حوادث

آزادی تبهکارِ خطرناک، خشم ایتالیایی‌ها را برانگیخت

آزادی یکی از مشهورترین جنایتکاران ایتالیا پس از 25 سال زندان موجی از خشم و انزجار را در جامعه ایتالیا برانگیخته است.

به گزارش یومیر ، “جیووانی بروسکا” ، عضو سابق مافیای سیسیلی ایتالیا که اکنون 64 ساله است ، 25 سال پیش به حبس ابد محکوم شد ، اما طبق قوانین ایتالیا از همکاری با مقامات پلیس و قضایی و برخی از آنها تبرئه شد. قضاوت او بخشیده شد

بروسکا جنایات فجیعی مرتکب شده بود. از جمله این جنایات می توان به آدم ربایی و قتل یک پسر 11 ساله توسط یکی از اعضای مافیای خائن و تقسیم جسد وی به کوزه اسیدپاشی در سال 1996 اشاره کرد.

ادعا می شود كه بروسكا به عنوان دست راست در سالواتوره رینا اعتراف كرده است كه در حدود 150 قتل شركت كرده است. سالواتوره رینا ، معروف به “توتو” ، رهبر اصلی همه باندهای مافیایی سیسیلی بود که در سال 2017 در زندان درگذشت.

به دلیل جدی بودن سوابق کیفری بروسکا ، آزادی زودهنگام وی باعث تعجب و خشم بسیاری از ایتالیایی ها شد. بسیاری از مردم و حقوقدانان ایتالیایی خواستار اصلاح قانون در کشور خود هستند که مجازات اعضای مافیایی را که سکوت را بشکنند و با بازرسان همکاری کنند کاهش دهد.

انتشار بروسکا و انتشار یک مستند و مصاحبه با عذرخواهی از بازماندگان قربانیان ، گرمی خانواده قربانیان را تازه کرده است. بسیاری می گویند این جنایتکار هنوز تمام جزئیات مربوط به این قتل ها را بیان نکرده است.

به گزارش یورونیوز ، بروسکا اکنون باید چهار سال در بازداشت بماند تا آزاد شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا