علمی و پزشکیکسب و کار ایرانی

بهترین آبرسان­‌های مناسب برای پوست چرب + اهمیت استفاده از آبرسان های پوست چرب

کرم آبرسان صورت چیست؟

کرم آبرسان یکی از بهترین گزینه‌ها برای مراقبت از پوست است که مزایای زیادی را به همراه دارد. این محصول مشکلاتی نظیر، چروک و خشکی پوست، پوسته پوسته شدگی و انواع ترک‌های ملایم پوست را برطرف می‌سازد. این محصول به شکل کرمی بوده و به همین دلیل نیازمند میزانی ماساژ برای جذب پوست می‌باشد که رطوبت کافی را همزمان به لایه‌های زیرین پوست منتقل می‌‌کند و از بزرگترین نکات مثبت آن بشمار می‌رود.

کرم ابرسان پوست چرب

شاید برای شما هم سوال پیش آید که کرم آبرسان پوست چرب چه تفاوتی با سایر محصولات دارد؟ این محصول دارای ترکیبات سبک و غیرکومدوژن زا است. این محصول رطوبت پوست چرب را در سطح بالا و ماندگار ایجاد کرده و همزمان براقی این نوع پوست را از بین می‌برد. چربی‌های سطح پوست سبب شده تا ظاهر براق و چرب برای فرد ایجاد شود که این محصولات آبرسانی، این معضل را برطرف کرده‌اند. در پکیج آبرسان پوست چرب هسته هندوانه و ترنج، ترکیبات ضد آکنه‌ای به کار رفته است که نارین گل آن را جهت اخذ بهترین نتیجه مراقبتی برای شما فراهم کرده است.

ژل آبرسان متعادل کننده چربی پوست Vichy Normaderm

برند ویشی از برندهای معروف و پر سابقه در عرصه مراقبت از پوست است که طبیعت گرایی را سرلوحه خود قرار داده و مهم ترین شعار آن ها، حفظ و نگه داری کره زمین می باشد. ویشی از ترکیبات معدنی چشمه های آب گرم شهر ویشی برای زیبایی و مراقبت از پوست بهره می گیرد. آب معدنی چشمه‌های شهر ویشی سرشار از کلسیم، منیزیم و هفده نوع نمک معدنی است که خاصیت ضد التهابی، ترمیم و بازسازی سلول های پوست و محافظت از پوست را داراست و به همین دلیل است که محصولات این برند طرفداران زیادی دارد. بنابراین پیشنهاد ما به آن دسته از خانم هایی که به دنبال بهترین آبرسان برای پوست چرب هستند، ژل آبرسان متعادل کننده چربی پوست ویشی است.

ژل آبرسان ویشی دارای بافت ژلی نرم و سبک بوده و پوست های چرب و مستعد به آکنه و پوست چرب دهیدارته را به خوبی آبرسانی می کند و چربی آن را متعادل و منافذ باز را کوچک می کند. در ساخت این ژل از روغن آرگان و شی باتر بهره گرفته شده است که پوست را تغذیه کرده و از آن در برابر عوارض ناشی از رادیکال های آزاد خورشید محافظت می کند. علاوه بر آن روغن های طبیعی موجود در آن موجب بازسازی پوست و حفظ نرمی و رطوبت اولیه آن می شود. با وجود این ویژگی کسانی که پوست حساسی دارند هم می توانند از این ژل استفاده کنند و شاهد نرمی و لطافت پوست خود باشند.

مزایای ژل آبرسان و متعادل کننده چربی ویشی

  • بهترین آبرسان پوست چرب و پر از جوش
  • فاقد ترکیبات مضر و حساسیت زا
  • متعادل کننده چربی پوست
  • افزایش شادابی و لطافت پوست
  • کاهش براقی پوست چرب

وراثت و ژنتیک

اصلی ترین علت چربی پوست، ژنتیک است. یعنی اگر یکی از والدین شما پوست چربی داشته باشد، شما هم به پیروی از پدر یا مادرتان ، پوست چربی خواهید داشت.

محل زندگی و آب و هوا

اصولا افرادی که در آب و هوای گرم و مرطوب زندگی می کنند، پوست چرب تری دارند و همچنین فارق از محل زندگی به طور کلی برای تمام افراد در فصل های تابستان و پاییز احساس چربی بیشتری روی پوست وجود دارد.

سن

با بالا رفتن سن ، پوست شما سبوم (ماده روغنی یا مومی که توسط غدد چربی ساز پوست تولید می‌شوند) کمتری تولید می کند و روند کلاژن سازی پوست کند می شود؛ به همین دلیل افرادی که پا به سن می گذارند ، پوست خشک تری دارند پس می‌توان گفت در بازه دوران بلوغ تا میانسالی پوست شما در چرب ترین حالت خود قرار دارد.

افراط در مراقبت از پوست

لایه برداری و شستن بیش از حد صورت برخلاف تصور ، باعث چرب تر شدن پوست می شود زیرا با لایه برداری و شستشوی بیش از حد، غدد چربی ساز پوست ( غدد سباسه ) تحریک به تولید بیش تر سبوم در پوست می‌شوند به همین دلیل توصیه می شود 2 بار شستشو در روز را برای از بین بردن چربی اضافی پوست کافی در نظر بگیرید.

معرفی بهترین کرم آبرسان برای پوست چرب و جوش دار

اهمیت استفاده از کرم آبرسان برای پوست چرب و جوش دار

بهترین کرم آبرسان برای پوست چرب و جوش دار چیست ؟ این سوالی که اکثر افراد دارای پوست چرب و جوش دار در انتخاب کرم آبرسان می پرسند .

همانطور که می دانید ایران به دلیل داشتن شرایط اقلیمی و ژنتیکی خاص باعث به وجود آمدن مشکل چربی بیش از حد پوست برای اکثر افراد می شود .

و اگر برای رفع این مشکل از محصول بی کیفیتی استفاده کنیم ، نه تنها باعث رفع مشکل نمی شود بلکه حتی باعث ایجاد مشکلات پوستی دیگری نیز می شود .

همیشه افرادی که دارای پوست چربی هستند به دنبال بهترین آبرسان پوست چرب می باشند که در ادامه مطلب بهترین کرم های آبرسان پوست چرب و جوش دار معرفی شده اند .

بیشتر بدانید: بهترین آبرسان ها برای پوست چرب

طبق نظر پزشکان متخصص پوست ، مسئله چربی پوست از دوران بلوغ و نیز با شروع  تغییرات هورمونی در بدن آغاز می شود و حتی در برخی از افراد دیده شده که تا میانسالی نیز ادامه می یابد . البته باید بدانید که چربی پوست دلایل دیگری نیز دارد .

کرم و ژل آبرسان کامان

همانطور که از نام این محصول پیداست ، این محصول قابلیت کلاژن سازی دارد و نیز می تواند در حفظ خاصیت ارتجاعی پوست موثر باشد و همچنین پوست را سفت کند . این محصول باعث از بین بردن چین و چروک های سطحی پوست شده و مانع از پیری زودرس می شود .

این محصول به علت دارا بودن ویتامین های ضروری پوست می تواند در مرطوب نگه داشتن پوست بسیار قوی عمل کند .

کرم آبرسان لدورا

آلانتوئین موجود در این محصول یک ضد التهاب قوی است و باعث نرم کنندگی فوق العاده پوست چرب می شود . این کرم آبرسان دارای روغن های گیاهی موثری همانند شی باتر و جوجوبا ، و سرشار از ویتامین ها و اسیدهای چرب ضروری است که باعث افزایش رطوبت و افزایش خاصیت الاستیسیته پوست می شود .

کرم آبرسان اورال

این محصول برای آبرسانی و حفظ شادابی پوست به صورت روزانه استفاده می شود که دارای عملکرد آبرسانی ، تونر و شاداب کننده است . این کرم به علت دارا بودن ویتامین های مفید مثل منیزیم و کلسیم  در افزایش شادابی و لطافت پوست بسیار مفید و تاثیرگذار است . چنانچه پوست شما معمولی است یا مختلط باشد ، کرم اورال برای شما بسیار مناسب می باشد .

دکمه بازگشت به بالا