عمومی

هیأت‌های اندیشه ورز در رفع مشکلات جامعه نقش‌آفرینی کنند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت‌الاسلام طاها توکلی عصر دوشنبه در نخستین نشست هیأت اندیشه‌ورز صنعت و تولید استان که در سالن اجتماعات اداره کل کار استان برگزار شد، شهادت رئیس جمهور و یارانشان را تسلیت گفت و اظهار کرد: امروز بصیرت افزایی و روشنگری بیش از هر زمان دیگری لازم به نظر می‌رسد.

وی افزود: مسؤولان باید با جدیت و نظارت بیشتر برای کمک به مردم پای کار باشد و با کار جهادی و شبانه‌روزی و انقلابی برای رفع مشکلات موجود تلاش نمایند.

حجت‌الاسلام توکلی با اشاره به تشیع جنازه مردمی و میلیونی رئیس جمهور و یارانشان که در صدر اخبار جهان قرار گرفت پرداخت و نحوه شهادت رئیس جمهور و تأثیر جهانی آن را از دوران خدمتشان مهمتر ارزیابی کرد.

وی اظهار کرد: عملکرد رئیس جمهور شهید و دولت سیزدهم انتظارات مردم را بالا برده است و رئیس جمهور دولت چهاردهم باید در راه رئیس جمهور شهید گام بر داشته و برنامه‌های او را دنبال کند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه کارآمدی را از دولت آینده مطالبه می‌کنیم، از خدمت‌رسانی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان و ادارات تابعه وزارت کار در استان به جامعه قدردانی کرد و تشکیل جلسات اندیشه‌ورز را در راستای رفع مشکلات جامعه کار و تولید، مهم ارزیابی کرد و گفت: با کار جهادی و شبانه‌روزی تمام مشکلات کشور حل خواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا