی را تا آنجا که ممکن است به وضعیت جنگ نزدیک ترند.

طبق این سایت ، نیروهای جستجو و نجات توانستند با موشکهای اس -75 شوروی در برابر حملات شبیه سازی شده دشمن مقابله کنند.

به گفته شبکه “شام” وابسته به مخالفان سوریه ، این تمرین برای اولین بار در حضور خبرنگاران روسی برای مقابله با حمله فرضی از هر طرف ، از میدان به تیرانداز موشکی و همچنین از آسمان انجام شد و روزنامه نگاران حاضر در سایت آموزش گفتند که در میدان جنگ احساس می کنند .

در حالی که وب سایت روسی به تبلیغ عمومی موشک های شوروی می پرداخت ، وب سایت روسی گزارش داد که ضد حمله با استفاده از موشک های ساخته شده در سال 1957 در چند ثانیه موفق بود.

این سایت به نقل از یک افسر سوری نوشت: “ما تمام قوانین مربوط به استفاده از این سیستم ها را به دقت رعایت می کنیم ، بنابراین مشکلی وجود ندارد.”

این کارشناس روسی به خبرگزاری روسی اسپوتنیک گفت: “آزمایش سلاح های واقعی در درگیری های واقعی صورت می گیرد زیرا کارشناسان می توانند سلاح ها را تجزیه و تحلیل کنند و میزان عملکرد آنها را در جبهه های جنگ بررسی کنند و روسیه سلاح های خود را در سوریه آزمایش می کند ، اقدامی عادی برای شناسایی کمبودهای احتمالی …. “آنها دیگر نیستند.

سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه پیش از این گفته بود که عملیات در سوریه یک نقطه عطف و یک موفقیت واقعی است و به ارتش سوریه اجازه می دهد گامی جدی و ویژه به جلو بردارد.

دیده بان حقوق بشر سوریه همچنین روز دوشنبه گفت که در حین عملیات پاکسازی مناطق مختلف صحرای سوریه از داعش ، یک مین در حومه تدمر در شرق استان حمص منفجر شد به همراه گروهی از نیروهای دولت سوریه.

در این راستا ، جنگنده های روسی حملات هوایی منظمی را علیه صحرای سوریه انجام می دادند ، رصدخانه حقوق بشر سوریه بیش از 30 حمله هوایی را در صحرای تدمر در لبه شرقی حمص و آتاریا در شرق حماه و همچنین آل آل رصد می کرد. . صحرای راسفا در حومه رقه. تعداد حملات هوایی طی 72 ساعت گذشته به بیش از 100 مورد رسیده است و جنگنده های روسی در 26 ماه گذشته بیش از 70 حمله هوایی در محور آتاریا در حومه شرقی حماه ، صحرای راسفا در حومه رقه و اطراف کوه البشاری در مرزهای دو استان رقه و دیرالزور ظاهر شد.

311311

دکمه بازگشت به بالا