عمومیکسب و کار ایرانی

کنترلر هانتر ابیاری

شرکت معتبر آمریکایی هانتر مجموعه ای کاربرپسند از کنترل کننده های آبیاری هوشمند را برای صرفه جویی در زمان و مصرف آب ارائه می دهد که در نتیجه باعث صرفه جویی قابل توجهی در مصرف آب سالانه می شود. هانتر مجموعه ای از کنترل کننده های آبیاری هوشمند را ایجاد کرده است که قابل اطمینان و برنامه ریزی آسان هستند و برای هر سیستم آبیاری مناسب هستند. هایپر صنعت فامکو به عنوان تامین کننده کنترلر آبیاری قطره ای هانتر آماده ارائه لیست قیمت خدمات و محصولات به مشتریان خود می باشد. انواع و مدل های کنترلر هانتر که می توانید ارائه دهید به شرح زیر است:

کنترلر Hunter NODE-100 (1 و 2 ایستگاه)

کنترلر Hunter MTB (ایستگاه 1 و 2)

کنترلر شکارچی NODE BT (2، 1 و 4 ایستگاه)

Hunter X Home Controller (6، 4، 2 و 8 ایستگاه)

کنترلر وای فای شکارچی مدل X2 (8، 6، 4 و 14 ایستگاه)

کنترلر Hunter Pro-C (12، 4، 16 ایستگاه)

کنترلر i-car Hunter (6 تا 42 ایستگاه)

کنترلر Hunter ACC2 (12 تا 54 ایستگاه)

کنترلر Hunter ICC2 (کانال های 8 تا 54)

مشخصات فنی کنترلر آبیاری شکارچی

کنترل آبیاری قطره ای یا تایمر شکارچی در دو نوع فضای باز و سرپوشیده به مشتریان عزیز ارائه می شود. تفاوت بین کنترل کننده های فضای باز و فضای بسته در این است که در سیستم های فضای بسته، کنترلر اطلاعات عددی را از سنسور دریافت می کند (که قبلا مشخص کردیم)، به شیر برقی فرمان باز و بسته شدن می دهد و باعث ایجاد تغییراتی در آن می شود. تعبیه شده در سیستم آبیاری به عنوان مثال، می توان تعیین کرد که اگر سنسور رطوبت زیر 20 درصد باشد، شیر برقی شماره 2 شروع به کار می کند. در یک سیستم بیرونی، تمام دستورات از پیش تعریف شده و به کنترلر داده می شود. به عنوان مثال، هر روز ساعت 14:00 شیر آبیاری شماره 3 قطعه 4 را به مدت 2 ساعت آبیاری می کند. بنابراین کنترلر هانتر به دلیل عدم پاسخگویی به تغییرات محیطی و اقلیمی نیازی به نصب سنسور دما، رطوبت، نور خورشید و … ندارد. این سیستم ارزان تر و انعطاف پذیرتر است.

علاوه بر این، این کنترل کننده ها می توانند کل برنامه آبیاری را برای یک یا چند ایستگاه برنامه ریزی کنند. کنترلرهای شکارچی بیشتر از روشن و خاموش کردن سیستم های آبیاری انجام می دهند. این کنترلرها با نصب سنسورهای مختلف می توانند اطلاعات را تجزیه و تحلیل کرده و زمان و دفعات آبیاری را با توجه به شرایط آب و هوایی مختلف و از راه دور تعیین کنند. Hunter Controller مدل هایی نیز دارد که با کنترل از راه دور قابل کنترل هستند. علاوه بر این، سری X2 دارای یک کیت Wi-Fi است و می توان آن را فورا از فاصله دور مدیریت کرد.

Controller Hunter مدل X-Core از 2، 4، 6 و 8 ایستگاه در مدل های مختلف پشتیبانی می کند و با خورشید سازگار است. کنترلر Hunter دارای گزینه ای برای کنترل پمپ از طریق شیر جریان اصلی است و می تواند در مکان های کوچک و بزرگ استفاده شود. بر روی این سیستم آبیاری هوشمند 3 برنامه قابل نصب است. کنترلر هوشمند آبیاری هانتر با نصب سنسور ET (تبخیر و تبخیر) دستگاه Solar Sync بر روی X-Core که می تواند مدت زمان آبیاری را بر اساس شرایط آب و هوایی اندازه گیری کند، می تواند به یکی از بهترین کنترلرها تبدیل شود. منطقه و کنترل علاوه بر این، این کنترل کننده آبیاری تا 300 قطره چکه می کند و می توان آن را از راه دور در فاصله دو متری (1000 فوت) کنترل کرد، در این حالت نیازی به سیم کشی برق نیست و فعال سازی سریع انجام می شود. اتصال ساده کنترلر هانتر به این صورت است که کوچکترین اتصال دستگاه پیغام ERR (خطا) را بر روی نمایشگر ساعت نشان می دهد. این مدل کنترلر هانتر به گونه ای طراحی شده است که کارکرد، نصب و نگهداری آن ساده باشد، اما بسیار کارآمد و قابل اعتماد است.

مشخصات فنی و ساخت کنترلر آبیاری قطره ای هانتر X-Core

بسیار آسان برای رسیدگی

کنترلرهای شکارچی مدل های ساده ای برای درب ها یا فضاهای باز (در فضای باز) و برای فضاهای بدون در یا فضاهای بسته (داخل خانه) دارند.

استفاده از باتری قابل تعویض در هنگام خاموش شدن برای حفظ برنامه کنترل شکارچی

سازگار با سنسورهای تولید Hunter

توان خروجی کنترلر قطره ای: 24 ولت AC و جریان یک آمپر (قابلیت کنترل 3 شیر برقی به طور همزمان)

امکان تنظیم یک برنامه آبیاری سالانه به عنوان سه دستور مستقل برای هر برنامه برای فرمان دادن به شیرهای برقی.

مدل تک ایستگاهی بدون درب قابل استفاده در ساختمان های مسکونی است. بیش از یک مدل ایستگاه مخصوصاً 8 ایستگاه درب دار را می توان در چمن های بزرگ، زمین های فوتبال، زمین های گلف و باغ های بزرگ استفاده کرد.

با نصب سنسور ET (تبخیر و تبخیر) روی Solar Sync، کنترلر قادر است به طور خودکار زمان آبیاری را تعیین کند و با تغییر آب و هوا، شیر برقی را باز یا بسته کند و در هزینه و آب صرفه جویی کند. (آبیاری تمام اتوماتیک)

دمای کارکرد کنترلر هانتر از 17.8- تا 60 درجه سانتیگراد می باشد

زمان تنظیم شده برای هر بخش (ایستگاه) تا 4 ساعت

وزن کنترلر شکارچی: 1940 گرم.

کنترلر وای فای هانتر مدل X2

این کنترلرها قابلیت اندازه گیری کانال یا ایستگاه 4، 6، 8 و 14 را دارند و کنترلر مدل Hunter X2 قابلیت اتصال به وای فای را دارد. در واقع، سری X2 Hunter دارای یک کیت Wi-Fi است که در دستگاه تعبیه شده است. این کنترلر آبیاری دارای برنامه ریزی سریع و ویژگی های پیشرفته صرفه جویی در آب است. این مدل کنترلر هانتر یک کنترلر کاربردی برای پروژه های مسکونی و تجاری سبک می باشد. این دستگاه با استفاده از یک ماژول WAND ساده برای کنترل آبیاری هوشمند و برنامه ریزی و کنترل از راه دور به Hydrawise Hunter متصل می شود. WAND جدیدترین فناوری بی سیم بلوتوث را ارائه می دهد. به این ترتیب می توان آبیاری را از راه دور با استفاده از گوشی هوشمند کنترل کرد. هنگامی که WiFi در دسترس نیست، با استفاده از فناوری Hydrawise می توان به کنترلر Hunter از راه دور دسترسی داشت.

مزایای کنترل X2

می تواند 4، 6، 8 و 14 ایستگاه را اندازه گیری کند.

کنترلر Wi-Fi توسط نرم افزار hydrwise کنترل می شود.

صفحه نمایش دارای نور پس زمینه کافی است تا در هر نوری قابل مشاهده باشد.

قابلیت اجرای 4 برنامه به صورت همزمان که هر کدام از آنها ظرفیت اجرای برنامه را به مدت 6 ساعت دارد.

بدون فصل آبیاری قادر است تا 99 روز آبیاری را قطع کند.

دارای اتصال کوتاه است و خطاهای سیم کشی را تشخیص می دهد.

این قابلیت را دارد که به راحتی حافظه را به یاد بیاورد.

می توان با توجه به فصل بدون تغییر ساعت برنامه ریزی کرد.

کنترل از راه دور شکارچی

مدل هانتر روم ریموت

از کنترلر هانتر برای مدیریت پروژه های آبیاری در اندازه های مختلف استفاده می شود. این ریموت کنترل با کنترلرهای سری Hunter X-Core، X2، Pro-C، ICC2، ACC2، ACC و I-Core سازگار بوده و از راه دور قابل مدیریت است. با استفاده از این کنترل از راه دور می توانید 128 آدرس را برنامه ریزی کنید. زمان اجرا قابل برنامه ریزی از 1 تا 90 دقیقه امکان استفاده از آن را در پروژه های مختلف فراهم می کند. برد این ریموت کنترل تا 300 متر است و با 4 باتری کار می کند.

رام ریموت کنترل شکارچی مدل ریموت XL

در مناطق وسیعی مانند مزارع و پارک های صنعتی و تاسیسات و شهرک های صنعتی بزرگ، یک ریموت کنترل قدرتمند مورد نیاز است و ریموت Roam XL می تواند این نیاز را برطرف کند. Roam XL Remote Hunter با کنترلرهای Hunter مدل X-Core، X2، Pro-C، ICC2، ACC2، ACC و I-Core سازگار است. این ریموت کنترل به راحتی در جیب شما جای می گیرد و صفحه نمایش LCD بزرگی دارد.

با استفاده از این ریموت کنترل می توانید در زمان و انرژی صرفه جویی کنید و از سفرهای طولانی دوری کنید. با استفاده از این ریموت کنترل می توانید 128 آدرس مختلف را برنامه ریزی کنید. از یک دقیقه تا 90 تا 240 کانال مختلف را می توان برنامه ریزی کرد. منبع تغذیه این ریموت کنترل 4 عدد باتری می باشد. کنترل های شکار را می توان از فاصله 3 کیلومتری با این ریموت کنترل کرد. منبع تغذیه گیرنده 24 ولت AC است.

مشخصات ریموت کنترل هانتر مدل Roam XL Remote

ارتفاع: 16 سانتی متر بدون آنتن

عرض: 8 سانتی متر

قطر: 3 سانتی متر

با افزودن Solar Sync به کنترلر Hunter، برنامه آبیاری با استفاده از آب و هوای محلی تنظیم می شود و در واقع کنترلر ما یک کنترل کننده کاملا هوشمند خواهد بود. سنسور خورشیدی هانتر علاوه بر کار بر اساس آب و هوا، در مصرف آب نیز صرفه جویی می کند که باعث بهبود سلامت گیاهان می شود. سنسور Hunter Sun یک سنسور بسیار پیچیده است که درجه حرکت و حرکت را اندازه گیری می کند که باعث می شود کنترلر هانتر بر اساس آب و هوا کار کند. Solar Sync با محاسبه تبخیر و تعرق (ET) بر اساس میزان تابش خورشید و دما کار می کند. این سنسور را می توان با اکثر کنترلرهای Hunter تطبیق داد تا بتوان از کنترلر استفاده کرد. همچنین این دستگاه دارای ماژول بی سیم می باشد.

ویژگی های ظاهری سنسور Sun Hunter

ارتفاع: 11 سانتی متر

ارتفاع: 22 سانتی متر

عرض: 2.5 سانتی متر

کنترل از راه دور سنسور خورشیدی Hunter

با استفاده از این کنترل از راه دور می توان چندین سنسور را از راه دور و بی سیم کنترل کرد. این دستگاه در فرکانس 433 مگاهرتز کار می کند. این کنترل از راه دور دارای ارتفاع بیش از 5 اینچ (14 سانتی متر)، طول 1 اینچ (4 سانتی متر) و عرض 1 اینچ (4 سانتی متر) است. ریموت کنترل این دستگاه می تواند در فاصله 243 متری کار کند.

دکمه بازگشت به بالا