اقتصادیعمومیکسب و کار ایرانی

بهترین کرم پودرهای فاقد چربی برای پوست چرب و جوش دار

کرم پودر فاقد چربی بادوام آرت دکو

محصولات آرایشی آلمان جزو بهترین محصولات آرایشی دنیا به شمار می‌آیند. برند آرت دکو نیز یکی از برندهای معروف این کشور است.

کرم پودر صورت: فاقد چربی آرت دکو یکی از بهترین محصولات برای پوست‌های چرب و مختلط است که بافتی سبک دارد، پوست را مات می‌کند و پوشش‌دهی بالایی دارد. این محصول نمی‌گذارد نواحی پیشانی، بینی، گونه‌ها و چانه که مستعد چرب شدن هستند، ذره‌ای برق بیفتد.

کرم پودر فاقد چربی آرت دکو دارای ویتامین E و اسید هیالورونیک هم هست که منجر به جوانسازی و رطوبت رسانی قوی پوست می‌شوند. از دیگر مزایای این محصول تیره نشدن آن بعد از استفاده روی سطح پوست و با طراوت ماندن آرایش در تمام طول روز است.

 کرم پودر ضد آکنه آموتیا

خرید کرم پودر نارس: اگر دوست دارید کرم پودر شما علاوه بر قدرت پوشاندن آکنه‌ها، چربی پوست‌تان را کاهش دهد و به مرور از میزان آکنه‌تان کم کند، کرم پودر ضد آکنه آموتیا را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

این کرم پودر به واسطه نداشتن چربی و داشتن ترکیبات ضد جوش مانع از تشکیل آکنه شده، چربی پوست را کنترل کرده و مانع از ترشح زیاد آن می‌شود.

کرم پودر آموتیا بافتی بسیار سبک و مخملی دارد که با قدرت پوشانندگی بسیار بالا و چهار طیف رنگی بسیار شیک همراه شده است. این کرم پودر همچنین حاوی ویتامین E است که تاثیر جوانسازی و ضد چروک برای کسانی دارد که به مراقبت از پوست اهمیت می‌دهند.

 کرم پودر آنتی آکنه 2 اریکه

برای کسانی که پوست مستعد آکنه دارند، وجود ترکیبات ضد التهابی و آنتی باکتریال در محصولات پوستی‌شان بسیار مهم است. کرم پودر آنتی آکنه اریکه دارای این ترکیبات است و از همین طریق هم مانع از ایجاد جوش، به ویژه جوش‌های چرکی می‌شود.

با استفاده از این کرم پودر می‌توانید ترشح چربی پوست‌تان را کاهش دهید و از داشتن پوستی تمیز و مخملی لذت ببرید. از دیگر ویژگی‌های این محصول قدرت بالای پوشانندگی آن است که می‌تواند اسکار یا جای جوش‌های قدیمی و لکه‌های ناشی از آن‌ها را بپوشاند. کرم پودر آنتی آکنه اریکه در سه رنگ بژ روشن، بژ معمولی و بژ تیره طراحی شده است که هر کدام با توجه به رنگ پوست شما نتیجه‌ای بسیار زیبا را به نمایش خواهد گذاشت.

 کرم پودر کامفورت کالیستا

اگر به دنبال یک محصول با حجم و قیمت مناسب هستید، پیشنهاد می‌کنیم کرم پودر کامفورت کالیستا را از دست ندهید. کرم پودر کامفورت کالیستا مخصوص پوست چرب و مختلط طراحی شده است تا بتواند آن را یکدست کرده و مانع از پس دادن چربی روی آرایش شود. بنابراین زمانی که از این محصول استفاده کنید، پوست‌تان چربی کمتری تولید کرده و در نتیجه آرایشی تمیز و مرتب خواهید داشت. حجم این محصول 30 میل است و پوشش دهی و دوام بسیار بالایی دارد.

 کرم پودر فاقد چربی اکستریم کاور پوپا با قابلیت پوشانندگی لک و جای جوش

کسانی که پوست چرب دارند، می‌دانند که آرایش روی صورت‌شان فیکس نشده و ماندگاری بالایی نخواهد داشت؛ مگر اینکه یک محصول تخصصی با دوام بالا را انتخاب کنند.

کرم پودر اکستریم کاور برند ایتالیایی پوپا فیکس شدن آرایش و ماندن کرم پودر روی صورت شما را به مدت 48 ساعت تضمین می‌کند. بنابراین لازم نیست نگران از بین رفتن آرایش صورت‌تان بعد از گذشت چند ساعت باشید.

این محصول همان‌طور که از اسم آن پیداست، قدرت پوشش‌دهی و پیگمنت‌های بسیار بالایی دارد که منجر به محو شدن انواع کک و مک، آکنه، قرمزی یا لک‌های ناشی از جای جوش خواهد شد. نکته مهم درباره کرم پودر پوپا این است که این میزان پوشانندگی با سنگینی یا بستن منافذ پوست همراه نخواهد بود و پوست شما هم‌چنان امکان تنفس آسان را خواهد داشت.

کرم پودر اکسترا کاور پوپا حاوی عصاره بهار نارنج و مرکبات است که منجر به تغذیه پوست شده و حالتی جذاب و شاداب به چهره شما خواهد داد. این محصول در هفت طیف رنگ متنوع و بسیار شیک تهیه شده و حجمی معادل 30 میل دارد و نتیجه نهایی استفاده از این محصول میکاپی سبک، مات و مخملی است.

 ضد آفتاب کرم پودری فاقد چربی تیوبی پوست حساس و  چرب SPF40 مدیسان

چنانچه می‌خواهید به جای استفاده روزانه از دو محصولِ کرم ضد آفتاب و کرم پودر، تنها از یک محصول استفاده کنید که کار هر دو را انجام می‌دهد، ضد آفتاب کرم پودری گزینه ایده‌آلی برای شما خواهد بود.

ضد آفتاب کرم پودری مخصوص پوست چرب و حساس مدیسان بافتی بسیار سبک دارد، به راحتی روی پوست نشسته و ظاهری طبیعی به شما خواهد داد.

این محصول دارای SPF40 است و می‌تواند از پوست شما در مقابل اشعه‌های مضر خورشید محافظت کند. ترکیبات به کار رفته در این کرم پودر خاصیت ضد التهابی دارد و به همین دلیل منجر به تحریک پوست‌های حساس نخواهد شد.

مدیسان، ضد آفتاب کرم پودری خود را طوری طراحی کرده که بتواند با قدرت بالای پوشانندگی جای انواع لک را محو کرده و پوستی صاف و مات به جا بگذارد؛ پوستی که عرق نخواهد کرد و از این جهت هم آرایشی فیکس به شما خواهد داد. این محصول در حجم 30 میل و سه رنگ بژ طبیعی، بژ خیلی روشن و بژ روشن تهیه شده و قابل خرید است.

  کرم پودر فاقد چربی آکنه لاین SPF8 تیوبی بلک دایموند مای

برند «مای» یک لاین تخصصی برای تولید کرم پودرهای ضد آکنه دارد که با استقبال خوبی مواجه شده است. کرم پودرهای این لاین علاوه بر اینکه فاقد چربی هستند و خاصیت مات کنندگی بالایی دارند، دارای SPF 8 هم هستند که می‌‎تواند تا حدودی از پوست در برابر آفتاب مراقبت کند.

کرم پودر فاقد چربی آکنه لاین مای، قدرت پوشانندگی و ماندگاری زیادی دارد و به همین دلیل می‌تواند به یک گزینه ایده‌آل برای خرید کرم پودر تبدیل شود. این محصول 35 میل بوده، بافت بسیار سبکی دارد و قیمت آن هم به صرفه و اقتصادی است.

 کرم پودر مات کننده قوی با SPF 15 نوت

اگر پوست‌تان به قدری چرب است که با وجود استفاده از پرایمر و کرم پودرهای فاقد چربی هم حریف آن نمی‌شوید، خرید کرم پودر مات کننده قوی نوت را مد نظر داشته باشید. این محصول با قدرت مات کنندگی بسیار بالا مانع از تحریک غدد چربی و تولید چربی زیاد می‌شود و می‌تواند برای مدت زمانی طولانی پوست شما را تمیز و یک دست نگه دارد.

در ساخت این محصول از روغن سدر، عصاره اسپیره و انواع ویتامین‌های A، B و F استفاده شده است که همگی به از بین رفتن التهاب، حساسیت و خستگی پوست کمک کرده و پوستی طبیعی و سالم را به نمایش می‌گذارند.

 کرم پودر مات کاپریس

برند فرانسوی کاپریس سال‌هاست که امتحان خود را در زمینه تولید انواع لوازم آرایشی با کیفیت پس داده و فروش بالای کرم پودر مات این برند تنها یکی از نمونه‌های اعتماد مشتری‌ها به کاپریس است.

یکی از نکاتی که مشتری‌‎ها در نظرات‌شان راجع به این محصول بارها تکرار کرده‌اند، جمع نشدن کرم پودر در یک بخش از صورت بر اثر حرکت پوست است؛ برای مثال کرم پودر کاپریس در نواحی اطراف چشم یا دهان که معمولا بر اثر خنده یا صحبت کردن زیاد حرکت می‌کنند، جمع نشده، خط نمی‌افتد و آرایش شما را به هم نخواهد زد.

این محصول دارای سلول‌های بنیادی سیب و عناصر فعال دیگری است که تاثیر استرس‌های روزانه را از بین برده، مانع از تشکیل چروک شده و پوستی شاداب و زیبا را به شما هدیه خواهد داد.

کرم پودر مات کاپریس در تمام طول روز روی صورت می‌ماند و جلوه‌ای کاملا طبیعی از خود به جا می‌گذارد. بعد از استفاده از این محصول متوجه محو فوری لکه‌های صورت خواهید شد. این کرم پودر 30 میل حجم دارد و در چهار رنگ بسیار طبیعی و زیبا ارائه شده است.

دکمه بازگشت به بالا