خرید نایلون پشت چسب دار با کیفیت از آذین پلاست کیمیا

نایلون ها نقش بسیار مهمی در بسته بندی دارند و ویژگی های آن ها باعث شده تا از انواع نایلون در صنعت بسته بندی برای ایجاد پوشش بر روی محصولات گوناگون استفاده شود. نایلون چسبی یا نایلون پشت چسب دار یکی از انواع نایلون ها که کاربرد زیادی در بخش های مختلف دارد. نایلون پشت چسب دار نایلونی است که از یک طرف خاصیت چسبندگی دارد و بر روی سطوح گوناگون قابل استفاده است.

نایلون پشت چسبدار چیست؟

نایلون چسبدار با توجه به ضخامت کم خود پوشش بسیار خوبی را به وجود می آورد و می تواند تمامی محصول را در بر بگیرد. هدف از کاربرد این محصول محافظت هرچه بیشتر از کالا تا زمان رسیدن آن به دست مصرف کننده می باشد. حفاظت از سطوح حساس کالاها و قطعات دربرابر آسیب های محیطی از جمله خط وخش رنگ پریدگی گرد و غبار نم و رطوبت مهم ترین علت استفاده از این نایلون است. این محصول می تواند کالا را در برابر عوامل فیزیکی و شیمیای ساینده و فرساینده حین تولید انبارش و حمل و نقل محافظت کند. به همین دلیل روکش محافظ چسب دار گزینه مناسبی برای بسیاری از کاربردها در صنایع صنعتی ساختمانی خودروسازی و لوازم خانگی می باشد. از کاربردهای پلاستیک پشت چسبدار می توان به ایجاد پوشش محافظ برای ورق های شیشه ای ورق های کامپوزیت و گالوانیزه ورق استیل آینه و ورق های دکوراتیو پروفیل های یو پی وی سی در و پنجره های آلومینیومی بدنه خودروها رینگ اتومبیل محافظت از کابینت ورق‌های MDF دستگاه‌های کارخانه سرامیک و… اشاره کرد.

مزایای استفاده از نایلون پشت چسب دار

جنس این محصول همانند نایلون از پلی اتلین و پلیمر سبک بوده و سایر ویژگی های نایلون را دارا می باشد با این تفاوت که سطح پشت آن با لایه ای از چسب مایع نایلون پوشیده شده و به صورت رولی عرضه می شود. نایلون چسبدار با توجه به ضخامت کم خود پوشش بسیار خوبی را به وجود می آورد و می تواند تمامی محصول را در بر بگیرد.  در ادامه به برخی از مزایای استفاده از سلفون پشت برچسب اشاره می کنیم :

  • حفظ رنگ و جذابیت محصول
  • جلوگیری از خط و خش بر روی سطح محصول
  • جلوگیری از نشست گرد و غبار
  • حفظ محصول در برابر رطوبت

چسب استفاده شده در سلفون پشت چسبی

چسب مایع نایلون به وسیله حرارتی با درجه پایین توسط یک دستگاه مخصوص به سطح یکطرف آن کشیده شده و آن را چسبدار می نماید. این چسب مایع که بدون ناخالصی می باشد معمولا چسبدنگی زیادی ندارد زیرا برداشتن آن از سطح کالا باید راحت و آسان بوده و همچنین به محصول آسیب وارد نکند.

تولید نایلون چسبی آذین پلاست کیمیا

در تولید نایلون چسبی تعداد لایه های متعددی مورد استفاده قرار می گیرد که نایلون سه لایه و پنج لایه متداول ترین آن است. هر چه تعداد لایه های به کار رفته در تولید آن بیشتر باشد در نتیجه مقاومت بیشتری در برابر ضربه از خود نشان خواهد داد. عرض رول نایلون محافظ پشت چسب دار ۵ الی ۲۰۰ سانتیمتر و ضخامت آن  ۳۵  الی ۱۵۰ میکرون می باشد که این اعداد بنا به درخواست مشتری قابل تغییر هستند. همچنین تولید نایلون چسبی به دو صورت شفاف و رنگی امکان پذیر بوده و در صورت نیاز قابلیت چاپ لوگو و طرح های سفارشی تا 6 رنگ را دارا می باشد.

خرید نایلون پشت چسبدار با کیفیت

هنگام خرید نایلون محافظ پشت چسب دار لازم است تا دقت کافی را در خصوص کیفیت این محصول به عمل آورید. برای تولید نایلون پشت چسبدار از مواد اولیه گوناگونی استفاده میشود که برخی از این  مواد درجه یک و نو و برخی دیگر نیز مواد درجه چندمی هستند که این موضوع میتواند کیفیت نایلون را تا حد زیادی تحت تاثیر قرار دهد. با خرید نایلون پشت چسبدار که در تولید آن از مواد اولیه مرغوب استفاده شده است میتوانید پوشش و یا بسته بندی به مراتب بهتر و با کیفیت تری را انجام دهید. با خرید نایلون پشت چسبدار با کیفیت این مزیت نیز برای شما ایجاد خواهد شد که نایلون ها از چشبندگی بهتر و بیشتری نیز برخوردار خواهند بود. چسبندگی نایلون ها از اهمیت زیادی برخوردار است و هر چه چسبندگی بهتری داشته باشند در نتیجه ماندگاری بهتری بر روی سطح بخصوص سطوح صاف خواهند داشت. جهت خرید و اطلاع از قیمت نایلون پشت چسب دار با مشاوران شرکت آذین پلاست کیمیا تماس حاصل فرمایید.

جمع بندی

همانطور که دیدیم  پوشش های زیادی وجود دارند که بمنظور محافظت از کالا مورد استفاده قرار میگیرند. یکی از این پوشش ها که کاربرد زیادی در صنابع دارد نایلون پشت چسبدار بوده و از یک طرف قابلیت چسبندگی دارد. کارخانه آذین پلاست کیمیا تولیدکننده نایلون پشت چسب دار مشهد آماده ارائه کلیه خدمات مرتبط با تولید این نوع پلاستیک برای محصولات شما می باشد.

 

دکمه بازگشت به بالا