عمومی

اخبار 20 ، یکشنبه 15 آوریل 1999



براساس پایگاه اطلاع رسانی یومیر ،

این بخش اخبار شامل اخبار زیر است:

رئیس جمهور از جمعیت خواست كه همچنان تدابیر مسافت اجتماعی را جدی بگیرند و در صورت لزوم خانه را ترك كنند.

آقای روحانی در جلسه ستاد فرمانداری و مبارزه با فساد اداری گفت: “براساس پروتکل های وزارت بهداشت ، کار کم خطر در تهران تا 20 آوریل از سر گرفته می شود.”

رئیس جمهور با اشاره به عدم حمل و نقل عمومی در شهرهای بزرگ ، رئیس جمهور از مردم خواست تا از وسایل نقلیه خصوصی استفاده کنند. آقای روحانی گفت: “تصمیماتی درمورد جلسات در ماه رمضان در جلسه بعدی اتخاذ می شود ، اما اگر اوضاع یکسان باشد ، ما جلسات مذهبی نخواهیم داشت.”

رئیس جمهور افزود: از امروز ترافیک بین شهرهای استان ممنوع نخواهد بود. ممنوعیت ترافیک بین استانی نیز از اول ماه مه برداشته می شود.

ما هنوز کنترل بیماری نداریم

سخنگوی وزارت بهداشت تأکید کرد: اقدامات فعلی با هدف مدیریت coronavirus انجام می شود و هنوز به مرحله کنترل بیماری نرسیده ایم. مردم باید اقامت در خانه و فاصله اجتماعی را جدی بگیرند.

دکتر جهانپور اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته 1657 مورد جدید گزارش شده است. با این تعداد ، تعداد بیماران به 71،686 نفر افزایش یافته است.از بین قربانیان ، 43.894 بهبود یافتند ، در حالی که با 117 مرگ جدید ، تعداد کشته ها به 4474 نفر افزایش یافته است.

یک سیستم شاد اجرا کنید

خوشحالم سیستمی که برای یادگیری مجازی ، پلی خواهد بود بین دانش آموزان و معلمان. این سیستم در shaddl.medu.ir در حال حاضر فعال و فعال است.

تمرینات نظافت وزارتخانه و وزارتخانه

همزمان با راه اندازی دو سوم کارمندان دولت و سازمان های جامعه مدنی در تهران ، تمرین های محافظت از بیولوژیکی توسط اداره بسیج و وزارتخانه های دفاع برای مقابله با تاج انجام شد.

امشب بسته مجازی

از هشدارهای مسافت اجتماعی کاربر گرفته تا انتقاد از نژادپرستی آمریکایی در جریان بحران کرونا ، در یک بسته مجازی امشب

شروع به توزیع 200000 تن کالاهای اساسی کنید

دفتر تنظیم بازار از آغاز توزیع 200 هزار تن کالای اساسی در زنجیره های خرده فروشی برای تنظیم بازار ماه رمضان خبر داد. مدیرکل دفتر برنامه ریزی ، تأمین ، توزیع و تنظیم بازار اظهار داشت: 50 هزار تن برنج ، 50 هزار تن شکر ، 50 هزار تن روغن نباتی ، 15 هزار تن مرغ منجمد ، 10 هزار تن گوشت قرمز منجمد و خرما. قیمت های تنظیم بازار به بازار رسیده است.

20٪ از حقوق ماهیانه فرماندهان سپاه را به بیکاران اختصاص دهید

سخنگوی سپاه گفت كه فرماندهان سپاه تصمیم گرفته اند تا پایان بحران كرونا 20٪ از حقوق ماهانه خود را به كسانی كه شغل خود را از دست داده اند اختصاص دهند.

سردار شریف گفت: کارکنان سپاه همچنین آمادگی خود را برای تقسیم بخشی از حقوق ماهانه خود و شرکت در تمرینات امدادی اعلام کردند.

آشنایی با جهاد جدید کشاورزی

در جلسه مقدماتی وزیر جدید کشاورزی در جهاد ، معاون اول رئیس جمهور از خدمات وزیر حجتی سابق تقدیر و تشکر کرد و برای وزیر جدید خوازی آرزوی موفقیت کرد. وی گفت: “امنیت غذایی یکی از مهمترین اولویت های کشور است.” آقای جهانگیری افزود: “در دوره کرونا نباید تولید محصولات کشاورزی کاهش یابد.”

در 24 ساعت گذشته بیش از 214000 نوع تجهیزات بهداشتی کشف شده است

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا خاطرنشان کرد: 57 مظنون دستگیر و به محاکمه محاکمه شدند.

کنترل آتش سوزی سنتی ستارخان

آتش سوزی امروز صبح در بازار سنتی ستارخان مهار شد. این حادثه باعث بروز هیچ تصادف نشده و آتش نشانان آتش سوزی سه نفر را از آتش سوزی و دود نجات دادند. در این حادثه دوازده فروشگاه کاملاً سوخته بودند. مغازه ها در بازار سنتی ستارخان نیز چند ماه پیش در آتش سوزی بودند.

آخرین آمار تاج در جهان

تا به امروز ، بیش از 1،796،000 نفر در سرتاسر جهان به این بیماری ویروس مبتلا شده اند و حدود 110،000 نفر درگذشت. بیشترین تعداد کشته و زخمی ها در ایالات متحده است.


نوشته های سایت به وسیله سامانه آنلاین، اقدام به انتشار محتوا می نماید، به همین دلیل مسوولیت تمام مقالات سایت بر عهده منابع اصلی بوده و وب سایت یومیر هیچ مسوولیتی در قبال نوشته های سایت ندارد.

دکمه بازگشت به بالا