عمومی

خیز رسانه های گیلان برای جلب مشارکت شهروندان در مقابله با کرونا – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، فیروز فاضلی پیش از ظهر روز سه شنبه در بیست و سومین نشست کارگروه رسانه و فضای مجازی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در مارس سال گذشته و آغاز فعالیت کارگروه اظهار داشت: نظارت بر فعالیت های رسانه ای ، فضای مجازی و جلوگیری از نگرانی عمومی.

نقش مهم رسانه ها در کنترل و جهت دهی افکار عمومی در کرونا

وی با اشاره به جو سنگین حاکم بر رسانه ها و فضای مجازی در اوایل شیوع ویروس کرونا ، افزود: با توجه به اظهارنظرهای غیرکارشناسی افراد غیر متخصص در این زمینه ، تلاش برای جمع آوری شد. بیا از گروهی از جوانان فعال در این زمینه بخواهید این فضا را بررسی کنند.

رئیس کارگروه رسانه و فضای مجازی با اشاره به اینکه حضور به موقع این جوانان باعث شد بتوانیم این فضا و فعالیت های رسانه ها و فعالان فضای مجازی را در هفته اول ساماندهی کنیم ، گفت: تحلیل گسترده کشور و سپس استان درون منطقه تاج.

وی به شیوع موج های تاج دوم و سوم در کشور و افزایش تعداد موارد در برخی از استان ها به ویژه تهران و تعطیلات یک هفته ای در این استان اشاره و تصریح کرد: باید بر این وضعیت شکننده تأثیر بگذاریم.

فاضلی گفت متأسفانه علاوه بر مسافرت ، مشارکت کم شهروندان گیلانی در استفاده از ماسک و سفارشات است العمل آره این استان را تهدید می کند ، وی ادامه داد: عادی سازی وضعیت شهروندان از یک سو و حضور مسافران از سوی دیگر مطمئناً به انتقال ویروس کرونا کمک می کند و به دلیل امکاناتی که در زمینه بهداشت گیلان وجود دارد به ما آسیب می رساند.

وی با تأکید بر ضرورت راه اندازی کمپین هایی برای ارتقا level سطح مراقبت های شخصی و جلوگیری از سفرهای غیرضروری به استان گیلان ، افزود: این مسئله باید در سطح جامعه به یک فرهنگ تبدیل شود.

نیاز به علاقه جیری از پیر و جوان برای ایجاد حساسیت در تاج

مدیر کل ارشاد گیلان ، با اشاره به کمبود زمان مشخص تا پایان کرونا درباره ضرورت برنامه ثروتمند رسانه برای آگاه سازی جامعه جهت انجام دستور العمل آره وی بر رعایت بهداشت و استفاده از ماسک تأکید کرد و گفت: در این مدت شاهد رسانه های زیادی با موضوعات مختلف از جمله کنکور ، محرم ، بازگشایی مدارس و مناطق دیگر در تقابل با کرونا بوده ایم.

وی با تأکید بر رهبری همدلانه در این زمینه گفت: با بستن فعالیت ها در سطح محلی به دلیل وضعیت اقتصادی شهروندان ، نمی توانیم به این رهبری دست پیدا کنیم اما باید از آن بهره مند شویم. جیری سطح مراقبت فردی و اجتماعی را براساس ظرفیت رسانه افزایش دهید.

فاضلی در ادامه با بیان اینکه در هفت ماه گذشته شاهد فعالیت های مشابه رسانه ای برای آگاهی شهروندان از تاج بوده ایم ، اظهار داشت: در 4 آوریل افزود: “جوانان ما بسیار تأثیرگذار هستند ، بنابراین ما باید از سازمان غیردولتی اقدام کنیم. گروهها و گروهها در این زمینه. .ردن

وی ادامه داد: “من باید شروع کنم” از من مراقبت کن. ” بودنو کار رسانه ها و حضور فعالان فضای مجازی اقدامات خوبی برای بالا بردن سطح آگاهی مردم گیلانی و افزایش مجدد مشارکت عمومی برای رعایت دستورات است. العمل آره بهداشت باید انجام شود.

دکمه بازگشت به بالا