استان ها

تأکید استاندار بر خدمات‌رسانی مطلوب کمیته‌های اربعین استان ایلام

یومیر/ایلام استاندار ایلام ضمن بازدید چندین‌باره میدانی و حضور در پارکینگ اربعین و مواکب، با زائراان حسینی (ع) گفتگو کرد.

حسن بهرام‌نیا شامگاه پنجشنبه ۲۵ مردادماه ۱۴۰۳، در ادامه بازدیدهای میدانی خود در اربعین، از پارکینگ بزرگ برکت بازدید کرد و در جریان میزان خدمات به زوار و دیگر نیازمندی‌های زوار در این مجموعه قرار گرفت و بر ارائه خدمات همه‌جانبه دستگاه‌ها و کمیته‌های اربعین تأکید کرد.

وی بر تکریم زوار و ارایه خدمات مستمر تأکید کرد و گفت: مواکب با همه ظرفیت و توان در خدمت زوار هستند.

استاندار ایلام در ادامه از میدان اربعین بازدید و با حضور در مواکب و گفتگو با موکب‌داران، ضمن شنیدن نیازمندی‌های آن‌ها در حوزه مختلف و دستور برای تأمین نیازمندی‌ها، از فعالیت همه‌جانبه موکب‌داران که با عشق به زوار اباعبدالله الحسین (ع) خدمت می‌دهند، قدردانی کرد.
استاندار ایلام و رییس ستاد اربعین استان همچنین در جریان بازدید از بخش‌های مختلف پایانه شهید سلیمانی مرزی مهران ضمن اطلاع از وضعیت زیرساخت‌ها، در گفتگو با زوار جویای میزان خدمات‌دهی به آنها شد.

بهرام‌نیا در جریان این بازدید بر تکمیل زیرساخت‌ها و تسریع در خدمات‌دهی به زوار در همه بخش‌های پایانه تاکید کرد و گفت: همه دستگاه‌ها برای خدمت‌رسانی شایسته به زوار پای‌کار هستند.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا