عمومی

در سوگ خورشید/ایستاده بر ستیغ سترگ ایمان…

امام و مقتدا که نه تنها ایران بلکه جهان اسلام را نیز به فراموشی سپردند ، تا فلسفه انتظار و حق فراموش کردن را فراموش کنند ، زندگی را به رهبر جهانی مستکبر ، به رهبری آمریکا و اسرائیل مشهور جهان و با شعار آزادی قدس شریف به ملت مظلوم فلسطین امید بیشتری برای نبرد بی رحمانه داد.
امامی که به همراه رهبری دینی و حاکم بر الگوی ساده بیولوژیکی و سمبل مبارزه با ظلم و بی عدالتی بود ، بر قلب مسلمانان و آزادگان جهان حاکم شد به گونه ای که امروز ، 42 سال پس از انقلاب شکوهمند اسلامی از ایران ، 31 سال پس از صعود و صعود ، هنوز یاد او در قلب او است و راهنمایی های او باز است.

بدون شک پس از پیامبر اکرم (ص) و دختر عزیزش حضرت صدیقه کبری ، زهرا اطهر (علیهم السلام) و ائمه اطهار (علیهم السلام) ، ایران و جهان اسلام ، یک روز غمناک و تلخ تر از 5 ژوئن 1989 است (4 ژوئن 1989) تجربه نشده است.
اگر امروز اسلام هنوز توسط رهبر بزرگ ایران و جهان اسلام مطرح می شود ، امام خامنه‌ای است و اگر اسلام ، آزادیخواه و ملل مظلوم در جهان وهابیت را منحرف ، خرد و عقب مانده تلقی کنند ، اسلام ناب محمدی وجود دارد. این فقط به لطف آموزه های مرحوم امام است که ضرورت مقاومت در برابر تبعیض و تجاوز آشکار است.
امروز دیگر جمعیت های مسلمان در سراسر جهان از جمله عراق ، سوریه ، افغانستان ، لیبی و یمن متوجه شده اند که تنها راه فرار از تفکر وهابی و جنایات بی شماری ، آموزش تعالیم عالی مردی است که از هر نظر از کلمه فریاد می زند “خدای ناکرده”. او به من و استوار بودن من ایمان داشت. “
اگر دنیای اسلام امروز شاهد مبارزات شهادت شهدای سردار قلعه ، قاسم سلیمانی و ابو مهدی الهمند است ، تنها به لطف این آموزه های دینی و ضد استکبار و انحراف و ذکاوت وهابی است.

اگرچه امسال به دلیل نگرانی های بهداشتی و لزوم فاصله گرفتن برای از بین بردن تاج ویروس ، مراسم تشییع جنازه بنیانگذار انقلاب اسلامی در 5 ژوئن 1399 محدود شده است ، اما همه مسلمانان ، مبارزان آزادیخواه و مظلوم جهان هستند. در این روز مهم و تاریخی سیاه پوشیده است. و آنها اندوهگین می شوند.
امام خمینی ، بنیانگذار انقلاب اسلامی ، درباره آل سعود و وهابیت با خرد و خردمندی می گوید: “اما مسلمانان نمی بینند که امروزه مراکز وهابیت در جهان به مراکز فتنه و جاسوسی تبدیل شده اند که از یک سو هستند. اسلام اشرافی. ، اسلام ابوسفیان ، ملا دیوان کثیف اسلام ، دیدگاههای ناخودآگاه اسلام در زمینه های علمی و دانشگاهی ، اسلام عزت و بدبختی ، اسلام پول و قدرت ، اسلام فریب و مصالحه و اسارت ، اسلام بر حکومت سرمایه و سرمایه داران در آنها سرکوب و پابرهنه شدند “با یک کلام ، آنها اسلام آمریکایی را تبلیغ می کنند ، و از طرف دیگر ، سر خود را بر روی سرور خود ، آمریکایی که جهان می خورد ، قرار می دهند.”
آیت الله امام خامنه ای ، جانشین امام خمینی (ره) ، که سالها نزدیک به او بوده است ، در رابطه با برداشت امام از مردم می گوید: “وقتی امام از مردم سخن می گفت ، او مبتنی بر احساسات نبود و رهبر بسیاری از کشورها بود. ادعای جمعیت بی توجه نبود. بلکه در عمل ، او به مردم و عزت آنها ارزش قایل بود. “ما به ندرت کسی را دیده ایم که به نظر امام ، از ته قلبش احساس و دوست داشته و به مردم اعتماد کند ، زیرا او به شجاعت و ایمان مردم ایمان داشته است.”

سرانجام ، امروز به احترام سی و یکمین سالگرد درگذشت معمار بزرگ انقلاب اسلامی و 57 سالگرد قیام خونین در 6 ژوئن ، همه ما باید به اتفاق آراء به یاد انسان عزیز ، پیشگام در راه عشق که روی ستون بزرگ ایستاده بود ایمان نیز که رفت و خورشید را پهن کرد ، به سمت شیرین رفت و کهکشانها را در تنهایی کاشت ، بدون آنکه غرور زمین دستهای خود را سرکوب کند.
باشد که روح او شاد باشد ، باشد که خاطره او گنجانیده شود و مسیر او ثمربخش باشد تا ظهور مهدی موعود (ع) موعود …

1717

دکمه بازگشت به بالا