استان ها

خدمت به زائر یک اعتقاد است نه یک وظیفه سازمانی

یومیر/خراسان رضوی قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با تقدیر از تلاش‌های خادمان این آستان برای تسهیل زیارت زائران گفت: خدمت به زائر برای خادمان امام هشتم(ع) یک عادت و وظیفه سازمانی نیست بلکه یک اعتقاد و باور قلبی است.

مصطفی فیضی در هفدهمین گردهمایی خادمیاران شمیم رضوان در حرم مطهر رضوی اظهار کرد: خدمت به زائر اعتقاد ماست و صرفا یک سنت گذشته و دیرینه نیست و همه خادمان نیز مفتخرند که بخشی از وقت و عمرشان را صرف کار و خدمتی کنند که آرزوی همه مردم است.

وی خطاب به خادمان حرم مطهر رضوی گفت: افتخار همه خادمان این است که توفیق پیدا کرده‌اند در حرم مطهر رضوی خادم زائران علی بن موسی الرضا(ع) باشند و برایشان تفاوتی ندارد این خدمت در کدام بخش و انجام چه مسئولیتی باشد.

فیضی با اشاره به اهمیت فعالیت خادمان بخش گل‌آرایی و اهدای گل به زائران، تصریح کرد: بهترین هدیه به نزدیکترین افراد اهداء شاخه گل است که شما خادمان با تمام وجود بهترین گل‌ها را انتخاب، آماده و تزئین کرده و تقدیم زائران می‌کنید و زائرانی که از راه‌های دور به عشق زیارت حرم امام رضا(ع) به این مکان مقدس مشرف می‌شوند، این گل‌ها را به رسم تیمن و تبرک به شهر و دیار خود می‌برند.

بر اساس گزارش آستان نیوز، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: شکر این نعمت را استمرار توفیق خدمت می‌دانیم و دعا می‌کنیم خداوند و حضرت امام رضا(ع) استمرار این خدمت را به ما ارزانی بدارند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا