عمومیکسب و کار ایرانی

پرفروش ترین ادکلن امسال چی بود؟

همیشه در بیشتر مواقع، وقتی قصد تهیه و خرید عطر را دارید به دنبال روایح و عطرهایی هستید که بیشتر مورد توجه قرار گرفته‌اند. در اینجا ما به شما عزیزان پرفروش‌ ترین عطرهای جهان را که توانسته‌اند بعد از تولید، تا به امروز جزو بهترین‌ها و معروف‌ترین‌ها باشند را معرفی خواهیم کرد. در طول سال‌ها عطر و ادکلن‌های زیادی توانسته‌اند چند ماه جزو پرفروش‌ترین‌های این صنعت باشند. این معرفی به این منضور است که در زمان خرید عطر و ادکلن‌ها بتوانید بهترین انتخاب را برای خود و عزیزان خود داشته باشید.

ده عطر زنانه پر فروش و برتر برای سال ۲۰۲۱

برند شناخته شده و معروف دیور بعد از موفقیت‌های پی در پی در صنعت عطرسازی  با رونمایی از عطر ساوج انقلابی بر پا کرد. این عطر مردانه در سال 2018 توسط بازیگر معروف هالیوود جانی دپ در فرانسه معرفی شد. این ادو پرفیوم مردانه پرفروش را فرانسوا دماشی یکی از بزرگترین خلق کرده است. عطر ساوج دارای طبعی خنک و معتدل بوده که در گروه بویایی شرقی فوژه قرار گرفته است. بطری این ادو پرفیوم بسیار خلاقانه طراحی شده است که در هر جا و هر مکان می‎تواند همراه شما آقایان باشد. نت‌های این عطر مردانه بسیار هوشمندانه انتخاب شده است. شما با اولین اسپری این عطر می‎توانید رایحه ترش ترنج را حس کنید.

بعد از گذشت مدتی زمانی که نت‌های میانی این ادو پرفیوم نمایان می‌شود رایحه اسطوخودوس و جوز هندی که ترکیبی بسیار جذاب تولید کرده‌اند را حس خواهید کرد. در نت‌های اصلی ساواج هم رایحه شیرین وانیل به مشام می‌‎رسد. ماندگاری و پخش بو این ادو پرفیوم بسیار بالا است و می‎تواند مناسب آقایانی باشد که زمان زیادی را خارج از منزل می‌گذرانند. جالب است بدانید ساواج دیور در لیست پرفروش‌ترین و قرار گرفته است.

  • نت‌های اولیه: ترنج
  • نت‎های میانی: جوز هندی، اسطوخودوس، بادیان ختایی، فلفل سیچوان
  • نت‎های پایه: آمبروکسان، وانیل

برند لوکس و موفق زرجوف در سال 2010 با معرفی ادو پرفیوم زنانه بوکت آیدل توانست دنیای روایح را دگرگون کند. این عطر زنانه ایتالیایی می‌تواند شخصیت شما را بسیار جذاب در ذهن اطرافیانتان به ثبت برساند. اگر به دنبال رایحه‌ای می‌گردید که بتوانید به صورت روزانه یا در مجالس استفاده کنید کازاموراتی قرمز بهترین انتخاب است. ژاک فلوری خالق و سازنده این ادو پرفیوم که است، می‌گوید: اگر شخصیتی قدرتمند دارید و می‌خواهید اعتماد بنفستان چند برابر شود حتما این رایحه را امتحان کنید.

بوکت آیدل در گروه بویایی شرقی چوبی قرار گرفته و دارای طبعی گرم است. این عطر می‌تواند همراه خوبی برای روزهای سرد زمستانی باشد، گرم  بودن این عطر در فصل زمستان و پاییز حس و حال دلنشینی را به شما هدیه خواهد داد. بهتر است کمی کنار هم در میان روایح بوکت آیدل قدم بزنیم، در نت‌های اولیه کازاموراتی قرمز می‌توانید رایحه خوش دارچین و جوز را حس کنید. زمانی که در قلب روایح این عطربرتر و لوکس قدم می‌گذاریم رایحه تند صندل سفید در کنار پاپیروس به مشامتان می‌رسد. در نت‌های پایه و اصلی این عطر می‌توانید شاهد دانه تونکا، مشک و وانیل باشید. طراحی شیشه کالکشن کازاموراتی به دلیل الهام گرفتن از نمادهای سلطنتی بسیار جذاب و زیبا است.

  • نت‌های پایه: جوز، دارچین
  • نت‌های میانی: چوب صندل سفید، چوب گایاک، پاپیروس
  • نت‌های پایه: دانه تونکا، مشک، وانیل، شکوفه تنباکو، لابدانیوم

یکی دیگر از پرفروش‌ ترین عطرهای جهان که بسیار مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته از برند آمواج است. عطر زنانه هانر Honour for Women از این برند عربی توانسه است با رایحه خاص و ماندگاری که دارد توجه بسیاری از مردم را به سمت خود جلب کند. این عطر زنانه معروف در سال 2001 توسط یک شرکت عمانی به بازار عرضه شد. عطر هانر زنانه آمواج دارای طبعی خنک بوده و در گروه بویایی شرقی گلی قرار گرفته است. خالق و سازنده رایحه این عطر زنانه خوش بو الکساندر کارلن و وایلین کالس هستند که ترکیبات و نت‎های خاصی را برای خلق این اثر هنری استفاده کرده‌اند.

در نت‌های اولیه این ادو پرفیوم از گشنیز و فلفل استفاده شده است. همچنین در نت‎های میانی آن رایحه میخک صدپر را در کنار گل برف و دیگر روایح می‎توانید حس کنید. نت‎های اصلی و پایه این عطر هم از کهربا، چرم و خس خس تشکیل شده است. طراحی و مدل بطری این ادو پرفیوم از مساجد و ساختمان‎های کنبدی عمان و عربستان الهام گرفته شده است. ماندگاری و پخش بو این عطر زنانه به قدری بالا و عالی است که می‎تواند تا 24 ساعت بر روی لباس و پوست شما بماند. اگر عطری خوش بو و ماندگار می‌خواهید حتما این عطر را از قفسه پرفروش ‎ترین عطرهای جهان انتخاب و خریداری کنید.

  • نت‎های اولیه: جیر، گشنیز، جیر
  • نت‎های میانی: یاس، میخک صدپر، گاردنیای یاسمنی، گل برف، گل مریم
  • نت‎های پایه:خس خس، چرم، روایح دودی،اوپوپوناس، کهربا

برند شنل بعد از تولید عطر و ادکلن‌های مردانه و زنانه‌ای که به بازار عطر جهانی عرضه کرد با رونمایی از ادو پرفیوم بلو شنل انقلابی بر پا کرد. الیویه پولژ پسر ژاک پولز که یکی از بهترین عطرسازان فرانسوی بوده این عطر را خلق کرده است. ترکیبات و نت‌هایی که برای این عطر انتخاب شده انقدر خاص است که می‌تواند همیشه همراه آقایانی باشد که به استایل خود اهمیت می‌دهند. این ادو پرفیوم مردانه پرطرفدار در سال ۲۰۱۸ روانه بازار شد و توانست توجه بسیاری از افراد را به سمت خود جلب کند. این عطر در گروه بویایی چوبی معطر (آروماتیک) قرار گرفته و دارای طبعی خنک است. این ادو پرفیوم را در تابستان می‌توانید استفاده کنید و از رایحه بی‌نظیر آن نهایت لذت را ببرید.

بهترین ادکلن مردانه پرطرفدار در سال 2022 کدامند؟

اگر قصد خرید یک ادکلن مردانه پرطرفدار و پرفروش دارید و می‌خواهید که این عطر حتما جزو عطرهای برتر 2022 باشد، به شما پیشنهاد می‌کنیم که از میان این ادکلن‌ها انتخاب کنید: دیور ساوج، جیورجیو آرمانی آکوا دی‌جیو، بلو شنل، ایو سن لورن د پارفوم، هوگو بوس جاست دیفرنت، تام فورد توباکو وانیل، تام فورد توسکانی لدر و ویکتور اند رولف اسپایس بمب . فروشگاه بیز پلاس تمامی عطرها را با قیمت بسیار مناسب عرضه میکند .

پرفروش‌ ترین عطر کازاموراتی کدام است؟

انواع عطر کازاموراتی همواره جزو عطرهای مردانه پرطرفدار در میان آقایان ایرانی بوده‌اند. اگر شما هم به محصولات این برند علاقه دارید و می‌خواهید پرفروش‌های این برند را بیشتر بشناسید، می‌توانید به روایح ادکلن‌هایی مانند ادکلن زنانه میلانو ، ادکلن مردانه ایتالیکا، ادکلن مردانه مفیستو جنتیلمو و ادکلن مردانه فیرو اعتماد کنید.

یک ادکلن مردانه پرطرفدار چه ویژگی‌هایی دارد؟

شاید قبل از انتخاب و خرید عطر ویتابلا مردانه، این سوال به ذهنتان برسد که تفاوت یک ادکلن مردانه پرطرفدار و پرفروش با سایر ادکلن‌ها چیست. آیا پرطرفدار بالا است یا ویژگی‌های دیگری باعث می‌شوند که یک عطر پرفروش و پرطرفدار شود؟ برای پاسخ به این سوال باید بدانید که معمولا کمپانی‌های معتبر تولیدکننده عطر و ادکلن همیشه چند مدل از محصولات خود را به گونه‌ای طراحی می‌کنند که ترکیب روایح موجود در آنها مورد پسند بیشتر مردم قرار بگیرد. زمانی که مصرف‌کننده از رایحه یک عطر احساس رضایت می‌کند و بازخوردهای اجتماعی خوبی از عطرش می‌گیرد، باعث می‌شود که دوباره به خرید و استفاده از آن محصول تمایل پیدا کند.

دکمه بازگشت به بالا