دستگیری قاتل ۴ نفر از اعضای یک خانواده در لارستان

دستگیری قاتل ۴ نفر از اعضای یک خانواده در لارستان

یومیر/پرس رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: قاتل که با همکاری همسرش 4 نفر از اعضای یک خانواده را کشته بود در کمتر از یک ساعت دستگیر شد.

کاووس حبیبی امروز 25 مهرماه با اعلام این خبر گفت: در ساعت 45/23 شب گذشته پس از اعلام خبر قتل 4 نفر از اعضای یک خانواده در یکی از محلات شهرستان لارستان به مرکز فوریت های پلیسی 110 بلافاصله رسیدگی به این پرونده به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران به محل حادثه اعزام شدند و پس از بررسی های انجام شده متوجه شدند فردی به همراه همسرش مادری 41 ساله و چهار فرزند 13 7 6 و 14 ساله اش را که زنده بودند دعوت کرده است. در خانه اش به خانه شان می روند و پس از بستن دست ها و پای هایشان ۴ نفر از آنها را با سلاح سرد می کشند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس با بیان اینکه قاتل 32 ساله در همان لحظات اولیه در منزلش دستگیر شد ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد همسر قاتل پسر 13 ساله مقتول را با خود برده است. پسر سوار ماشین شد و از محوطه امنیتی خارج شد.

حبیبی تصریح کرد: طرح مهار به سرعت اجرا شد و ماموران انتظامی با اقدامات فنی موفق به توقیف خودرو شدند و ضمن دستگیری راننده 24 ساله (همسر قاتل) پسر 13 ساله را نیز در حین دستگیری وی دستگیر کردند. دست و پاهای بسته شده در صندوق عقب خودرو با خیال راحت رها می شود

وی ادامه داد: در بازرسی از منزل قاتل یک قبضه اسلحه کمری یک دستگاه وینچستر به همراه مهمات همراه و دو قبضه سلاح سرد مانند قمه و چاقو نیز کشف و متهم انگیزه خود از این اقدام را سرقت لباس از مقتول عنوان کرد. (مادر 41 ساله).

به گزارش یومیر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فارس حبیبی در پایان گفت: متخلفان برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا