استان ها

عالمیان: سخت‌ترین قرعه در المپیک نصیب من شد/ ظاهرا مغرضان از تخریب ما لذت می برند

در گفت و گو با آنا؛

عالمیان: سخت‌ترین قرعه در المپیک نصیب من شد  ظاهرا مغرضان از تخریب ما لذت می برند

ملی‌پوش تنیس روی میز گفت: با توجه به انتقادهای مغرضانه‌ای که می‌دانند احتمالش است در المپیک بعدی نباشم، لذت می‌برند از اینکه تخریب و ما را دلسرد کنند.

نوشاد عالمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره حذف از المپیک ۲۰۲۴ پاریس با قبول شکست برابر توموکازو هاریموتو ژاپنی اظهار کرد: سطح مسابقات المپیک واقعاً بالاست و در عالی‌ترین سطح برگزار می‌شود. توموکازو هاریموتو رنکینگ ۹ دنیا را در اختیار دارد و مدال طلای بازی‌های آسیایی اینچئون و نقره جام جهانی را در اختیار دارد. بهترین پینگ‌پنگ بازان دنیا را شکست داده و در آماده‌ترین شرایط راهی المپیک شده بود.

بدترین قرعه نصیبم شد

وی ادامه داد: هر دو نفر واقعاً خوب بازی کردیم و من با تمام توان جنگیدم تا این حریف را شکست دهم. حریف ژاپنی بهتر بازی کرد، هر چند من توانستم در دو ست او را شکست دهم ولی در نهایت نتیجه را واگذار کردم. دیگر حریفان ژاپنی را خوب شکست می‌دهم ولی برابر این حریف در یک سال اخیر سه شکست داشته‌ام. سخت‌ترین قرعه در المپیک نصیب من شد و خیلی زود به حریفی خوردم که راه برتری مقابلم را بلد است. برای پیروزی مقابل او به زمین رفتم و ست اول را هم بردم ولی او می‌تواند سرویس‌های من را که کمتر پینگ‌پنگ بازی بلد است، به خوبی جواب دهد. اگر در مرحله یک شانزدهم نهایی با حریفی از چین یا دیگر کشور‌ها روبه‌رو می‌شدم، احتمال پیروزی‌ام خیلی بیشتر بود و بدترین قرعه نصیبم شد.

بازی در المپیک سختی‌های زیادی دارد

عالمیان خاطرنشان کرد: هاریموتو آنالیز دقیقی از بازی من دارد و به سختی غافلگیر می‌شود. من بازیکنی هستم که پوئن‌های زیادی از سرویس می‌گیرم ولی این حریف ژاپنی از معدود حریفانی است که می‌داند چگونه سرویس‌های من را جواب بدهد. بازی در المپیک سختی‌های زیادی دارد و نیما هم مقابل حریفی از چین تایپه باخت در حالی که قبلاً او را شکست داده بود. در کل رقابت در تنیس روی میز همیشه در جریان است و یک سری جاها برنده می‌شویم و یک جاهایی هم بازنده می‌شویم. در روز مسابقه نیاز است تا در بهترین فرم باشیم و با نهایت دست بازی کنیم تا برنده شویم اما بازی‌هایی هم بوده که همه تلاش خود را کردیم اما در نهایت برنده نشدیم و نباید باخت را دلیل بر ناکامی بدانیم.

کار از انتقاد گذشته و رسماً تخریب است

ملی‌پوش تنیس روی میز ایران در مورد اینکه در المپیک بعدی برای کسب سهمیه تلاش می‌کند، عنوان کرد: اصلاً مشخص نیست و با توجه به انتقاد‌های مغرضانه‌ای که می‌دانند احتمالش است در المپیک بعدی نباشیم. کار از انتقاد گذشته و رسماً تخریب است. لذت می‌برند از اینکه تخریب کنند و ما را دلسرد کنند. برای اولین بار از طریق رنکینگ جهانی سهمیه المپیک گرفتم و باز هم انتقاد کردند. در بازی‌های آسیایی هانگژو دو مدال برنز گرفتیم، اما مغرضانه و به قصد تخریب انتقاد کردند. امکانات رقبا، یکی از یکی بهتر است ولی با اینکه حریفانی را بردیم که صد برابر بهتر از ما امکانات داشتند، باز هم تخریب کردند.  

دکمه بازگشت به بالا