ورزشی

بازیکن ارومیه‌ای شهداب: از باخت تیم شهرم ناراحتم/ از هواداران ارومیه معذرت می‌خواهم

رضا رضایی در مورد صعود شهداب به فینال لیگ برتر گفت: تیم خودم برده و خوشحالم اما از طرف دیگر تیم شهرم باخته و ناراحتم. حس و حال عجیبی است.  

به گزارش یومیر، تیم‌های والیبال شهداب یزد و شهرداری ارومیه در سومین دیدار مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال مردان شنبه شب، یازدهم فروردین به مصاف هم رفتند که شهداب یزد با پیروزی سه بر یک فینالیست شد.

هواداران ارومیه‌ای در بازی‌های این مرحله علیه رضا رضایی، بازیکن ارومیه‌ای شهداب شعار سر دادند و او را بی‌غیرت خطاب کردند چرا که این بازیکن پس از کسب امتیاز برای تیم خود شادی می‌کرد.  

رضایی پس از صعود شهداب به فینال گفت: بازی‌های سنگینی انجام دادیم. ارومیه تیم قابل احترامی است. سه بازی جنگید و هوادارانش تشویقش کردند. تیم خودم برده و خوشحالم اما از طرف دیگر تیم شهرم باخته و ناراحتم. حس و حال عجیبی است.  

او ادامه داد: اگر شادی‌هایی کردم از هواداران ارومیه‌ای عذرخواهی می‌کنم. قصدم این بوده که روحیه تیمم را بالا بیاورم که برنده بازی باشیم. ارومیه تیم جنگنده‌ای است و تیم دوم جدول را شکست داد. ما هم بازی‌های سختی با این تیم داشتیم. امیدوارم در ادامه راه هم موفق باشد.  

او در واکنش به اینکه برخی از هواداران ارومیه معتقد بودند او با خوشحالی خود قصد تحریک آنها را داشته‌، گفت: نه من فقط خوشحالی می‌کردم که روحیه تیم خودم را بالا بیاورم و قصد دیگری نداشتم. شاید خوشحالی کردم به آنها برخورده است اما من هم موظف هستم با دل و جان برای تیمم مایه بگذارم و بازی کنم.  

او در مورد دیدار با فولاد سیرجان ایرانیان در فینال لیگ برتر و اینکه شهداب در جریان رفت و برگشت لیگ به این تیم باخته، گفت: در لیگ باختیم اما فینال قضیه‌اش فرق می‌کند. امیدوارم با یک ریکاوری و آنالیز خوب برای بازی فینال آماده شویم.

انتهای پیام 

دکمه بازگشت به بالا