بین الملل

رئیس سابق اف بی آی: تهدید خشونت در روز تحلیف بایدن بسیار بسیار جدی است

مدیر سابق FBI در مصاحبه ای با Sky News گفت که او نگران تهدید به خشونت “افراد مسلح ناراحت” در مراسم تحلیف بایدن است.

به گزارش یومیر ، جیمز کومی ، مدیر سابق FBI ، که در سال 2017 توسط جنجالی توسط دونالد ترامپ اخراج شد ، می گوید پس از ناآرامی های مرگبار در کنگره ، باید تهدید “بسیار بسیار جدی گرفته شود”

کومی در مصاحبه گفت: “من نگران هستم زیرا آنها توسط افرادی مسلح و ناراحت هستند که در این وضعیت روحی فکر می کنند کشورشان از آنها گرفته می شود.” بنابراین ، تهدیدی است که مقامات اجرای قانون در ایالات باید جدی بگیرند.

كومي گفت: “در عين حال ، من مي دانم كه ما از جمله قابليت هاي تحقيقاتي و تاكتيكي توانايي محافظت از اين سايت ها را داريم ، از اين رو من خوش بين هستم كه تهديد خنثي مي شود ، اما بايد خيلي خيلي جدي گرفته شود.”

كومي به اسكاي نيوز گفت: “خشونت هاي اخير در كنگره او را” بيزار “كرده و از عدم دفاع از ساختمان كنگره عليرغم تهديد آشكار عصباني است.

وی گفت: “من از این شکست آشکار در دفاع از یک تپه خشمگین هستم. این (ساختمان کنگره) در تپه ای واقع شده است که روزانه 2000 افسر برای محافظت از آن مستقر می شوند. عدم دفاع از تپه مرا گیج و عصبانی می کند. می شود.

وی افزود: برای کشور ما درک این شکست مهم است. به ما گفته شد که حملات 11 سپتامبر یک شکست بود. ما پیش بینی نکردیم که تروریست ها چگونه می توانند به ما حمله کنند. نیازی به تصور آن نبود. سراسر اینترنت بود و این گروه تقریباً به آرامی در خیابان از پنسیلوانیا به کنگره آمدند ، بنابراین این یک شکست بود و ما باید دلیل آن را در همه سطوح بدانیم ، بنابراین اجازه نمی دهیم این اتفاق دوباره تکرار شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا