اجتماعیکسب و کار ایرانی

سایت رسمی اداره مهاجرت دانمارک

مزایا زندگی در دانمارک

قبل از اقدام برای اخذ ویزا از اداره مهاجرت دانمارک، بهتر است با شرایط زندگی در این کشور آشنا شوید. به همین علت مهم‌ترین مزایا و معایب زندگی در کشور دانمارک را در ادامه بررسی کرده‌ایم که عبارت‌اند از:

آزادی بیان و برابری

دانمارک یکی از کشورهایی با حاکمیت دموکراسی است که آزادی بیان در آن وجود دارد و افراد می‌توانند نظرات و ایده‌های خود را به راحتی بیان کنند. در کشور دانمارک، تبعیض نژادی وجود ندارد و نگرش‌های نژادپرستانه از سوی مردم رفتاری ناپسند تلقی می‌شود.

یکی دیگر از فرهنگ‌های مردم دانمارک، اهمیت به برابری بین تمام اقشار جامعه فارغ از جنسیت، نژاد و ملیت است. در خصوص این موضوع می‌توان گفت حتی در محیط کاری فاصله طبقاتی بین مدیر و کارمندان وجود ندارد و جایگاه افراد باتوجه‌به مدارک تحصیلی‌، شرایط مالی و ملیت آن ها تعیین نمی‌شود. به عبارت دیگر، کارمندان و مدیران در یک سطح طبقاتی با یکدیگر برخورد می‌کنند و عموم مردم به‌عنوان انسان به یکدیگر احترام می‌گذارند.

رفاه اجتماعی بالا

اگرچه، حدود نیمی از درآمد ماهانه مردم دانمارک به‌عنوان مالیات کسر می‌شود، اما در کنار هزینه‌های بالای مالیات، خدمات رفاهی بسیاری از سوی دولت به مردم ارائه می‌شود. شرایط زندگی و رفاهی در این کشور بسیار مناسب است و به کسانی که در این کشور زندگی می‌کنند از لحاظ درمانی، تحصیلی، پرورش کودکان و نوجوانان، اشتغال، و کاهش سطح بیکاری توجه زیادی می‌شود.

معایب زندگی در دانمارک

باید این موضوع را در نظر داشت که در کنار مزایایی که این کشور برای مردم دارد، معایبی نیز به چشم می‌خورد. به‌عنوان‌مثال برای کسانی که قصد اقامت و زندگی در این کشور را برای سال‌های طولانی دارند، یادگیری و تسلط به زبان دانمارکی ضرورت دارد. اگرچه اکثر مردم دانمارک تسلط بالایی به زبان انگلیسی دارند، اما ممکن است در بیشتر مواقع به دلیل اینکه زبان دانمارکی را آموزش ندیده‌اید، دچار مشکل شوند.

شرایط عمومی مهاجرت به دانمارک

شرایط مهاجرت به کشور دانمارک

بر اساس وبسایت رسمی اداره مهاجرت دانمارک، باتوجه‌به نوع روش‌های مهاجرتی مانند سرمایه‌گذاری، تحصیل، اشتغال و … شرایط متفاوتی برای مهاجرت هر فرد به دانمارک وجود دارد. به همین علت، هریک از این روش‌ها قوانین مربوط به خود را دارند، اما به‌طورکلی و طبق قوانین اداره مهاجرت دانمارک دو نوع شرایط عمومی و خصوصی برای مهاجرت به دانمارک وجود دارد. شرایط و مدارک عمومی مهاجرت به دانمارک عبارت‌اند از:

  • ارائه مدارک • پرداخت هزینه‌های مربوط اداری • عدم سوءپیشینه فرد • دارابودن مجوز ورود به این کشور

شرایط اختصاصی نیز باتوجه‌به روش مهاجرت فرد به دانمارک متفاوت است. به‌عنوان‌مثال، اگر فرد باهدف اشتغال قصد مهاجرت دارد، ارائه مدارکی مانند سابقه کاری، میزان درآمد، اطلاعات محل کار و… ضروری است. یا اگر فرد قصد ادامه تحصیل در این کشور داشته باشد باتوجه‌به شرایط تعیین شده و جمع‌آوری مدارک موردنیاز تحصیلی از جمله کپی ریز نمرات، اطلاعات محل تحصیل و… می‌تواند برای ثبت درخواست ویزای تحصلی به اداره مهاجرت دانمارک مراجعه کند.

مهاجرت به دانمارک از طریق کار

مهاجرت به دانمارک از طریق اشتغال

ازآنجایی‌که دانمارک به‌عنوان کمترین میزان فساد مالی و اقتصادی در دنیا شناخته شده است، مردم این کشور از شرایط مالی بسیار خوبی برخوردار هستند. به همین منظور آمار بیکاری در این کشور بسیار پایین بوده و تعادل مناسبی بین درآمد و هزینه‌های زندگی وجود دارد.

اقتصاددانان در این کشور احتمال می‌دهند که کشور دانمارک در سال‌های آینده با کمبود نیروی کار مواجه شود. به همین علت شرایط مهاجرت از طریق کار در این کشور ایجاد شده است. اداره مهاجرت دانمارک برای افرادی که قصد اشتغال در این کشور رادارند، ویزای دانمارک صادر می‌کند. مؤسسه سفیران ایرانیان همواره جهت اطلاع رسانی در خصوص امور مهاجرتی به کشور دانمارک در خدمت شما عزیزان است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ی روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

روشهای دریافت ویزای کاری دانمارک

به‌طورکلی دو روش برای اجازه کار و اخذ اقامت از اداره مهاجرت دانمارک وجود دارد که به شرح زیر است: 1. دریافت اجازه کار از طریق گرین کارت 2. ویزا از طریق پیشنهاد شغلی

دریافت اجازه کار در دانمارک از طریق گرین کارت

برای دریافت گرین کارت و مجوز کار در دانمارک که مشابه ویزای کاری کانادا و استرالیا است، فرد نیازمند کسب امتیازاتی است. در صورت دریافت گرین کارت افراد قادر خواهند بود برای مدت دو سال در این کشور اقامت داشته باشند و بدون نیاز به جاب آفر به‌صورت مستقیم اقامت این کشور را دریافت کنند.

دریافت ویزای کار در دانمارک توسط پیشنهاد شغلی

پیشنهاد شغلی یا جاب آفر یکی از روش‌های اخذ اقامت کاری دانمارک است. تنها در صورتی می‌توانید از طریق جاب آفر اقدام به مهاجرت کنید که یک پیشنهاد شغلی برای شما از سوی کارفرمای تابع کشور دانمارک ارسال شود.

البته باید این موضوع را در نظر داشت که پذیرش درخواست ویزا از سوی اداره مهاجرت دانمارک به روش جاب آفر بسیار دشوار است و برای تأیید آن مدت زمان طولانی باید سپری شود. علاوه بر پیشنهاد شغلی کارفرما ارائه مجوز خروج و پایان کار توسط کارفرما، ارائه گواهی مالیات‌بردرآمد، ارائه صورت‌حساب بانکی با زمان حداقل 6 ماه الزامی است.

برای اینکه افراد بخواهند به این کشور مهاجرت کنند تعدادی از مشاغل نسبت به دیگر مشاغل ارجحیت دارند. از جمله شغل‌های موردتوجه می‌توان به پزشکی و زیرشاخه‌های آن اشاره کرد. البته مشاغل دیگری که به‌عنوان رشته‌های موردنیاز از جمله مهندسی برق، مهندسی انرژی، مهندس محیط‌زیست، مهندس کامپیوتر، رشته‌های برنامه‌نویسی و انواع رشته‌های مدیریتی در سال ۲۰۲۱ معرفی شده‌اند.

شرایط مهاجرت کادر درمان به دانمارک

مهاجرت کادر درمان به دانمارک

امروزه به دلیل شیوع ویروس کرونا، بیمارستان‌ها با کمبود نیروی کار متخصص از جمله رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی مواجه هستند. پزشکان با ارسال مدارک به اداره مهاجرت دانمارک می‌توانند شرایط موردنظر جهت اشتغال در این کشور را کسب کنند. قوانین مهاجرتی پزشکان با پرستاران تفاوت چندانی ندارد، تنها سوابق کاری بیشتر برای جذب پزشکان اولویت دارد. پزشکان جهت مهاجرت باید تأیید EPIC را به دست آورده و سپس، مدارک عمومی و اختصاصی خود را به سفارت دانمارک ارسال کنند.

بنا بر گفته وبسایت رسمی اداره مهاجرت دانمارک، مهاجرت پرستاران به این کشور چندان دشوار نیست و پرستاران با ارائه مدارک مربوطه می‌توانند به این کشور مهاجرت کنند، مدت اقامتی که این کشور برای پرستاران در نظر گرفته 3 سال است. مؤسسه سفیران با ارائه اطلاعات دقیق در خصوص مهاجرت کادر درمان می‌تواند در مدت زمان کوتاهی اقامت این کشور را برای شما عزیزان دریافت کند. لذا، به‌منظور کسب آگاهی از شرایط مهاجرت با مشاوران و وکلای ما در ارتباط باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ی روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

راه‌های مهاجرتی دندانپزشکان به کشور دانمارک

مهاجرت به دانمارک از طریق تحصیل

ازآنجایی‌که دانشگاه‌های بسیاری در رشته‌های متنوع با سیستم آموزشی عالی در کشور دانمارک وجود دارد، دانشجویان زیادی در سراسر دنیا خواهان مهاجرت و ادامه تحصیل در این کشور هستند. اکثر دانشگاه‌های دانمارک شرایط فوق‌العاده‌ای را برای مهاجران ایجاد کرده‌اند که معروف‌ترین آن ها دانشگاه‌های فنی دانمارک، دانشگاه کپنهاگ و آرهوس است.

برای مهاجرت به دانمارک از طریق تحصیل، اخذ ویزای دانشجویی ضرورت دارد. متقاضیان پس از ثبت درخواست و دریافت پذیرش از دانشگاه‌های این کشور می‌توانند مدارک خود را به اداره مهاجرت دانمارک ارسال کرده و موفق به اخذ ویزای تحصیلی شوند. لازم به ذکر است که هزینه تحصیل دانمارک تنها در صورت اخذ بورسیه رایگان است، در غیر این صورت پرداخت هزینه به عهده دانشجو است. همچنین، به دانشجویان اجازه کار پاره‌وقت (20 ساعت در هفته) داده می‌شود.

اخذ ویزای تحصیلی دانشگاه دانمارک جنوبی

مهاجرت از طریق پناهندگی

یکی از روش‌های پرخطر برای اخذ اقامت کشورهای اروپایی، مهاجرت از طریق پناهندگی است. باتوجه‌به اطلاعات اداره مهاجرت دانمارک، اجازه پناهندگی به افراد با شرایط خاص از جمله دلایل مذهبی، جنسیتی، سیاسی و … داده می‌شود. پس از درخواست و در صورت تأیید پناهندگی، مجوز اقامت در کشور دانمارک برای شخص صادر خواهد شد.

هزینه زندگی در کشور دانمارک

فردی که قصد مهاجرت به دانمارک را دارد، باید تمامی شرایط برای زندگی در این کشور را در نظر داشته باشد. اطلاعات کافی از شرایط زندگی در دانمارک باعث می‌شود تا فرد دچار مشکل یا بحران‌های مالی نشود. تخمین هزینه‌های روزانه یکی از موارد مهم در زندگی است. باتوجه‌به این موضوع که دانمارک، به‌عنوان یک کشور مناسب به لحاظ اقتصادی برای زندگی شناخته شده است، اما هزینه‌های زندگی در دانمارک نسبت به برخی کشورهای اروپایی بیشتر است.

بنا بر تحقیقات انجام شده، دانمارکی‌ها نیمی از حقوق خود را به‌عنوان مالیات به دولت می‌دهند؛ بنابراین فردی که قصد مهاجرت به این کشور را دارد باید به این موضوع توجه داشته باشد. لازم به ذکر است شهر کپنهاگ پایتخت کشور دانمارک رتبه سوم بیشترین میزان درآمد را دارد و دولت جهت خدمات درمانی، تحصیل و مراقبت از افراد سالمند هزینه‌ای دریافت نمی‌کند. به‌طورکلی، دانمارک از جمله کشورهایی است که هزینه‌های زندگی و درآمد ماهانه افراد در تعادل هستند.

هزینه اجاره خانه در شهرهای این کشور بر اساس متراژ، موقعیت، نوع خانه (ویلایی یا آپارتمانی)، دوری یا نزدیکی به شهر و… متفاوت است. اجاره‌بها در شهرهای بزرگ به نسبت شهرهای کوچک بسیار بالاتر است. همچنین، خانه‌های که خارج شهر قرار دارند نسبت به آپارتمان‌هایی که در مرکز شهر هستند از هزینه کمتری برخوردار هستند.

هزینه‌هایی که در دانمارک صرف خرید و یا اجاره خانه می‌شوند نسبت به هزینه‌های دیگر زندگی بسیار مناسب‌تر است. هزینه‌های مربوط به اجاره خانه و هزینه‌های مربوط به خدمات در دانمارک به‌صورت یکجا دریافت می‌شود. باتوجه‌به اطلاعات اداره مهاجرت دانمارک، این کشور برای دانشجویانی که با ویزای تحصیلی به دانمارک مهاجرت می‌کنند، خوابگاه‌های دانشجویی اختصاص داده است.

شرایط دریافت ویزای شینگن دانمارک

دریافت ویزای شینگن دانمارک

از سال 2001 بعد از پیوستن کشور دانمارک به کشورهای عضو ناحیه شینگن و اضافه‌شدن به‌عنوان یکی از اعضای اتحادیه اروپا، دریافت ویزای شینگن برای مهاجرت به این کشور رایج شده است. ویزای شینگن در شرایط مهاجرتی مانند تحصیل و سرمایه‌گذاری قابل دریافت است. شما می‌توانید برای دریافت ویزای شینگن دانمارک از طریق مؤسسه سفیران ایرانیان اقدام کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر به این مؤسسه مراجعه کرده و با مشاوران باتجربه ما مشورت نمایید.

شرایط اخذ ویزای شینگن دانمارک برای تمام کشورها (به استثنا شهروندان کشورهای عضو اتحادیه اروپا و کشورهای اسکاندیناوی) امکان‌پذیر است. دریافت ویزای شینگن دانمارک همانند اخذ ویزا مهاجرت نیازمند مدارک عمومی و تخصصی است. مدارک مورد نیاز جهت دریافت ویزای شینگن عبارت‌اند از:

  • تکمیل فرم درخواست ویزای شینگن • کپی شناسنامه • سند ازدواج (در صورت تأهل) • کپی پاسپورت با اعتبار 3 ماه • دریافت بلیت رفت‌وبرگشت • بلیت رزرو هتل • 2 عدد عکس پاسپورتی • ارائه مدارک اثبات تمکن مالی • بیمه سلامت

شرایط اخذ اقامت کشور دانمارک

شرایط اقامت موقت و دائم در دانمارک

افرادی که مقیم کشورهای غیر اتحادیه اروپا بوده و قصد اقامت بیش از 3 ماه در کشور دانمارک را دارند، نیازمند مجوز هستند. همان‌طور که و شرایط موردنظر آن گفته شد، درصورتی‌که افراد قصد مهاجرت کمتر از 3 ماه را داشته باشند، باید درخواست ویزای توریستی خود را به این کشور ارسال کنند. توجه داشته باشید که افراد در طول این 3 ماه اقامت در دانمارک نمی‌توانند به کاری مشغول شوند.

باتوجه‌به شرایط دریافت اقامت و آنچه که درباره اداره مهاجرت دانمارک می‌دانید، تمامی مجوزها توسط سفارت یا کنسولگری کشوری که فرد در آن سکونت دارد انجام می‌شود. پس از ارائه مدارک فرایند صدور مجوز اقامت حدود 3 ماه برای متقاضی زمان می‌برد.

لازم به ذکر است که هیچ یک از هزینه‌هایی که برای دریافت مجوز توسط اداره مهاجرت دانمارک دریافت می‌شود، در صورت رد ویزا، بازگردانده نمی‌شود. همچنین، باید مدارکی دررابطه‌با وضعیت مالی مناسب برای اقامت در کشور دانمارک، ارائه شود. جهت دریافت اقامت موقت برای تحصیل نیز فرد باید از 4 ماه قبل برای جمع‌آوری مدارک مهاجرت اقدام کند. شرایط لازم برای دریافت اقامت دائم در دانمارک به شرح زیر است:

  • اقامت حداقل 5 سال در دانمارک • عدم سابقه کیفری • حداقل سن 18 سال • نداشتن بدهی به کشور دانمارک • عدم دریافت حمایت مالی (حداقل در 3 سال گذشته) • دارابودن کار تمام‌وقت یا تحصیل در این کشور • تسلط بر حداقل پایه زبان دانمارکی

دریافت پاسپورت کشور دانمارک

تبدیل اقامت به تابعیت دانمارک

روش‌های متفاوتی برای تابعیت در این کشور وجود دارد؛ به‌عنوان‌مثال اگر یکی از والدین یعنی پدر یا مادر تابعیت این کشور را داشته باشند، فرزند آنها نیز دارای تابعیت این کشور نیز می‌شود. به‌طورکلی کسانی که قصد تبدیل اقامت به تابعیت دانمارک را دارند، باید مدت‌زمان مدنظر برای اقامت گذرانده شود تا فرد بتواند تابعیت این کشور را به دست آورد.

یکی از موارد مهم برای دریافت تابعیت دانمارک، گذراندن حداقل 9 سال زندگی در این کشور است. اگر فرد در این کشور پناهنده شده باشد باید 8 سال از اقامتش در این کشور گذشته باشد. درصورتی‌که فرد دارای شرایط زیر باشد زمان کمتری برای دریافت تابعیت لازم است. این شرایط عبارت‌اند از:

  • شهروندان مناطق شمال اروپا • فردی که در کودکی در این کشور تحصیل‌کرده است • ازدواج با فردی از کشور دانمارک • ازدواج با فردی که تابعیت کشور دانمارک را داشته باشد • گذراندن بخشی از تحصیلات حرفه‌ای توسط فرد در دانمارک • اثبات عدم حمایت مالی فرد توسط دولت

شرایط و مدارک ازدواج در دانمارک

ازدواج در دانمارک

یکی دیگر از روش‌های دریافت اقامت دانمارک، ازدواج در این کشور است. درواقع اگر فردی بخواهد از طریق ویزای ازدواج به دانمارک مهاجرت کند، طبق قوانین این کشور باید با یک شخص اصالتاً دانمارکی و یا شخصی که تابعیت این کشور را داشته باشد، ازدواج کند. تنها در این صورت شرایط مور نظر بررسی شده و پس از تأیید اداره مهاجرت دانمارک، فرد مجوز اقامت این کشور را دریافت می‌کند.

اگرچه این روش به نظر راحت‌ترین راه برای مهاجرت است، اما معمولاً زمان زیادی برای اخذ این ویزا و کسب شرایط تابعیت صرف می‌شود. یکی از شرایط مهم برای اعطای ویزای ازدواج، بررسی شرایط مالی فرد برای گذراندن زندگی است. به همین علت فردی که قصد دریافت تابعیت این کشور را دارد از نظر مالی بررسی می‌شود.

شرایط ازدواج در کشور دانمارک

شرط لازم برای ازدواج در کشور دانمارک، اقامت دختر و پسر (حداقل 2 هفته قبل از ازدواج) در یکی از شهرهای کشور دانمارک است. بعد از اقامت باید در مرکز خدمات شهروندی فرم ازدواج را تکمیل کرده و اسناد موردنظر ارائه شود که عبارت‌اند از: • پاسپورت معتبر • رضایت والدین یا سرپرست قانونی • مجوز اقامت فرد در کشور دانمارک • ویزای شینگن در صورت نیاز • گواهی طلاق (در صورت جدایی) • گواهی فوت همسر قبلی (در صورت وجود) • گواهی وضعیت ازدواج فرد

مهم‌ترین شرط برای ازدواج، اخذ گواهی ازدواج است که دریافت آن حدود 2 الی 3 هفته طول می‌کشد. بنا بر قوانین کشور دانمارک برای تکمیل فرم گواهی ازدواج می‌توانید به سایت اعلام شده مراجعه کرده و جهت دریافت گواهی اقدام کنید. برای ثبت اطلاعات در این سایت باید نام، تاریخ تولد، تاریخ عروسی و آدرسی جهت دریافت تأییدیه ازدواج ثبت کنید. جهت دریافت تابعیت نیز ارائه مدارک زیر اجباری است که عبارت‌اند از:

  • پرداخت هزینه 500 کرون برای کسانی که اقامت این کشور را ندارند • دارابودن آدرس خارج از دانمارک • تأیید ازدواج برای همجنس‌گرایان • کسانی که سن زیر 18 سال دارند نیازمند اجازه دفتر ازدواج هستند

شهرهای مناسب دانمارک برای مهاجرت ایرانیان

شهرهای مناسب دانمارک برای مهاجرت

ازآنجایی‌که کشور دانمارک شرایط مهاجرتی مناسبی دارد، بنابراین انتخاب شهر بسیار دشوار نیست. اما شهرهایی که برای مهاجرت مطلوب‌تر هستند به شرح زیر است:

شهر کپنهاگ: شهر کپنهاگ پایتخت کشور دانمارک است و از جمله شهرهای اقتصادی و فرهنگی مهم این کشور محسوب می‌شود. این شهر علاوه بر داشتن شرایط مناسب اشتغال و تحصیل از مکان‌های تفریحی بسیاری برخوردار است.

شهر دیبه: این شهر به‌عنوان قدیمی‌ترین شهر کشور دانمارک شناخته می‌شود که قدمت آن به سال ۱۴۹۶ بازمی‌گردد. اولین کلیسای مسیحیان نیز در این شهر ساخته شده است.

شهر آرهوس: این شهر که با خانه‌ها و مغازه‌های کوچک شهرت یافته است، یکی دیگر از شهرهای قدیمی دانمارک محسوب می‌شود. این شهر برای توریست‌ها و افرادی که به دنبال خرید مناسب هستند، بسیار عالی است. همچنین، شهر آرهوس از نظر بهداشتی و ایمنی شرایط بسیار خوبی دارد.

شهر ادنسه: این شهر سومین شهر بزرگ دانمارک به‌حساب می‌آید و موزه روستای فونن و قلعه وایکینگ در این شهر قرار دارد. شهر ادنسه در مقایسه با شهرهای دیگر کشور دانمارک مانند کپنهاگ و آرهوس از نظر شرایط مالی برای زندگی مناسب‌تر است و بستر مطلوبی برای رشد کودکان دارد.

شهر روسکیلد: ازآنجایی‌که جمعیت این شهر در مقایسه با دیگر شهرهای گفته شده کم تر است و جمعیتی حدود 50 هزار نفر دارد، جو بسیار آرامی برای زندگی دارد. افرادی که به دنبال آرامش و دوری از شلوغی هستند، این شهر گزینه مناسبی خواهد بود. البته لازم به ذکر است این شهر در نزدیکی پایتخت قرار دارد.

شهر مهاجرپذیر آرهوس در دانمارک

برخورد مردم دانمارک با مهاجرین

همان‌طور که می‌دانید کشور دانمارک قدمت طولانی دارد؛ بنابراین از لحاظ اجتماعی خصوصیات بسیار خوبی مانند برابری و رعایت ادب در بین این افراد دیده می‌شود. طبیعی است که اندکی از افراد جامعه خصوصیات بدی داشته باشند، اما به‌طورکلی به دلیل ویژگی‌های فرهنگی و اجتماعی، دانمارکی‌ها نسبت به مهاجرین برخورد خوبی از خود نشان می‌دهند.

در این کشور برخلاف بسیاری از کشورها، هنگام روبرو شدن با یک فرد غریبه برای شروع صحبت و معرفی خود نیازی به گفتن نام خانوادگی و یا استفاده از نام خانوادگی طرف مقابل نیست. معمولاً مردم دانمارک بعد از سلام کردن از اسم کوچک خود استفاده می‌کنند. اکثر مردم دانمارک رفتار خوبی نسبت به مهاجران از خود نشان داده‌اند و متأسفانه مردم دانمارک در اکثر اوقات و به طور میانگین از رفتارهای خطرناک برخی مهاجران احساس ناامنی دارند.

فضاهای دوستانه و رفتارهای مناسب مردم دانمارک

برای اینکه درباره روش‌ها و شرایط مهاجرت اطلاعات کسب کنید نیازمند راهنمایی وکلای حقوقی و مشاورین باتجربه هستید. مؤسسه حقوقی بین‌المللی سفیران سال‌ها در امور مهاجرتی به هم‌وطنان عزیز خدمات‌رسانی می‌کند. شما می‌توانید برای اخذ ویزا و اقامت کشورهای مختلف به این مؤسسه مراجعه کرده و کارهای مهاجرتی خود را انجام دهید. اطمینان داشته باشید که مؤسسه سفیران سریع‌ترین مسیر مهاجرتی را به شما پیشنهاد داده و تا اخذ اقامت در کنار شما عزیزان خواهد بود

دکمه بازگشت به بالا