اقتصادی

از ظرفیت تولید کنندگان داخلی در ناوگان حمل و نقل استفاده می‌کنیم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در بازدید از غرفه گروه بهمن در هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل، ساختمان و خدمات شهری شهر آفتاب، در خصوص استفاده از ظرفیت شرکت های خصوصی در نوسازی شهر آفتاب گفت. شهر. ناوگان اتوبوسرانی علیرغم حضور شرکت هایی مانند گروه بهمن و امکان تولید در کشور، متاسفانه بیش از یک دهه است که شهرداری تهران هیچ محصولی را متناسب با توسعه و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی از شرکت های تولیدی خریداری نکرده است.
وی نیاز به خرید اتوبوس های شهری را بیش از ظرفیت تولید شرکت های داخلی عنوان کرد. وی تصریح کرد: در این مورد حتی بخش خصوصی پیشنهاد کرد که تا رسیدن ظرفیت تولید شرکت های داخلی به تقاضای لازم، واردات انجام شود. این در حالی که واضح است که شهرداری و شورای شهر خودشان پیشنهادی برای واردات اتوبوس نداشته اند و مسئولیتی در قبال واردات اتوبوس نداشته اند و ما اصرار داریم از ظرفیت تولید کشور استفاده کنیم.
رئیس شورای شهر ضمن استقبال از تنوع کاربری های مرتبط با خدمات شهری در غرفه بهمن گفت: مایه خرسندی است که در کشور همچنین ظرفیت وجود دارد.
چمران با بیان اینکه اگر شرکت های داخلی بتوانند در بحث اتوبوس های درون شهری پاسخگوی نیاز داخلی باشند، اصراری بر واردات نداریم، تصریح کرد: اگر شرکت های داخلی بتوانند نیاز داخلی را در بحث اتوبوس های شهری تامین کنند، تاکید کرد: ما هیچ اصراری برای واردات نداریم. روشن فکر: اگر شرکت های داخلی بتوانند تا پایان سال جاری حدود 2000 دستگاه اتوبوس تهیه کنند، قطعا از آن استقبال خواهیم کرد.
باید بگویم؛ گروه بهمن محصولات خود را در حوزه خودروهای تجاری و خدمات شهری در بازه زمانی 27 تا 30 مهرماه 1401 در هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل، ساخت و ساز و خدمات شهری ارائه می کند. شهر خورشیدی معرفی به علاقمندان. ون فرورفتگی، مینی بوسه پگاسوس، قدرت 8.5 تن مجاز کردن و کامیون 460 از کامیون های تجاری و تجاری حاضر در این نمایشگاه می باشد.
همچنین؛ در زمینه رانندگی شهری و حمل و نقل شهری نیز گروه بهمن دارای محصولات و کاربردهایی مانند اطفاء حریق، حمل زباله و عایق و اتوبوس CITY12 رونمایی شد.
بهمن در نمایشگاه بین بین المللی شهر آفتاب نیز محصولاتی برای علاقه مندان به موتورسیکلت دارد و دوستداران موتورسیکلت و چهار دوچرخه می توانند از این محصولات در نمایشگاه دیدن کنند.

دکمه بازگشت به بالا