عمومی

خرید پیج اینستاگرام واقعی وجود دارد یا خیر؟

[vc_row][vc_column][vc_column_text]حتماً می دانید که جذب فالوورهای واقعی این روزها برای هر کسب و کاری که در اینستاگرام فعالیت می نماید ضروری است. اما از آنجاییکه بهترین، پربازده ترین و ارزان ترین روش جذب فالوور توسط سیستم ها و اتوماسیون جذب بوده، اما این روش جذب به صورت تدریجی عمل می کند و در گذر زمان پیجتان رشد خواهد کرد در حالیکه آی آر سوشال از مدت ها پیش بر روی پیج ها فعالیت کرده و در گذر زمان فالوورها را به صورت عمومی جذب نموده و شما با خرید پیج اینستاگرام آماده می‌توانید سرعت پیشرفت فعالیت خود را به میزان چشمگیری افزایش دهید و نیازی نباشد که برای افزایش فالوورهای واقعی پیج خود صبر کنید. پیج های ما علاوه بر داشتن فالوورهای تماماً حقیقی، این مزیت بزرگ را نیز برایتان خواهد داشت که چندین گام بزرگ از دیگر رقبایتان برتر باشید.

علاوه بر این، آی آر سوشال با داشتن مجوز و نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن و تجارت، اطمینان در خرید را برای مشتریان گرامی به ارمغان آورده است.

تفاوتی ندارد که در چه زمینه ای در حال فعالیت هستید. کافیست پیج موردنظر خود را در لیست پیج‌های موجود سایت که در پایین همین صفحه قرار دارند جستجو کنید. در صورت موجود بودن پیج موردنظر شما، می‌توانید به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت نموده تا در کمترین زمان ممکن، پیج به شما تحویل داده شود.

پیش از این، فالوورهای تمامی پیج‌ها توسط سیستم جذب فالوور واقعی و به صورت داوطلبانه و از طریق دریافت فالوبک به پیج ها اضافه می شدند و محور جذب فالوور برای پیج ها، بصورت عمومی در نظر گرفته می شد و لذا پس از خرید، پیج هایی با ۱۰۰ درصد فالوور واقعی (بدون حتی یک عدد فالوور فیک) و مناسب انواع کسب و کارها و حتی کاربری های شخصی تحویل می گرفتید.

اما در حال حاضر ماجرا کمی متفاوت تر از گذشته شده و به دلیل تغییر در الگوریتم های اینستاگرام، امکان استفاده از اتوماسیون های جذب فالوور وجود ندارد. در حال حاضر تنها امکان افزایش فالوور فیک وجود داشته که در صورت نیاز می توانید جهت خرید فالوورهای فیک با ما در ارتباط باشید.

چنانچه قصد دارید بدانید که خرید پیج اینستاگرام (با فالوورهای واقعی یا فیک) تا چه میزان در کسب و کار شما موثر خواهند بود، لطفاً بخش سوالات متداول را از لینک زیر در سایت irsocial.net با دقت مطالعه نمائید:

https://irsocial.net/خرید-پیج-اینستاگرام/

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دکمه بازگشت به بالا