اقتصادی

گاز ۱۸۵ سازمان قطع شد

به گزارش شفاف، مسلم رحمانی در این خصوص گفت: همزمان با فرا رسیدن ایام سرد سال و لزوم صرفه جویی مشترکان در مصرف گاز طبیعی، شرکت های گاز استانی نظارت بر مصرف همه دولت ها، مردم را آغاز کردند. و مقامات دولتی … در این ارتباط از ورود 373 سازمان از مجموع بیش از 42000 نظارت تکمیل شده به سازمان جلوگیری شده است.

وی ادامه داد: این طرح بر اساس اجرای بخشنامه ابلاغی دستگاه های اجرایی بالادستی، وزارت نفت و همچنین دستورالعمل های ابلاغی شرکت ملی گاز ایران انجام شده است.

مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با اشاره به بازدیدهای دوره ای گروه های کارشناسی از این شرکت، رعایت 18 تا 21 درجه در فضای داخلی و 18 درجه در راهروها و فضاهای عمومی و سرپوشیده را برشمرد. که با اهمیت دادن به بازدیدها در حال انجام است.

بر اساس اطلاعیه وزارت نفت، رحمانی تصریح کرد: در صورت عدم رعایت مفاد بخشنامه، ابلاغیه به محل های تحت پوشش ابلاغ می شود که بر این اساس تاکنون ۲۸۲۳ سازمان یا ادارات قطع ارتباط کرده اند. اطلاعیه های کاهش مصرف و تنظیم دمای آسایش در ساختمان 18-21) داده شده است.

وی در پایان با بیان اینکه در پی اخطارهای صادره گاز 185 سازمان قطع شده است و به دلیل رعایت نکردن بخشنامه های مصرف بهینه گاز و تنظیم دمای مطب با دمای آسایش، از همه دستگاه ها خواست. و ادارات و سازمانها و مراکز عمومی یک ساعت قبل از شروع کار وسایل گرمایشی را روشن و یک ساعت قبل از پایان کار خاموش کنند و در روزهای تعطیل برای ساختمانهایی که سیستم گرمایش مرکزی ندارند وسایل گرمایشی را خاموش کنند. ; همچنین انجام معاینه فنی، تعمیر وسایل گرمایشی و سایر اقدامات لازم برای افزایش راندمان وسایل گازسوز مانند نصب سیستم نظارت هوشمند موتورخانه ها جهت صرفه جویی در مصرف گاز.

دکمه بازگشت به بالا