قطار ملی مترو؛ جلوه داخلی سازی قطعات مترو است/ تأمین بخش بزرگی از قطعات مترو در کشور

مدیرعامل پیشین مترو تهران تأکید کرد که خوشبختانه می توان بخش بزرگی از مترودلین را در داخل مترو ارائه داد گفت: درونی سازی قطعات مترو. قطار ملی یک مترو است.
علی امام در مصاحبه با یومیر وی با توجه به فرآیند درونی سازی در شرکت مترو و در حال حرکت به سمت استفاده از تجهیزات ایرانی است که در دوره مدیریت وی آغاز شده است وی گفت: “در سالهای اخیر ما دریافتیم که ظرفیت و ظرفیت تولید اجزای داخلی و تجهیزات داخلی وجود دارد پس از آن تولید آسانسورها پله برقی ها فنتیلورهای مترو سومین تأمین کننده راه آهن مترو و …
وی گفت: به منظور توسعه استفاده از قابلیت های داخلی در تهیه تجهیزات مترو ما یک کارگروه تشکیل دادیم که شامل شرکای فنی در مترو نمایندگان شرکتهای مبتنی بر دانش مشاوران و متخصصان متخصص در صنعت و … در حالی که در صورت تأیید شرکت از شرکت های با استعداد مؤلفه ها و محصولات شرکت های با استعداد را بررسی می کنیم.
این کارشناس حمل و نقل گفت که ما در جلساتی که در اتحادیه قطارهای شهری برگزار می شود تجربه موفقی را منتقل کردیم و معمولاً به دلیل مترو مترو تهران در مترو از تجارت استقبال می کردیم و افزود که روند استفاده از تجهیزات داخلی در سایر شهرها نیز فعال شده است.
وی گفت که درونی قطعات زیرزمینی ؛ قطار ملی مترو که از تابستان سال 2008 آغاز شد طبق ماده 6 سال ششم سال ششم سال و در تابستان فاش شد و ادامه داد: بیش از یک سال است که در خط پارند فعالیت می کند و اولین تجربه در کشور است.
مدیرعامل پیشین شرکت مترو تهران تأکید کرد که قطار ملی با عمق درونی سازی به 6 ماه ارتقا یافته است که در آن زمان کمتر از 2 ٪ بود که این یک تجربه ارزشمند بود و منجر به پایان یک واگن مبتنی بر انبوه مبتنی بر شهرداری تهران شد و گفت که این یک ساخت داخلی طولانی مدت است. نیاز به حمایت از تولید داخلی و صنعت داخلی وجود دارد. استفاده از قابلیت های داخلی ادامه خواهد یافت و حتی اگر دهانه های خارجی نیز تحویل داده شود نباید مسیر را روشن کنیم.
به گفته وی قطعاتی که در صورت خرید از خارج از کشور می توانیم از درون خود تحویل دهیم ظلم و ستم بزرگی برای صنعتگران داخلی است که هم دانش فنی و هم ماهرانه ای دارند و در عمل موفق بوده اند.
پایان پیام