عمومی

کولرگازی 30000 اجنرال پرفروش ترین محصول شرکت اجنرال

کولرگازی 30000 اجنرال محصول کمپانی اجنرال می‌باشد. با شروع تابستان و گرم شدن هوا، به وسیله‌ای نیاز دارید که بتواند هوا را خنک کند. تهویه هوا نمونه‌ای از چنین دستگاه‌های خنک کننده‌ای است که می‌توان از آنها برای خنک کردن دمای محیط استفاده کرد. کولرها نیز نمونه‌ای از این سیستم‌های تهویه مطبوع است که می‌تواند برای کاهش دمای محیط و همچنین صرفه جویی در مصرف انرژی مورد استفاده قرار گیرد. شرکت‌هایی در بازار وجود دارند که مارک‌های مختلفی در تلاش هستند تا سیستم‌های تهویه مطبوع را با کارکردهای مختلف ارائه دهند. آن‌ها نسبت به رقبای خود برتر هستند. یکی از چنین شرکتی که می‌خواهیم در این مقاله به آن بپردازیم شرکت اجنرال است. بنابراین اگر می‌خواهید تهویه مطبوع از این شرکت بخرید، با ما همراه باشید.

معرفی کولرگازی 30000 اجنرال

کولرگازی 30000 اجنرال، با بهره گیری از فناوری پیشرفته ژاپن، عملکرد عالی، کارایی و دوام بالایی را در انواع شرایط آب و هوایی نسبت به رقبای خود ارائه می‌دهد. سیستم تهویه مطبوع اسپلیت دیواری اجنرال با عملکرد خنک کننده و گرمایش، مجهز به فناوری اینورتر، بهترین انتخاب برای مشتریان است. کیفیت و مصرف بهینه انرژی اولویت آنها است.

شرکت اجنرال از سال 1963 مشغول تولید و عرضهٔ سیستم‌های مختلفی است.

اسپیلت ها و کولرهای گازی اجنرال که برای چندین دهه تحت برند اجنرال شناخته می‌شود، یکی از بالاترین کیفیت سیستم‌های اسپلیت و تهویه هوا در جهان به حساب می‌آید.

کولر گازی اجنرال دارای انواع مختلفی مانند: پنجره‌ای، اسپیلیت، دیواری، داکت، کاستی و مولتی پنل ساده و پیش رفته است.

معرفی کولرگازی 30000 اجنرال

کولرگازی 30000 اجنرال توسط یکی از مارک‌های مشهور شرکت ژاپنی اجنرال ساخته شده است و در کشور ما شناخته شده و قابل اعتماد است. در ادامه مقاله قصد داریم شما را با برخی از ویژگی‌های دستگاه تهویه مطبوع 30 هزار اجنرال آشنا کنیم.

ویژگی‌های کولر گازی 30000 اجنرال

عملکرد بسیار بالا و دوام قطعات

هم در حالت خنک کننده و هم در حالت گرمایش

دارای برچسب انرژی A+++ است.

برای تهویه اتاقها و سالنها با 100 متر مربع مساحت

دوام در آب و هوای خشک و مرطوب

در انواع مختلف دیواری، اسپلیت و …

وجود سیستم اینورتر در تهویه مطبوع 30،000 اجنرال

در کولرهای گازی 30000 اجنرال به دلیل وجود برد اینورتر DC اجازه نمی‌دهد کمپرسور خاموش شود و باعث می‌شود کمپرسور بدون مصرف انرژی در همان حالت کار کند و نیازی به خاموش کردن تهویه هوا ندارد و این عملکرد باعث می‌شود که سیستم‌های تهویه هوا انرژی کمتری مصرف کنند و نسبت به سایر مارک‌ها اقتصادی‌تر باشند.

سیستم تهویه مطبوع 30000 اجنرال می‌تواند مصرف انرژی را تا 60٪ کاهش دهد.

وجود فن‌های طلایی کولر گازی 30000 اجنرال

این مدل از تهویه هوا دارای یک لایه اپوکسی طلایی برای جلوگیری از فرسایش کندانسور و جلوگیری از زنگ زدگی بدنه است.

استفاده از حالت خواب

با تنظیم کولر گازی 30000 اجنرال در حالت خواب خوب، در هر ساعت از شبانه روز می‌توانید درجه‌ای از کاهش دما و یک درجه افزایش درجه حرارت 1 درجه در حین تولید گرما داشته باشید.

صدای بسیار کم کولر گازی اجنرال 30000

سطح سر و صدای کم تهویه هوا در هنگام خواب یا میهمانی یک فضای آرام ایجاد می‌کند و به شما امکان می‌دهد از این آرامش لذت ببرید.

با دیدن کاتالوگ تهویه هوا از طریق مراجعه به سایت مرجع می‌توانید صدای تهویه هوا را در دسی بل ها مشاهده کنید. هرچه این تعداد کمتر باشد، صدای خنک کننده کمتر می‌شود. با داشتن سیستم تهویه مطبوع 30،000 اجنرال با صدای 50 دسیبل، می‌توان آن را به عنوان سیستم تهویه مطبوع خاموش تصور کرد.

 

مرجع:

https://topfroosh.com/ogeneral-split-wall-mount/split-ogeneral-30000

دکمه بازگشت به بالا