اقتصادی

داخلی‌سازی ملاک پرداخت وام به صنعتگران می‌شود

رئیس وزارت صنعت ، معدن و تجارت (سمات) تقویت و تعمیق ساخت و سازهای داخلی را یکی از راهکارهای مهم این وزارتخانه دانست و گفت: “در این اولویت داخلی سازی معیار ارائه تسهیلات به صنعتگران خواهد بود. ؛ ” علاوه بر این ، وزارت صنعت ، معدن و تجارت برای حفاظت از ساخت و سازهای داخلی تشکیل شده است.

به گزارش یومیر به نقل از شاتا ، حسین مدرس خیابانی چهار استراتژی وزارت صنعت ، معدن و تجارت را در “جهش تولید” ، “تعمیق و تقویت تولید داخلی” ، “توسعه کنترل صادرات و واردات” و توضیح چهار راهکار توضیح داد. از وزارت صنعت ، معدن و تجارت. “مدیریت و تنظیم بازار” اظهار داشت: مهمترین رویکرد وزارت صنعت ، معدن و تجارت در زمینه تولید توجه جدی به ظرفیت تولید کنندگان داخلی و تعمیق تولید داخلی قطعات است ؛ بنابراین هر قطعه ای که می تواند در شرکت های تولیدی ایران تولید شود ، نباید وارد شود.

رئیس وزارت سکوت افزود: این وزارتخانه مجموعه ای از پشتیبانی ها را برای تقویت و تعمیق تولید داخلی قطعات در نظر گرفته است. این شرکت تولید کنندگان داخلی را به دلیل همکاری با متقاضیان در صنایع مختلف مبادله کرد.

وی افزود: در همین زمان به زودی وزارت صنعت ، مواد معدنی و تجارت صندوق حمایت از داخلی را تأسیس می کنند که کلیه تسهیلات را در قالب حمایت صنعتی از بخش های مختلف صنعتی فراهم می کند. است.

در همین زمان ، معلم خیابانی گفت: نگه داشتن جداول ساخت و سازهای داخلی در 31 استان کشور یکی از برنامه های وزارت سکوت است. .

رئیس وزارت صنعت ، معدن و تجارت گفت: برنامه تولید داخلی و عملکرد مرتبط با اهداف آن بصورت هفتگی توسط معاون وزیر صنعت ، وزارت صنعت دنبال می شود و بر اساس نیاز صنایع مختلف ، تولید کنندگان ماهر داخلی به کار می آیند و به دستورات پاسخ می دهند. متقاضیان در بخش های مختلف صنعتی.

ممنوعیت ثبت سفارش محصولات صنعتی با تولید داخلی مشابه

وی گفت: ممنوعیت واردات کالاها و قطعات با داخلی مشابه یکی از دستورکارهای جدی وزارت صنعت ، معدن و تجارت است که می گوید ثبت سفارش برای کلیه قطعات و اشیاء و تجهیزات صنعتی مشابه با تولید داخلی ممنوع است. .

این معلم خیابان تأکید کرد: همچنین شهرهای صنعتی موظف هستند نمایشگاه هایی را با عرضه مستقیم کالاهای خانگی در کلیه شهرها و مناطق صنعتی ترتیب دهند و زمینه ورود و عقد قرارداد بین تولیدکنندگان و متقاضیان کالاها و قطعات داخلی تولید شده را فراهم کنند.

وی معتقد است که داخلی سازی امروز به اندازه افتتاح پروژه ها و پروژه های بزرگ ملی برای کشور بسیار مهم است و بر این اساس ، کلیه آژانس ها و سازمان های فرعی در وزارت صنعت ، معدن و تجارت به عنوان یک سیستم پشتیبانی و نهادهای عمومی مانند صنعت دفاعی فعالیت می کنند. ، ستاد اجرایی حضرت فرمان. امام خمینی ، صندوق محرومین ، اردوگاه خاتم الانبیاء (ص) و آستان قدس رضوی پس از تسهیلاتی که در اختیار دارند در فرآیند داخلی سازی قطعات و تکمیل داخلی سازی قطعات می روند.

این معلم خیابانی خواستار افزایش کیفیت قطعات تولیدی تولید کنندگان داخلی شد و گفت: در کنار پشتیبانی همه جانبه و همه جانبه که دولت از تولید داخلی کالاها و تجهیزات مورد نیاز بخش های مختلف صنعتی ارائه می دهد ، انتظار می رود تولید کنندگان داخلی این کار را انجام دهند. بهترین.” افزایش کیفیت؛ در عین حال ، سازمان ملی استاندارد بر کیفیت اجزای داخلی نظارت دارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا